Jessus noita puhelinmyyjiä!!
"onko xxx- puhelimessa?"
"kyllä on "
" Vau... mahtavaa!!"
"no eikös olekin?"
.
.
."en kyllä tilaa mitään"
"no jos kuitenkin kuuntelet mitä mulla on tarjota?"
"siinä menee vaan molempien aikaa hukkaan, kun en todellakaan aio tilata"
"no ei mene"
"kyllä taitaa mennä, kiitos ja näkemiin"
*luuri kiinni*
plaah...
Kommentit (26)
3 vuotta voimassa, ei ole tullut soittoja paitsi yksi.
-No terve terve! Yritän tavoitella X-henkilöä, onkohan paikalla?
-Ei ole. Hän oli mieheni, kuoli toissapäivänä.
-Aha... No mites sä sitten? Haluisitko seiskan tilata?
-Heippa...
-No terve terve! Yritän tavoitella X-henkilöä, onkohan paikalla? -Ei ole. Hän oli mieheni, kuoli toissapäivänä. -Aha... No mites sä sitten? Haluisitko seiskan tilata? -Heippa...
-No terve terve! Yritän tavoitella X-henkilöä, onkohan paikalla? -Ei ole. Hän oli mieheni, kuoli toissapäivänä. -Aha... No mites sä sitten? Haluisitko seiskan tilata? -Heippa...
onko tämä oikeasti totta?
Kieltämättä oli silloin lähellä etten sanonut pahasti.
Mä en ole kuitenkaan koskaan ilkeä, koska leipäänsähän hekin yrittävät tienata... ja väkisin ei ole kukaan myynyt kun vaan riittävän kauan sanon kiitos ei. Ja jos joskus en halua tuhlata aikaa puhelinmyyjille inttämiseen, en vaan vastaa tuntemattomiin numeroihin tai 09-alkuisiin.
No eilen kuitenkin soitti taas yksi myyjä, esitteli itsensä ja firman jota edustaa, sanoin tämän jälkeen välittömästi että "mä en sitten tilaa mitään" myyjä sanoi että "saisinko kuitenkin kertoa tämän tarjouksen, ei jää sitten sua harmittamaan eikä minuakaan" (heh) joten annoin sen selittää, jos tekisi sen nopeasti. Minkä tekikin. Sitten sanoin vaan että "juu kiitos, mutta edelleenkään en tilaa mitään" jonka jälkeen myyjä kiitti ajasta ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Ja minä sanoin "kiitos samoin". Näin ne puhelut yleensä menevät.
On sitten tullut niitä toisenlaisiakin puheluita, toissakesänä ilmeisesti joku kesätyöntekijä, nuorelta pojalta kuulosti, ärsyyntyi kun en tilannut mitään ja tuhahti että "no hiton hauskaa kesäduunia vaan sinnekin!" mä olin ihan mykistynyt, jolloin myyjä jatkoi venyttävällä äänellä "MÖÖÖIII MÖI!" ja iski luurin kiinni :D
Ja toinen mieleenjäänyt puhelu oli sellainen, kun sanoin ettei nyt ole varaa ostaa mitään, ei edes osamaksuilla (jota miesmyyjä tyrkytti) ja sitten myyjä alkoi höpöttelemään ihan jotain muuta ja sanoi että "mä tuun henkilökohtaisesti keittämään sulle nakkikeitot sinne XXXX:n (asuinpaikkani), jos sä tästä soppalan jonoon joudut"
:D
En tilannut silti :)