Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmosten kesäkuu

01.06.2010 |

Aloitampa uuden pinon kesäkuulle.

Täällä siis piinaviikko menossa, nyt kp 21/24-28..

Mitään oireita tällä hetkellä ei suuntaan eikä toiseen ole. Eilen illalla oli niin menkkamainen olo, että ajattelin, että superlyhyt kierto tulee, mut ei ainakaan vielä tätiä näy...

Toivotaan että kesäkuu toisi tähän pinoon paljon plussia!!

-leja

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpali: Onnea menkoista! Sulla taisi ovis viivästyä oikein kunnolla, ku kierto veny noin pitkäksi. :o Saat varmaan gyneltä terolutkuurin sitten. Toivotaan, että tämä kierto ei ihan noin pitkäksi venyisi.

Mulla on oviksesta 5 päivää, lämmöt kumman alhaiset. Oon vähän kiikun kaakun, tapahtuiko koko ovista lainkaan, ainaki se oli vissiin tuhottoman heikko, ku ei lämmöt jaksa nousta kunnolla. Ei vissiin kannata odottaa tosiaan mitään tältä kierrolta. No tämähän onkin nyt vaan välikierto mulle. Clomien aloitusta odottelen.

Tsemppiä muille ja seuraaville testaajille!

Koralli kp 18/26-27 dpo5 yk5

Vierailija
62/102 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli en ole raskaana, olen todella mielenvikainen ja saan itselleni aiheutettua tällaisen olotilan. Oireita: iltaa kohti voimistuva etova olo, lähes joka-aamuinen päänsärky on poissa (näin monta särytöntä aamua ei ole ollut naismuistiin), alaselkää kolottaa, tissit olisi normaalisti kierron tässä vaiheessa kosketusarat --> nyt ei mitään tuntemuksia. Ajattelin aiemmin testata vasta ensi viikolla, jos tarvetta. Nyt tekisi mieli käydä ostamassa testi huomisaamua varten. Mitä sanotte, onko järkeä vielä testata? Toisaalta toivon, että putoaisin pilvilinnoista mahdollisimman nopeasti, jos tämä ei olekaan totta...

Apua!! Mitä tekisin?!? Voisko testissä edes näkyä vielä mitään näillä kp:lla.

Bakteeri kp 26/28

PS. Anteeksi täysi omanapaisuus. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi pyydellä anteeksi omanapaisia viestejä...eikös täällä sen vuoksi juuri käydä kirjoittelemassa, että saa purkaa tuntojaan! Kun ei näitä juttuja tässä vaiheessa viitsi koko maailmallekaan kuuluttaa, eikä edes lähimmille ihmisille välttämättä...

Tee ihmeessä testi, jos siltä tuntuu;) Niitähän on erilaisia ja herkimmissä testeissä saat tuloksen jo noilla kiertopäivillä! Mä oon käyttänyt monesti sitä halvinta apteekin testiä mutta siinä ei kyllä näy mitään, jos ei menkat ole myöhässä...ainakaan mulla. Mutta mä olenkin haaleiden viivojen mestari, johtuisko runsaasta veden juonnista?!? Toivotaan bakteeri, ettet ole mielenvikainen vaan raskaana;) Tuu heti kertomaan miten kävi, tänne ollaankin jo plussia odoteltu...T.Wilpuri kp8/27

Vierailija
64/102 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi noilla kp:illä jo raskaus näkyä. Clearbluet on herkkiä (tavis ja digit), apteekin omallakin näkyisi jo ehkä haalea viiva. Mutta jos tulee nega, niin ei silti vielä voi poissulkea ettetkö olisi raskaana, eli joillakin näkyy raskaus paljon myöhemmin testeissä. Mut on nuo nykytestit kyl aika herkkiä jo. Tsemppiä testaukseen, hyvältä kuulostaa oireilu!

Vierailija
65/102 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä aikoja täällä eletään monilla :) Pidän täällä peukkuja kaikille Koralli, Jiiämmäinen, Bakteeri, Peppiliina! ...ja tietysti muutkin loppukiertoa elävät!

Bakteeri: testasin ensimmäisen haalean plussani kp 25/28. Seuraava selkeä kp 26/28 ja nyt vielä viimeinen(?) varmistus kp 28/28 eilen. Ja koska en osaa pitää tällaisia salaisuuksia niin isovanhemmille, miehen siskoille ja parhaalle kaverilleni kerroimme eilen :) Kaikki, jotka kuitenkin huomaisivat jos jotain vielä sattuisi.

Koitan olla optimistinen ja varasin myös neuvolan 8.7.

Rumpali hurja tuo kp 55 - Onnea tädistä!!! Toivotaan tasaisempaa kiertoa jatkossa.

