Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmosten kesäkuu

01.06.2010 |

Aloitampa uuden pinon kesäkuulle.

Täällä siis piinaviikko menossa, nyt kp 21/24-28..

Mitään oireita tällä hetkellä ei suuntaan eikä toiseen ole. Eilen illalla oli niin menkkamainen olo, että ajattelin, että superlyhyt kierto tulee, mut ei ainakaan vielä tätiä näy...

Toivotaan että kesäkuu toisi tähän pinoon paljon plussia!!

-leja

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kesäkuu on lopuillaan.

Tervetuloa uudet mukaan! :)

Minulla alkoi jo kp 18 menkkakivut... Eli neljä päivää ovulaatiosta (eikä auttanut mikään Burana siihen). Pari päivää ei tuntunut juuri ollenkaan, mutta tänään alkoi taas... :( Grr! Olenkin tänään ottanut särkylääkettä enemmän tai vähemmän. Että tuskin tässäkään kierrossa onnistui... Merkit ovat samat kun aina ennenkin ennen menkkoja. Rasittavaa... Ja väsyttää ihan järkyttävästi... huoh. Jospa ei sitten ovista tapahtunutkaan kun en saanut selvästi vahvempaa viivaa kp 14 ovistestiin. Ja heti seuraavana päivänä oli jo kuivaa ?!? On sellainen olo, että jotain siinä meni pieleen. Kun yleensä minulla on kaksi päivää voimakkaampi viiva ovistikussa ja tässä kierrossa ei ollut. No, ensi viikon maanantaina pitäisi taas alkaa lorisemaan.

Ihan vakavissani mietin taas jos menisin vyöhyketerapiaan näiden kipujen takia. Lapasta on kulunut nyt 6kk ja kivut palasivat... :( Täytyy miettiä asiaa.

Kp 23/n. 27

Vierailija
102/102 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä keksin selviä oireita(rinnat hellät),vaikka kierto on vasta siinä vaiheessa ettei mitään raskauden merkkejä voi edes olla. Todennäköisyys maalisvauvasta on muutenkin hyvin heikko,kun pupuilut ei onnistunut parhaimpina päivinä. Mutta kun sitä vain toivoo niin kovasti,ettei järjenääni oikein tahdo pelata. Toisaalta hieman pelottaakin miten selviän alkuraskauden väsymyksen ja pahoinvoinnin kanssa,kun mies on osittain reissutyössä ja itsellänikin on vuorotyö. No sitä ehtii sitten surra,kun ekana sais raskauden alkamaan. Anteeksi vielä omanapaisuus,mutta missä muuallakaan näistä asioista avautuisi.

Otra kp 18/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla