Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee vauvva, synnytän Naistenglinikalla...

Vierailija
13.09.2004 |

gynegologi tutkii ja sitten synnytän. Lapsestani tulee psygologi. Ehkä joskus myös adobtoimme lapsen. Jos ei enään jaksa biolokisten lasten tekeminen kiinnostaa.

Mulla on nyt päällä flees kolitsi ja olen koti-äiti. Kuullostaako tutulta?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin jaksaa naurattaa. Äskenkin meinasin tukehtua nacci keittoon ja pärskäyttää Hylä-maidot näytölle. ;-D

Vierailija
62/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekaitte juo hylä maitoa? ei sitä saa antaa lapsille ku siin on sokerii!!!!! hullui ootte, ja teidänlaisten takii meidänki lapsella pilaantuu hampaat ku ne saa sen cariespakterin. ei lapsille eikä vauvvoille eikä taapero ikäisille saa antaa sokerisii juttui. sinne ne meidän hyvä tuloisten vero rahat menee kaikki ku te vaa juotatte sokerisii juttui lapsillenne jka vauvvoillenne ja taapero ikäisillenne. mä en jaksa tollaista yhteis kunnan hyväksi käyttöä enää olleskaan. suntakia mun miehen joka on hyvä tuloinen sen vero prosentti on niin iso. ku täytyy maksaa sun ja muitten ajattlemattomien äitien lapsien oikomis hoidot ja juures hoidot ja kaikki!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näitä saa nauraa! Surku hupaisaa on se, että, tälläisia kirjoitus virheitä saa oikiasti lukea usein miten päivä shätissä kuten nelosella.

Heh!

Vierailija
64/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mää join rasvatönta maito juomaa se on läktoositöntä. soin myös nakki leipää codlerilla. nää o nii hauskoi. mutta voitteko hei pliis kirjottaa etes oikein nii tajjuu tuhmempiki?????++++

Vierailija
65/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen viestissä on ehkä eniten kirjotus virheitä! :D

Vierailija
66/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tulla tänne kirjoittelemaan ellei osaa edes kirjoittaa sanaa vaua oikein.

Vierailija
67/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sen viestissä on ehkä eniten kirjotus virheitä! :D

Vierailija
68/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla on taa kansain valisyys kasvatus tehty silleen etta meilla on nappaimisto asetukset jenkki tyylissa! ei niita aata ja oota tarvii mihinkaan, kyl kaikki tajuu ilmankin mita ma meinaan! eiks oo tosi katevaa!!!

Vierailija
69/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ekat kymmenen viestiä oli ihan hauskoja, mut nyt tätä juttua on venytetty vähän liian pitkälle..ei jaksa enää naurattaa

taitaa olla drolli!!! pROVO!

Vierailija
70/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tämän letkan läpi, en osaa enää oikeinkirjoitussääntöjä! Pitää kauheasti miettiä miten mikäkin kirjoitetaan. Tähän pitäisi liittää varoitus: voi vaarantaa koulusivistyksesi!

Vierailija
71/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä turhia viestejä, pyh!!

Vierailija
72/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä laktoositonta maitoo lapsille niin ettei niille tuu se laktoosi inkontinenssi !!!!!!!!!!

Ja sit mä vielä laittaisin tähän pari qallubbia:

- onx teän miehet ihqui

- ketä aikoo tehä lisää ihqui vauvvoja vaik mies ei haluis

yms kexikää lisää

Vierailija
73/95 |
14.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainaki on tosi ihQ mut välillä se kyl pelaa vähän liikaa äkspoksilla ja sit mä gilahdan ja alan huutaa sille. Mut sit se yleensä sanoo et se on tosi sorry ja sit kaikki on taas hyvin ja me ollaan taas ihan lovena toisiimme.

Me aijjotaan kyl tehä lisää ihQui vauvvoja, ku ne on vaan niin ihQui. Ja onneks mun mieskin haluaa lisää vauvvoja, et ollaan silleen aika yhteen sopivia. Mun mies kato tykkää olla isä ja ottaa niinku vastuuta perheestään. Ja sitä paitsi se sexi on tosi kivaa, et silleenki toi lasten tekeminen on aika hyvä juttu.

Terv: se joka joi Hylä-maitoa (ja sille joka sano et ollaan hulluja ku juodaan hylä maitoo, ni mul on kyl se lagtoosi intorelanssi, et on vähä niinQ pakko juoda tota sokeri maitoo. mut ei me sitä vauvvalle tiätty anneta, se saa viel vaa tissiä ja kohta me aletaan antaan sille tavallista kulutus maitoa, ku se on nii kivassa punasessa tölkissä, vaik meijjän vauvva onki poika, mut ku must ei oo mitään poika ja tyttö värejä ni ihan hyvin poikaki voi juoda punasta maitoo)

Vierailija
74/95 |
15.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen mullan ny saa pois? Toi meijjän gimma ku on niinkö jo rinsessa vaik on vasta vuosikas. Siis mä sanoin sille et uuvet perunat syyvvää kuorinee. Pliis hei, oisko ne pitäny vielä pestä? Voisko joku ny kertoo?

T: Äippä

Vierailija
75/95 |
07.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät myös varmaan missä on glitoris`?

Vierailija
76/95 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei juoda hulaa, meillä juodaan luomua, kun on kanssa sitä lagtoosi impotenssia, mutta sit kyllä esikolle pitää antaa enemmän Jegovittia. Mutta voi ei miten hauska ketju, ihan on pisut Tenassa.

Vierailija
77/95 |
05.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vyölaukkukin on fliigee.

Vierailija
78/95 |
14.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tisutelkaa äipät sitä vaavia niin pitkää ku voitte.

Vierailija
79/95 |
14.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennääx waynes kaffeeseen???

Vierailija
80/95 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme