röh röh röh röh, saparot solmuun siskot.
Meikäläisellä ossi oli eilen ja nyt pissattaa, janottaa, nippailee munasarjoista, suuta kuivaa ja mikä tärkein oire : kulmakarvoja olen joutunut nyppimään tänään enemmän kuin eilen ( tämäkin oire " varma" ..bongattu vauvakuumepalstalta). Lisäksi huimaa, nänni tuntuu kovalta ja vasemmassa nännissä on ehkä hieman eri sävy kuin eilen.
Penteleen testi, kun kp 16 menossa eikä nytä plussaa. Voiskohan ovistesti näyttää jo plussan?
Tämä possu ei meinaa pysyä karsinassaan, röhröh. Pakko päästellä höyryjä pihalle, röh röh vaan. Nyht kutittaa nänniä. Olette siskot oikeassa, raskaana taidetaan olla... Ellei sitten tule keskenmeno :)
Kommentit (85)
Iik lähetän sulle onnen röhinää, RÖH RÖH ja vielä kerran RÖH! Mulla on vähän nippaillu vasemmasta pikkuvarpaasta, sit mä näin unta Jari Sillanpäästä. Eiks ne ookin ihan varmana merkkejä siit et oon raskaana? Siis ihanaa, mäkin voin kohta alkaa käynnistellä.
olen nauranut enemmän kuin moneen kuukauteen pelkästään tätä ketjua lukiessa. pitää käydä joskus kattomassa kuumeilijoiden puolella millaista touhua siellä on!
röh röh vaan....
Vanha ketju, mutta aivan loistava.. :D
t. yks akka vauvakuume puolelta
vanha ketju.. kuusi vuotta sitten vielä luulin, että tulen raskaaksi :(
Ne pienimmät on siis kaikkein sulosimpii! Eikä sit repeile paikat synnytykses:) Pysyt yhtä tiukkana kuin ennenkin, se on tärkeintä muuten miehes voi vaikka jättää sut. Röh, röh sulle ja kaikil muillekki!