Meille tulee vauvva, synnytän Naistenglinikalla...
gynegologi tutkii ja sitten synnytän. Lapsestani tulee psygologi. Ehkä joskus myös adobtoimme lapsen. Jos ei enään jaksa biolokisten lasten tekeminen kiinnostaa.
Mulla on nyt päällä flees kolitsi ja olen koti-äiti. Kuullostaako tutulta?
Kommentit (95)
Meillä Naadja-Anchelmina syö vaan Bilttiä ku ei siin oo lisä ainetta.Ponasta ja Sembberssistä N-A ei tykkää olleskaan.Se on sellanen brinsessa!
snadilaiset puhuu nenää niin ku yonna ja eerin nylon bearista
Ja on siellä lasakneeki ja shikenvingssejä. Ja behmist saa ite ottaa. Me ainakin käydään miehn kaa siellä ku halutaan syyä hyvin!
mennään tavallisesti kepabille (isgender kepab on namia).
Mut mepä lähetään huomenna lomalle Thaimaaseen (Battayalle)! Eiks oo ihq!!!!!???!!
siis dickoon.. Meinasin kirjottaa väärin... Vai lomailetteko lapsien kans? Mä haluaisin kanz battayale, mutkun mies on diblomiinsimööri ni se ei pääse töistä niin pitkäle lomalle.
Mun pitää pitää preikki, tulee mikreeni näin intseniivisestä ajattelusta.
Mä oon viksuista hyvin.
Otattex te vavvanki mukaan taimaalle?
Sitäpaitsi mä en enää osta noita reima tekkeja ,koska ne tiket too hevy vaatteet on paljon kuulimpia. Mä en haluu olla mikään junti.harmi kun niitä ei saa stog manilta.
Mitä siihen vauvva kassiin muuten saikaan laittaa? Voiks siihen laittaa vauvvalle tavallista maitoo mukaan? Taikka äipälle jonkun kivan naisten lehden, esim. Vauvvalehden? Muuten mä oon kyllä saanu siihen kassiin kivasti menemään kaikki kamalat äp vaatteet.mitä en olis omalle vauvvvvalle ikänä laittanu päälle.eipä tartte niitä enään katella:;))DD
gotssonejakin. Mutta kantzii hei varoo,et ei me maha ihan segasin, tulee pian ribuli, mutta sit voi men apteekkiin ja ostaan vaikx hiilitapletteja, saakohan niitä syödä koko päksin? Illaks ostetaan sitten sikspäkki kaljaa.
Mun gundi gaveri on siellä ja sil on ihqt viixet ja siit tulee auto megaanikko ja sit se korjaa meidän pemarin niin et päästään gartsalle iltaisin pyöriin! Ja vavva viedään meidän äitille et saadaan sellast laatu aikaa yhdessä. Meillä on 1.2 vuotis yhdessä olo päivä ens viikolla ja sit me mennään paariin. Oon niin onnellinen! Käyx kateex?!!!!
oisin halunnu keisarin leikkauksen, mut lääkäri vaan sano, etten saa kun jonkun sektion!!!!!! Siis apua, mitäs nyt?????? Eiks mun lapsesta sitten tuukaan keisaria??????
Muista ostaa sille heti Reima Texit, että se pääsee jo nuorena oikeisiin piireihin ja ura putkeen.
Opettele oikein kirjoitus säännöt ennenkuin tulet tänne leveilemään.
se merkitsee että siitä yleensä noin seuraavana päivänä ilmenee raskaus oireita kuten vatsan turvottelua, pieremistä ja tissit kipeät. Tämä tarkoittaa että olet raskaana joten kannattaa säästää ne ovis limat muistoksi.
Ihana ajatus minusta! kyyneleet vaan valuu kun katselen niitä kahta siinä vierekkäin! :´)
juomaan ihania coctaileja ja bagardi colaa! Päivät aijon vaan makailla bigineissä ja varoa cicoloita!
Vierailija:
siis dickoon.. Meinasin kirjottaa väärin... Vai lomailetteko lapsien kans? Mä haluaisin kanz battayale, mutkun mies on diblomiinsimööri ni se ei pääse töistä niin pitkäle lomalle.
Vierailija:
MITÄ MAKSAA SISUSTUS SUUNNITTELIA??
se on sisustus suunittelia!!!!!!!! Pitää kirjottaa oikein eikä miltein oikein!!!! :-))))
Meijän maick on nyt kiinostunu piirtään,, mitä maksaa piirrustus väri kynät anttilassa????
kerho tädit sanoo, että tää meidän Jarggo-cicero on ihan isäntä ainesta Ja me on alusta asti hankittu Corexit ja Reima ticit ja viety vavva uintiin ja satupalettiin ja laskettelemaan levikselle ja annettu Kansain välistä kasvatusta esmes kuunnellaan vaan ulkomaan kielellä radioohjelmia. Mutta siis jos teillä käy tuuri, voi jonkun teidän tytöstä tulla meidän Residentti pojan puoliso. Mutta ei siis Jarggo-cicerolle ketä vaan käykään. Minä äitinä tulen kyllä tarkkaan tutkimaan mahdolliset puoliso ehdokkaat ja vähintään kerran päivässä käyn nuoren parin kotona katsomassa, että kaikki on hyvin ja pojastani pidetään kunnon huolta. on näet Residentinsynnyttäjällä jotain vastuuta vielä imetyksenkin (3v) jälkeen!
On kyllä ihan berverssiä imettää pitemään kuin 2kk!!! Maickille alettiin antamaan kiinteitä jo 1,5kk ja on kyllä ihan sgeidaa että ei muka sais antaa niin pienelle!!!Kyllä voi kun meilläkään ei mitää haittaa tullu!!!KYLLÄ OTTAA PÄÄHÄN KAIKKI IBIOOTIT KETKÄ AINA NÄISTÄ JAKSAA KOMMEDOIDA!!!!!
Pitkä imetys on tosi tärkeää, että lapsi saa vain parasta ravintoa ja aivo solut kasvavat isoiksi. Siksi imetin varmuuden takia 3v, että meidän poika olisi varmasti paras. No, nyt lähdenkin neuvolaan saamaan lisää hyviä ohjeistuksia. No, hei!
Vierailija: