Minä auttaa karseaan pms-raivoon!
Olen melkein viikon ajan ennen menkkoja raivoissani melkein koko ajan, pieni äänikin saa minut karjumaan että olkaa hiljaa enkä kestä muutenkaan yhtään mitään, pinna pahasti kireällä. Muun ajan kuukaudesta olen ok, ihan rento ja hyväntuulinen. Mikä tähän auttaa?
Kommentit (20)
Vapaaehtoinen Eristäytyminen.
Tuo on hyvä, että tunnistat itse tilanteen ja sen syyn. Ehkä sen muistuttaminen auttaa laskemaan esim. kymmeneen.
Myös kävely ulkona auttaa hermoihin ja tietty riittävä lepo.
Fazerin Sininen pikkupatukka. Joku ruokavalio jolla verensokeri pysyy tasaisena ja mieliala vähän nousee. Marjamehu tai joku appelsiinijuttu. Ihmisten välttäminen ja kirjakammio, riittävä lepo. Kävely.
Hiekkamaasta aviomies, et uskalla suutas avata sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen Eristäytyminen.
Tuo on hyvä, että tunnistat itse tilanteen ja sen syyn. Ehkä sen muistuttaminen auttaa laskemaan esim. kymmeneen.
Myös kävely ulkona auttaa hermoihin ja tietty riittävä lepo.
Sattuu olemaan lapsia ja työkin (sote-alalla argh), niin ei pysty eristäytymään. Ap
Jos sulla on mies niin ootteko hetero- vai homopari?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko homoja?
Miehiä kai
Ohhoh, tulipas monta kirjoitusvirhettä otsikkoon. Anteeksi niistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, tulipas monta kirjoitusvirhettä otsikkoon. Anteeksi niistä. Ap
Ootko mies?
Päässäsi on PMS, mene psykiatrille !
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hulluja.
Eivät ole. Tänään vai hrmostutuin, kun Marinin kahdesta korkealta arvovallasta palkittiin ja kehuttiin. Puolueeni on persu. 🙈😆
Vaihdevuodet auttaa. Itse olen saanut vaikeisiin oireisiin mm. Furesista, Oxepameja jne. Turposin ja näytin raivohullulta tappaja-valaalta.
Ihanaa olla nainen.
Liikunta ja/tai bentsot. Jos tk-lääkäriltä kysytään niin ketipinor