kolmosten kesäkuu
Aloitampa uuden pinon kesäkuulle.
Täällä siis piinaviikko menossa, nyt kp 21/24-28..
Mitään oireita tällä hetkellä ei suuntaan eikä toiseen ole. Eilen illalla oli niin menkkamainen olo, että ajattelin, että superlyhyt kierto tulee, mut ei ainakaan vielä tätiä näy...
Toivotaan että kesäkuu toisi tähän pinoon paljon plussia!!
-leja
Kommentit (102)
Minun tilanne on vielä arvoitus, eli tätiä odotellaan edelleen kylään kp32 28/31. Luulen että kun sitä todella odottaa, että ne alkais, niin ei sitten millään :( Pitkiä kiertoja on ollut tosin aikaisemmin (johtuu PCO:sta), mutta pillerit jäi pois maaliskuussa ja sen jälkeen ollut kohtalaisen säännölliset. Toivottavasti kierto ei veny ylipitkäksi.
Luulenpa, että seuraavaan kiertoon otan ovistikut käyttöön, niin ehkä parempi onni tärpille. Olin aikaisemmin hieman huolissani mieheni neutraalista asenteesta asiaa kohtaan, mutta eilen näytti olevan hyvinkin innostunut asiasta omalla tavallaan jee, jee :D
Mikäs muiden piinaviikkolaisten tilanne? Toivotaan, että saadaan plussatuulia!!!!
Peppiliina
Mielikuvitus todellakin teki mulle tepposet. Menkat alkoi eilen. Olisi vain pitänyt luottaa heti ekaan negatestiin. No, life goes on.
Huomenna alkaakin loma ja yritän nauttia siitä täysillä stressaamatta kiertopäivistä. :)
Huono olo jatkuu, joten mulla on siis varmaan joku mahapöpö. Sitä on kyllä liikkunut tässä lähipiirissä.
Peppiliinalle toivottelen plussaa eikä pitkittynyttä kiertoa! Ja kaikille piinailijoille kärsivällisyyttä ja plussatuulia myös! Kyllähän tähän pinoon edes yksi plussa tarvii tälle kuulle saada.
Nyt kutsuu vika työpäivä :p
Bakteeri
En olisi uskonut, että olisin näin onnellinen menkoista. Eli tänään kp 1/33? ONNEKSI kierto ei venynyt ylipitkäksi!! Bakteeri: mielikuvitus tekee tepposia monelle muullekkin myös minulle. Ilman näitä tuntemuksia, fiiliksiä ja tunnelmia tämä yrittäminen olisi tylsää. Onneksi täällä voi olla rehellinen, oma itsensä ja kertoa miltä oikeasti tuntuu, eikö? Oikein ihanaa lomaa Bakteerille ja samoissa mennään :)) Toivotaan, että saadaan pian plussatuulia!!
Peppiliina
Aurinkoista, lämpöistä ja rauhallista juhannusta kaikille kuumeilijoille!
Nyt rentoudutaan juhannuksen viettoon ja päivien laskeminen ja oireiden tunnustelu lopetetaan hetkeksi :)
Peppiliina kp2 29/33? yk 3
Peppiliina: Pahoittelut tädin saapumisesta. :(
Kiitos Koralli. :) Nyt sattui käymään niin, että kun sitten kp 15 testasin vielä ovista varmuuden vuoksi, niin ei ollut enää tasavahvat viivat (kun yleensä sitä kestää kaksi päivää), eli hyvin oli ajoitettu. :) Nyt vaan jännillään miten käy. En tosin pysty olemaan ajattelematta koko asiaa... Miten saisi ajatukset pois tästä yrittämisestä..? :-O No, alavatsaa on jomotellut oviksesta lähtien, joten saas nyt nähdä miten käy.
Wilpuri: Joo, samoissa mennään. :) Tsemppiä sinullekin! bdbbdbd! :)
Hyvää Juhannusta kaikille! :)
Kp 17 tai 18/n.27
Pahoitettelut tädistä bakteeri ja peppiliina!
2poj@näiti: sepä se, miten saisi aina ajatukset pysymään kurissa.
Mulla alkoi tänään tiputtelu vihdoin ja viimein, eli menkat alkanevat n. 5 pv päästä. Eli ovis oli kuin olikin siis myöhemmin mitä luulin, taisi olla irtoamisvaikeuksia. No, onneksi en kerinny sen kummemmin alkaa tätä kiertoa jännittämään. Eilen tein yhden testin ja se oli siis puhdas nega. Ja tiputteluhan mulla merkkaa aina siis tätiä tulevaksi. Clomien aloitusta odotellessa.
Mukavaa juhannusta kaikille!!!! =)
Koralli kp 25/n.29? dpo9 yk5
Vieläkö kaikki ovat jussia viettämässä? =)
Täällä kp 1 ja yk6 alkaa. Clomit aloitan ylihuomenna, joten odotukset tästä kierrosta ovat vähän turhankin korkealla...mitenkähän tässä pystyy olla normaalisti, ku oon ihan täpinöissäni.
Eipä tänne muuta. Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!
