Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
Ap tässäpikaisesti raportoi että edelleen odotellaan ja nyt rv 37+. Eli ei enää kauaa. Löytyykö 9 jostain vielä?
Ai mitäkö tunteita herättää tuo vuoden takainen? No, lähinnä kun katson poikaa, ja mietin juuri tuota viime loka/marraskuuta, käy mielessä elämän ihmeellisyys ja se, miten pienestä kaikki on kiinni tässä elämässä. KAtson poikaa, enkä välillä jaksa käsittää, että hän todella on olemassa. Vajaa vuosi sitten hän oli vain pieni solumöykky, joka vuosi verta jostakin kulmasta ja oli tulossa ulos. Nyt hän on oikea ihminen, lihaa ja verta, tuhisee tuossa, hymyilee, jokeltaa - ja jonain päivänä ehkä tekee jonkun toisen ihmisen (vanhempiensa lisäksi) tosi onnelliseksi, menee naimisiin, saa lapsia, rakastaa.
Itkettää. Niin ihmeelliseltä tuntuu.
ap
Mulla ei ktllä mitään hajua miten koko ketjun saa tulostettua.. Periaatteessa jos aina ottaa " leikkaa ja liimaa" - systeemillä wordiin ja tulostaa sitten sieltä..? Voisin vaikka sulaa hulluuttani tehdä sen sun puolesta, jos annat mailiosoitteen ;)
T: Se joka on [color=red][u]NIIIIIN[/u][/color] koukussa :D
Joku on näköjään nostanut jostain " arkistoista" tämän ketjun ylös.
Olipa mukava lukea että AP on vielä käynyt täällä kirjottelemassa ja kertomassa kuulumisiaan!
Mun kuulumiset eivät ole mitään positiivisia mutta toivoa ei ole menetetty!
Tammikuisen keskenmenon jälkeen olen saanut yhden kerran raskaustestiin kaksi viivaa (kuukausi sitten) mutta sillä kertaa en kerennyt asiasta riemuta kuin viikon... Jälkeenpäin ajatellen hyvä että meni heti alussa kesken etten joutunut kaavintaan. Niin " julmalta" kuin kuulostaakin.
Ensi viikolla sovimme lääkärin kanssa että mitä kokeita minusta otetaan ja pääsemme mieheni kanssa tutkimuksiin kunnallisen kautta. Jotain positiivista on siis tapahtumassa minullekin.
Olen kyllä jo alkanut miettimään sitäkin vaihtoehtoa että ehkä emme koskaan tule toista lasta saamaankaan?
Miten sitä oppii elämään sen tiedon kanssa? No, turha kait vielä murehtia sellaisia?!
Nämä viimeiset kuukaudet ovat vain tuntuneet välillä melko raskailta. Etenkin kun lähimmäisille ystäville on syntynyt kesän aikana lapsia. Jos kaikki olisi mennyt hyvin niin minullakin olisi ollut kesällä pieni nyytti sylissäni.
Jos oikein muistan niin kohta on 2 vuotta kulunut aikaa siitä kun päätimme vielä yrittää toista lasta. Saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
Kaikkea hyvää Ap:lle ja muille jotka ovat jaksaneet lukea ja seurata todella pitkää ketjua!!!
Terv:
9 (ysi)
Joko on masu näkyvissä?
Tuntuuko liikkeet?
Oletko jo tulostanut ketjun ;)
T: Se joka on _NIIN_ koukussa tähän ketjuun..
Masu on näkynyt jo piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään. Nyt rv24, kohta 25. alkamassa jo! Ihan kivasti on mennyt. Vielä en ole tulostanut ;-)
Kiitos kysymästä! Mites muille?
ap
Mä olen henkisesti jo huomattavasti paremmalla puolella. Ehkä uskallamme vielä yrittää toista lasta...
9
[Mulla on ollut jo ikävä kuulumisia :) ]
Joko tiedetään kumpi on tulossa? Millos on laskettu aika (että saa jännittää vauvauutisia, kun on tätä alusta asti seurannut)..?? Olenkohan minä vähän kipee tyyppi kun pitää tätä ketjua suosikeissa ja tsekkaa joka päivä uudet kuulumiset xD
T: Se joka on _NIIN_ koukussa tähän ketjuun
Sinulle vielä ISO *voimahali*, muuta en osaa sanoa..
T: Se joka on _NIIN_ koukussa tähän ketjuun ;)
Vieläkö pitkään?? Ilmoita sitten heti kun olette kotiutunut laitokselta :)))
Meillä meni kone ihan särki, joten käyn aina välillä vaan tsekkaamassa ketjun :D
T: Se, joka on [color=red][u]NIIIIN[/u][/color] koukussa tähän ketjuun :D
Olin jo " unohtanut" koko ketjun.
Eipä tänne ihmeempiä kuulu. Yrityksistä huolimatta vauvaa ei vaan saada aikaiseksi. Joka kuukausi pettymys on suuri kun menkat alkavat. Varasin ajan lääkärille kun alkaa todella huolestuttamaan että kaikki ei ehkä sitten olekkaan kunnossa? Jos nyt peruskokeet ottaisi ja ultraisi yms. Miehelleni en ole vielä edes sanonut että menen lääkärille asiasta puhumaan. Jotenkin epäilyttää ettei innostu? On joskus sanonut että jos vauvaa ei ns. luonnollisesti saada niin sitten se on vain hyväksyttävä. Itsekkin olen ajatellut näin mutta kummasti ajatukset vaan ovat muuttuneet näiden kuukausien aikana! Ensi viikolla olen jo ehkä paljon viisaampi tilanteen suhteen kun käyn gynekologilla?
AP:lle toivotan kaikkea hyvää. Vielä jokunen viikko/päivä niin saat pidellä pienokaista käsivarsillasi!!!
Hyvää kesää kaikille jotka ovat koukussa tähän ketjuun!
9
Tämä on näköjään ollut tänään aikaisemminkin nostettuna :-)
T: tänään eka kerran tämän lukenut :)
mä oon yrittäny monta kertaa ettii mutten o löytäny... kiits!
POIKA syntyi viime viikolla, äiti onnellinen, helpottunut, huojentunut ja vähän sekaisin. Kiitos kaikille lokakuussa tsempanneille ja myöhemminkin asiaa seuranneille. Kaiken tämän jälkeen tulos on sylissäni *kyynel*
Kiitos vielä tuesta!
ap
Just pari päivää tulit mieleen jostain vaikka muuten en ole erityisen tarkkaan seurannut!
Kiitos itsellesi siitä, että olemme saaneet olla " osallisina" odotuksessasi. Kaikki päätyi hyvin, vaikka tilanteesi tuntui kovin epätoivoiselta raskauden alussa.
Vierailija 10
Tosi hienoa, että kaikki meni hyvin!!!
Sille joka " on_niin_koukussa" tähän ketjuun, Täällä on myös toinen mamma Kuopiosta ja taidetaan vieläpä käydä samaa koulua Sairaalakadulla...=) ois kiva vaihtaa kuulumisia... jos edes näät tän viestin!
Onnea vaan ap:lle.