Meille tulee vauvva, synnytän Naistenglinikalla...
gynegologi tutkii ja sitten synnytän. Lapsestani tulee psygologi. Ehkä joskus myös adobtoimme lapsen. Jos ei enään jaksa biolokisten lasten tekeminen kiinnostaa.
Mulla on nyt päällä flees kolitsi ja olen koti-äiti. Kuullostaako tutulta?
Kommentit (95)
siisv sen aportin. ainaki yks ämmä meidän talost sai. mut ne on kyl somaleit.
niin ja kestovaippaile ja käytä kantoliinaa!
(Jarkko-Alexcanterilla on tietysti yövaippana Pamberssin Aktiiv Fit.)
Ai niin, Jarcco-Alexcanteri syntyi ihan oikeasti synnyttämällä, mutta seuraavalla kerralla ajattelin haluta section, kun kuulema vakina voi löystyä jos monta kertaa synnyttää. Ja sit voi olla vaikeeta saada orkasmeja.
lihakset pysyy timmiss kunnoss ja ei tartte alkaa edes imettään kun hormonit ei käynnisty tulemaan ja se maito ei tule kun ei synnytä!!! ja sillo ei tartte herätä yöllä ku se vauvva nukkuu eikä herää kokoajan imetykselle ku äiti ei imetäkään.six kandee ottaa se sectio.ja avokkikin tykkää ku ei tuu riipputissei.
arvaa tuleex tosta syyllistämisestä ihan kauhee olo olisin mäki halunnu lapsen heti syliin mut oli pakko viiä leikkuriin sano äitiki et kauheeta ku laps tolleen joutuu syntyy mut kato ei se hätä lue lakia arvaa jos olis kuallu niin miten tässä sit suu pantais, sano! ja mä vielä kerran et meit on niinku moneen eri junaan ja osa jää jo asemalle älä ala mulle jauhaa tota paskaa!
ottaa kaikkee niin henkilöllisesti!!!sitä paitsi lapsia kuolee koko ajan, että ajattelisit siis vähä niitäki joilta on oikeesti kuollu joku lapsi ja koska sun ei kuollutkaan niin sitten pitää viellä tääl kehuu sillä asialla.jollakulla voi tulla pahamieli siitä. niin mullakin tuli.ajattelisit vähän mitä lauot suustasi allica vai mikä sä nyt sitte olitkaa.joku ikä loppu kuiteskii tost nickin numeroist päätellen.mul sentään on acateeminentutkinto ja osaanlaskee kuinkavanha sä oot.
gantsii ostaa ne Rreimategit mistä joku jo sanokin. mut sen ääp-pakkauksen puvun voi laittaa sellaseen vavvakasssiin, tiäksä niitä? ne menee niille köyhlle ulko maalaisille johki nevosto liitoon kait.
jakehtaat viel tunnustaa meille. ja nötköttiä osaat tehdä, siis juct joo! purkista ruokaa lapsille.siin on sitä paitsi niin paljo suolaa et ei sais antaa lapsill tai ainaskaa pienil lapsil kun ne voi saada sen taudin tai sairastua.meilläki tuli kipeex ku annoin syödä liian aikasi.ja neuvolas sanottiin nii.ja se lääkärikii sano niin. vaik kylmä sen tiesinkii itekkii, kun mä oon acateeminen terveydenhoitoalanammattilainen.
hyi meillä ei niitä ainakaan syödä mut en vaan raski ostaa muuta lihaa ku nötköttiä
meillä Cullervo (eix o ihana nimi, niinku Suomalainen ja silti Kansainkin välinen) söi niin sellasia jo 4,6KK. Se on ihan tereve, niinku mäki oon.
sut anniga75 ku sä laimin lyöt lapsia ku annat suolast ruokaa ja vaa teet spagaattei ja rheilet etkä oo niitten lasten kaa ku oot vaa menos niiku se ap:n avokkiki vaa läx poikien kaa vaik ap oli saamas niitten vauvvan.mut kai se koht sen jättää kun on sellane sika ku vaa menee ja jättää yxin vaik voi sattuu mitä vaa ku on raskaana tai sitt jo saanu vauvan ku on synnyttäny tai saanu segtion.
sitä paitsi mäggäri ei oo Suomalainen.niiku on hese. ja six me käydää siel ku siel on se paljoparempi pallo meri, ku saa lapset laittaa sinne ku syö.viimex meidän jadette vaa meinas hukkuu ku joku toi sinne hesee sellasen koluikäsen ison lapsen ja se meni kans sinne palomereen kju vai ei sais, ja ilman kengiä vaa. meilki on coretekstit ja kakkoskenkinä lumiset.ne toppa kengät. mut meki otetaan lapsilt ne pois ku menee sinne.
kyl ne saa tulla sinne paallomeren mut ne kenkät pitäis kyl ottaa pois.
on VOLVO ja ukol sellane tilaauto ku se on poliisi.ja paljo siks työmatkoil ku sill on sellasii salaisii tehtävii et sitä ei saa kiinni silloi ku jos onki asiaa niinku viime viikonloppun ku se sai niit iimaileja silt naiselt.ja mä sit luin ne.vaik en mä yleensä lue sen postei ku se on kiellettyy,ja mä kunnioitan mun miestä ja tiedän ettei se petä kun mä olen hoikka ja vaalee ja pidän kireit housui ja seki sano niin et mä oon älyttömän sexy ku mun taka puoli on niis kireis housuis ku mä teen esim kotitöit tai tiskaan vaik on meil konekki mut must on vaan kiva tiskata ku se tulee sit kivasti sielt takaa päin ku näkee mun sexyn pepun heiluvan ku mä tiskaan. tai imuroin.ja suhdetta kannattaa pitää yllä,koska voi tulla muuten ero.
labsi ei jaksa gävellä ne jalassa mut mitä väli mä ainaki ostan ne mun 4vuosikkaalle ja imeväiselle että naapurit ei luule meitä göyhiks juppeihan me ollaan!!
Pitää mennä yö puulle. En aijo enään vastata kalluppeihin. Ihan jokaisen henkilö kohtainen asia, ottaako section ja ostaako reimatekin tai coretexit.