Koralli73 kp 1/25-28 yk6
Täällä on ollut hieman hiljaista, mutta eiköhän saada vauhtia keskusteluun, kunhan päästään kierrossa eteenpäin. Täällä odotellaan postista ovisliuskoja, jotta päästään testailemaan tapahtuuko mitään. Tilasin "raskauskeiju" sivuilta. Onko kellään kokemuksia heidän tuotteistaan?
Laskin ovislaskurilla, että otollisimmat päivät olisi 10.7-12.7 välisenä aikana, joten saa nähdä saanko ovista tikutettua :) odotan innolla!!
Toivotaan lisää plussatuulia tähänkin pinoon!!!
Peppiliina kp 5/30-33 yk3
Täällä pidetään vähän hiljaiseloa pahimmasta tarkkailusta ym. En edes tiedä mikä kp on menossa tai voishan tuon laskea, mutta enpä jaksa. Jotain 20 yli kyllä menty.
Menkkoja odotellaan, ei ovista niin tuskin mitään tulostakaan.
Mä en noilla raskauskeijun ovistesteillä saanut ovista bongattua. Sitten taas kun on mieli paremmin mukana tässä projektissa niin kokeilen uudelleen noita rk:n testejä.
Vaikka ei ole ehkäsyä takaisin otettu niin nyt keskityn enemmän tuohon kohonneeseen sokeriin ja painoon..
Monellakin rintamalla...hyvä Koralli, kun kävit taas aloittelemassa keskustelua;) Mitä noi clomit muuten meinaa? Miten ne auttaa raskaaksi tulemisessa? Tarviiko laajempia lapsettomuustutkimuksia, että sellaisia saa? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, jos haluat valaista tietämätöntä;)
Hiljaista on plussarintamallakin...pidetään nyt kovasti peukkuja, että jollain edes tärppää!
Mua vähän harmittaa tää kierto...bongasin tosi selkeet ovisoireet viimeviikon lopulla mutta onnistuttiin hyödyntämään vain yksi päivä ja sekin etupainotteisesti...eli ei ole suuria odotuksia tästä kierrosta...Oireita ei ole sitten minkäänlaisia, paljon normaalimpi olo ei voisi olla! Toisaalta, eipä ne oireetkaan paljon viitteitä anna! Jäädäänpä taas odottelemaan! T.Wilpuri kp20/27
Olen täällä jonkun aikaa seurannut teidän juttuja ja nyt päätin minäkin ilmoittautua mukaan. Eli meillä on -06 ja-08 syntyneet lapset ja kolmatta haaveilen. Mies ei nyt niin haaveilee,mutta tekee sen mitä miehen täytyy tehdä. Yk2 on menossa. Ovis tais olotilan ja kalenterin mukaan mennä juuri,sen hyödyntäminen oli vain vuorotyön ja pienten lasten kanssa vähän heikkoa. Peiton heilutus tais tulla vähän myöhässä,mutta pieni toivo elää kuitenkin. Eli kp 15/28-30 on tänään.
Heissan!
Meilläkin on kuumeiltu kolmannesta jo jonkun aikaa. Ennestään on 05 ja 07 pojan koltiaiset. Tähän piti meijän lasten teko loppuakki mut kuinkas ollakkaan.
Mulla on kuumetta ollu jo muutaman kk. Mies vain on ollu hidas syttymään, yllättäen. Kerran (kk sitte) olin jo menossa varaamaan aikaa kierukan poistoon, mutta hoitsu ei ollu paikalla. Eilen yritin varata uutta aikaa mutta kyseinen hoitaja on lomalla ja tulee vasta 19.7!!! Nyt ois ollu hyvä poistaa ku menkat loppu ni oltais heti tästä kuusta päästy yrittään. Kyllä ärsytti!! No Ens kierrosta sitte...
Yksi keskenmeno on 08 takana. Se varsinki jäi kaihertaan ja halu uudesta lapsesta heräsi. Tälläkertaa oon yrittäny tutkia kaikki fiktiot ja faktat tyttö vauvan tekemisestä :)
Onnea kaikille plussanneille ja plussa tuulia kaikille!
Kolmatta kuumeillaan kovasti, vaikka mieskään ei siitä niin vouhota niin pettynyt hänkin on kun ei plussa tule.
Täällä jo eilen tohinoissani kirjoittelin kun avasin clearbluen digitaalisen testin ja niistä viivoista kyselin. Mutta näin yön yli nukkuneena olen ymmärtänyt että ei niitä testejä pida mennä availemaan, jos ei ole siihen tarkoitettu :) Tänään tein sitten apteekin testin ja sain haalean ohuen punaisen hitusviivan, mutta en usko mitään ennekuin viiva vahvistuu tai vuoto tulee!
Mutta siitä päästäänki siihen itse turhautumiseen, kun kierron pitäisi olla tasainen metformiinien ansiosta ja nyt on menossa kp36/34. Ja nyt tulee viidettä päivää sellaista ovulaatiolimaa, jota tuli myös itse ovulaation aikaan (olikohan) 13.6. Vähän ihmeissäni olen.
