Meille tulee vauvva, synnytän Naistenglinikalla...
gynegologi tutkii ja sitten synnytän. Lapsestani tulee psygologi. Ehkä joskus myös adobtoimme lapsen. Jos ei enään jaksa biolokisten lasten tekeminen kiinnostaa.
Mulla on nyt päällä flees kolitsi ja olen koti-äiti. Kuullostaako tutulta?
Kommentit (95)
Näin se harmaakin päivä valkeni :-)
niille, jotka eivät osaa kirjoittaa, joilla on lukihäiriö tms, vai sittenkin kielipoliiseille?
mun on pakko ku mullon baniikki häiriö!
joka on vahingossa kirjoittanut imbesillin oikein ja pitää sitä hyvänäkin vitsinä!
Vide mul ei oikein smail niin ku irtoo ku luin näit stooreja!
Sain hyvätnaurut tästä hupi ketjusta.
ja mua ihmetyttää että täällä on näin paljon viisaita mammoi kertomassa kokemuksistaan
Mä oon lugenu koko kedjun! Hyvä mä! Nyd tuli 10 pistettä ja pabukaijamerkki. Oon oikein ylbeä iddestäni vaikka idde sanonkin.
Muita pabukaijamerkin saaneita?
Että löytyy vielä samoin ajattelevia !
Meillä on famili päk. Muistakaa laittaa fliitsit alle nyt kun on -10 selssiusta.
Täähän onkin mahtavan kiva ketju.
Ja niin tyypillinen av-mammojen juttupaikka. Kaikkineen reimatekkeineen.
Mikä on "vauvva"?
Mikä on "Naistenglinikalla"?
Mikä on "gynegologi"?
Mikä on "psygologi"?
Mikä on "adobtoimme"?
Mikä on "biolokisten"?
Mikä on "flees"?
Mikä on "kolitsi"?
Ciic meillegin cyntyy bian beibi, logaguun lobucca on lacgettu aiga. Tällä
gedtaa mieheni cynnyttää tämän beibin, meillä on ollut cellainen taba, että minä cynnytän joga toicen beibin ja mies joga toicen. Gocga miehelläni ei ole cellaista emätintä, mictä ce beibi woici cyntyä, niin se beibi otetaan cillä geicadinleiccaugcella uloc cieltä mahacta. Meitin wanhemmat beibit Nico-Jaacobbi (9wee), Catu-Cinigga (7½wee), gagcocet Ditwa-Bäiwikki ja Glaus-Peeweli (5wee), Doobe-Ocgadi (3,10wee) ja Ecci-Elicabeth (1,11wee) owat ihan innoiccaan gun meille tulee taac uuci beibi, wanhemmat beibit tyggääwät olla mugana caidaalacca gatcomacca gun uuci bikkucicaduc cyntyy.