Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
Kiva kiva ;) Niin taidetaan olla. Mistäs tiedät? :D
T: Se, joka on [color=red][u]NIIIIN[/u][/color] koukussa :D
oon kans seurannu tätä ketjua alusta asti!
Sanoit sen jossain aiemmassa viestissäsi, siis että opiskelet sairaankuljettajaksi ja kuopiossa. Itse opiskelen sh:ksi. Nyt vielä äippälomalla...
ONNEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
MEILLÄ OIS L.A JOULUN ALLA--Neljäs mussukka jo tulossa!!!!!
Pakko sitten kertoa kuulumiset kun niitä kysellään.
Viimesen vuoden sisällä olen saanut 2 keskenmenoa. Mutta nämä tapahtuivat ihan alussa joten mitään " traumoja" näistä ei ole jäänyt vaikka pahalta on tuntunutkin...
Kaksi päivää sitten tein raskaustestin ja plussa tuli! Nyt taas pelätään pahinta ja toivotaan parasta. Vatsaa jomottaa ajoittain mutta ei mitenkään paljon. Samoihin aikoihin alkoi kova flunssa, viime yö meni yskiessä ja palellessa. Nyt kuumetta ei ole juuri mitään ja jaksan olla pystyssä. Tästä viimesimmästä plussasta ei oikein osaa iloita. Ei siis uskalla iloita kuin ehkä vähän ja salaa. Kovasti sitä toivoo että jos nyt kaikki menisi hyvin mutta... Onneksi ollaan menossa kesää kohti :) Aurinko tekee kummia mielialalle!!! Löytäsköhän Ap vielä tämän ketjun ja tulisi kertomaan kuulumiset?
Kaikkea hyvää teille jotka olette jaksaneet elää mukana ja kyselleet kuulumisia :)
Terv: Ysi
Vasta äsken löysin tämän ja koska itsekin aikoinani tein ovistestejä, petyin ja itkin kun kuukautiset vain aina alkoivat, jäin aivan koukkuun teidän " elämäänne" . Tuli aivan omat muistot mieleen. Hienoja ihmisiä täällä tukemassa ja jännäämässä, kyllä naisilla empatiaa riittää!!
Onnea 9 plussastasi! Toivotan kaikkea hyvää. Itse odottelin viisi vuotta omaa vauvaa, ja nyt minulla on 1,2 vuotias ihana poika tuolla iskänsä kainalossa. Terveisiä ap:lle myös!
Toivottavasti ketju pysyy täällä hengissä, jospa saamme seurata ysin vauvan odotusta nyt!
Itse lueskelin tätä silloin kun ap ei ollut vielä plussannut. Olin silloin viimeisilläni. Ihanaa kun joku nosti tämän ja sain tietää, miten ap:lle kävi.
Nyt kyllä jännittää ysin puolesta! Toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kerralla!
Ja minusta kun se oli aivan eilen, kun muistan tuon aloituksen niin hyvin, koska satuin olemaan juuri sinä päivänä koneella, kun ap. kirjoitti tuntemuksistaan. Pitäisikö huolestua?
Tosi paljon ONNEA plussasta ja toivottavasti kaikki menee hyvin :) Tää on kyllä aivan uskomaton ketju!
2 lasta oli se meidän juttu mutta toisin kävi, jos tämä nyt tästä todella käyntiin lähtee. En tiedä tarkkaan viikkojakaan, kun oli aika yllätysjuttu: imetyksen jälkeen ei kuulunutkaan ikinä kuukautisia ja sitten pamahti +testi. Huoh.
ap
Meillä esikoista tehtiin pari vuotta ja pettymys oli aina niin suuri kun kuukautiset tulivat. Kun vihdoin tuli se positiivinen raskaustesti, olin niiin onnellinen.
Toista ruvettiin yrittämään kun esikoinen oli 1 v. Ajattelimme että antaa ehäisyn olla, kun raskautuminen oli niin vaikeaa. Ja saman tien tulinkin raskaaksi, joten ikäeroa oli lapsilla 1 v ja 8kk. Nyt ovat jo 7 ja 5 v, maailman ihanimmat kullanmurut.
Toivotaan että 9 saa myös vauvansa - eli sinulle 9 onnea!
Samoin ap. lle onnittelut kolmannen lapsen odotukseen!!!
Luin vaan sieltä täältä ja joka sivulla minkä selasin oli se_joka_on_niin_koukussa_tähän ketjuun -tyyppi =DD
Niin ja tietty onnea ap:lle vauvasta ja uudeta plussasta!
Luin ekaa kertaa ketjun (kiva urakka...) ja tuli mieleen, että ysin kaavinnan aikaan olin itsekin samaisesta syystä sairaalassa. Tapasin siellä mukavan naisen, joka myös siis kaavinnan takia siellä. Tämä tapahtui Hyvinkäällä. Ottaen huomioon sairaaloiden lukumäärän ja näiden ikävien toimenpiteiden, sattuma olisi kyllä melkoinen.. :)
Ja onnea myös 9:lle plussasta, toivottavasti kestää matkassa tällä kertaa loppuun asti!
t: 2:n pojan äiti
Ensin onnitelut ap:lle vauvasta (tai eipä taida enää ihan vauva ollakkaan) sekä uudesta plussasta. Samoin toivotan ysille tsemppiä. Ja vielä voisin todeta että omat menkat on nyt pari päivää myöhässä.. Saas nähdä miten käy..
Tosin se kolmas nyt ei ollut tulossa. Tää kuulostaa niin helpolta, mutta kaks ensimmäistä saivat heti alkunsa ja kaikki meni hyvin. Nyt mulla vaan on alkanut olemaan tunne että kolmatta saadaankin " tehdä" vähän kauemmin. Kaksi eri kiertoa (ei peräkkäiset) ollaan " yritetty" mutta ei sitten ole osunut kohdalle. Luulis meidän jo " osaavan" homman, mutta ilmeisesti luontoäiti on nyt eri mieltä..
T:549
Oamni syntyi samoihin aikoihin kun tämä pomppasi esiin ;)
Tosi hienoa, että kaikki meni hyvin!!!
Sille joka " on_niin_koukussa" tähän ketjuun, Täällä on myös toinen mamma Kuopiosta ja taidetaan vieläpä käydä samaa koulua Sairaalakadulla...=) ois kiva vaihtaa kuulumisia... jos edes näät tän viestin!