Täällä olis vissiin kierto puolivälissä... Mä en oo nyt laskenu yhtään päiviä, enkä oo tikuttanu sitä ovista (vaikka niitä tikkuja oliskin) mut en vaan yksinkertaisesti jaksa :/ Mulla on nyt varmaan viikon verran ollu maha kipee aina iltaisin, enkä tiedä onko jotain kiertokipuja taikka sitten oon jollekin allerginen... No, täytyy sitä tässä selvitellä. Syksyllä sitten tilaan ajan sinne gynelle jos en ennen sitä raskaudu, mikä kyllä olis ihme!
Mä oon kyllä nyt ihan pihalla teidän muiden kuulumisista, vaikka oonkin niitä käyny lukemassa, mut nyt just en mitään muista :/ Bakteeri ja Peppiliina olivat päässeet kunnolla piinailemaan, valitettavasti oli tullu väärä tulos :(
Oonakas ONNEA!!!
Ja ihanaa kun Minnis tuli kurkkimaan meidän kuulumisia! (mä oon kyllä käyny lueskelemassa teidän kuulumisia...)
Tervetuloa uusille mukaan!
Tänne ei siis mitään ihmeitä kuulu, kaippa ovis oli tai on tai on tulossa, mutta enpä usko että tästä mitään tulee! Ja mun piinaviikko/menkkaviiva on sit kun ollaan mökillä vanhempieni ja veljeni perheen kanssa... Joten... No eipä tartte sitten miettiä turhaan noita testien tekoja ;)
En muuten tiedä onko täällä kovin moni jalkisinnokas, mut mä alan oleen ihan kypsä noihin peleihin, onneks ne loppuu ens viikolla! ;)
rumpali kptä ei oo tullu laskettua
Juu ei oikein jalkkis kiinnosta täälläkään, mut ei onneks miestäkään niin kauheasti, joten ei niin haittaa. Pari kolme peliä on mies tainnu kattoa, minä niitä pelejä vähän sieltä täältä aina kurkannu, mikä on tilanne jne. Nuorempana kiinnosti nuo kisat enempi, mut nyt ei oikein enää jaksa.
Wilpuri: clomifen auttaa niitä, joilla on ovulaatio-ongelmia eli siis jos ovulointi ei onnistu itsestään. Clomit myös vahvistavat heikkoa ovulaatiota, ja sen takia mä puolestani oon niitä saanu. Eli ovuloin kyl ite, mut vissiin vähän heikosti. Mä sain ekat clomit aikanaan junioria yrittäessä lapsettomuuspolilta tutkimusten jälkeen. Nyt sain ihan tavisgyneltä, mut se toisaalta tiesi mun hoitohistorian, en tiedä olisinko muuten saanut clomeja niin helposti.
Tervetuloa Otra ja Tuulikello!
Ai niin, parhaat tärppipäivät ovat tässä kierrossa silloin, ku meillä on pari kolme yötä vieraita talon täydeltä...kivakiva...mut eiköhän me jotain miehen kans keksitä.. ;)
Koralli73 kp 3/25-28 yk6
Meilläkään ei onneksi jalkkista paljon katsota. Ollaan mieheni ja lasten kanssa vietetty tämä viikko lomaillen, joten tännekkään en ole paljon ehtinyt viestiä laittamaan...
Mukava saada uusia mukaan! Tervetuloa mansikkavadelma, otra ja tuulikello!
Lähdemme ensi viikolla pohjoiseen mökkilomalle ystäväperheen kanssa ja meidän "tärppi" päivät sattuu juuri tuolle ajalle. Saa nähdä kuinka päästään yritteleen :)
Minä olen myös saanut gyneltä clomeja , kun yritimme ensimmäistä lasta ja kyllä ne sai raskauden aikaan. Täytyy varmaan itsekkin varata aika syksylle, jos kesän aikana en tule raskaaksi. En jaksais millään odottaa ensi viikkoon!! Tilasin tosiaan ovistikut, joten saa nähdä kuinka käy!! Tsemppiä kaikille!!
Peppiliina yk 3
Piinaviikkolaisille toivon plussatuulta!
2poj@näiti: onnittelut ovisplussasta ja että onnistuitte sen hyödyntämään!
Muillekin kovasti tsemppiä taas!
(.) Mulla olis pitäny menkkoja edeltävä tiputtelu jo alkaa, mut ei ole alkanut. Joko ovis olikin luultua myöhemmin tai joku yrittää (taas) tarttua kiinni. Niin ku mä jo innokkaasti odotin clomien aloitusta. Ehkä sitä pitää tätäki kiertoa sit vielä jännätä. Vähän pelottaa, että jos onkin kyseessä ovuloimaton kierto ja sen takia ei tiputtelukaan olisi vielä alkanut, kuinka pitkäksi kierto sit venyiskään. Hain nyt kumminkin apteekista kaksi tavallista clearblueta (ei digiversioita siis), toisen käytän huomenna ja toisen kai aattona. Wilpurillekin tiedoksi, että nuo pitäs olla apteekin omaa herkempiä.
Koralli kp 23/n.26? dpo10? yk5