Mukavaa plussien ja juhannuksen odotusta kaikille!

OonaKas 4+0

Vierailija
66/102 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla on turha enää tässä kuussa odotella plussia :( Tein aamulla testin CB:lla kp 27/28-31 ja tulos oli negatiivinen! Olin aika yllättynyt ja tunsin kuinka aika pysähtyi.

Olin sanaton. Itku tuli vasta useiden tuntien kuluttua, olen TÄYSIN varma että en ole raskaana! Olo on tyhjä, yksinäinen ja surullinen..

Ihmeellistä kyllä oireita on edelleen, mutta ilmeisesti ovat oireita tulevista kuukautisista. Rintoja pistelee, alavatsassa nipistelee/repii, lämpö on edelleen korkealla, huimaa ja jopa pahoinvointia. Voi olla, että tarkkailin oireita liian paljon.

Nyt odottelen tätiä kylään ja eiköhän mielikin piristy, kunhan päästään uuteen kiertoon. Toivotaan parempaa onnea Korallille, Jiämmälle, Bakteerille ja muille lähiaikoina testaaville! Toivotan sinulle Oonakas ihanaa, rauhallista ja onnellista odotusta :) Käy välillä kurkkaamassa kuinka meillä muilla tärppää...

Vierailija
67/102 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys odotuspuolelta uusille ja vanhoille kolmosille. Ekstrasuperhyper jemppaus kaikille!!! Jemppauksen ohella tulin vain kertomaan, että kolmannen odottajille on perustettu oma suljettu ryhmä KOTILOT (tänne vauvasivujen ryhmiin). Tervetuloa sinne rupattelemaan kanssamme!! Toivottavasti pääsette sinne jokainen enemmin tai myähemmin ja mieluummin tietysti ennemmin!!!

Jaksamista ja toivoa isoa kaikille!!!!

minnis (omasta mielestään ihan tarpeeksi pitkään kuumeillut ja vihdoin jo) 23+0 pienen pojun kera

Vierailija
68/102 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiliina: Äläs vielä lyö hanskoja tiskiin. Kyllähän noilla kp:lla voi vielä testi näyttää negaa, vaikka olisitkin raskaana. Pidän peukkuja sulle! Oireet kuitenkin kuulostaa lupaavilta.

Itse en ehtinyt eilen käydä ostamassa testiä. Ajattelin tänään ruokiksella käydä ja testata lauantaiaamuna, jos ei menkat oo vielä alkanut. JÄNSKÄTTÄÄ!

Äsken tuli paha yökkäysolo, kun paahtoleivät pompsahti paahtimesta ja leivän haju nousi nenääni. Eipä ennen ole moinen etonut... :)

Bakteeri kp 27/28

Ps.Tsemppiä kaikille! Mites muut viimemetreillä menijät?!?

Vierailija
69/102 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BAKTEERIlle heti viestiä että hyvähyvä! toivottavasti plussa pamahtaa. ja PEPPILIINA: mulla testit on näyttäny positiivista vasta menkkojen ollessa päivän, pari myöhässä.

OMA NAPA: kehittelen oireita ja sit kun oikein itseäni kuuntelen niin ei mulla mitään oireita ole :) taitaa mieli vaan tehdä tepposia. no, ei tässä hätiä mitiä - en olettanutkaan tämän olevan helppoa. toivon raskautuvani ennen vuoden vaihdetta. sunnuntaina tai maanantaina pitäisi menkat alkaa siis.

piti kuitenkin vähän fiilistellä ja kaivoin äitiyskorttini esiin :) niin se aika kultaa muistot - loppuraskauden turvotukset, lasten perätilat ja kaikki tulivat mieleen vasta kortteja katsoessa. pitänee nauttia nyt tästä normiolosta niin jaksaa taas kaikki vaivat.

positiivisin mielin ja plussauutisia teiltä odotellen

jiiämmänen

Vierailija
70/102 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea OONAKAS! tervemenoa vaan odotuspuolelle. eiköhän täältä muitakin sinne pian kömmi. :)

Vierailija
71/102 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Bakteeri ja Jiiämmänen tuesta. Jännään täällä teidän puolesta :))

Luotan vaan niin tuohon CB:n testiin, että olen varma sen tuloksesta. Onko muille käynyt niin, että testi näyttää negatiivista loppukierrosta, mutta on muuttunut vielä positiivisesksi menkkojen alkamispäivänä.

Tällä hetkellä odottelen menkkoja, mutta jos ei ala kuulua ennen juhannusta niin täytyy testailla sit uudestaan...

Aurinkoista päivää kaikille!

Vierailija
72/102 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on testit näyttäneet negaa vielä menkkojen alkamispäivänä, ja yleensä siis on tosi säännöllinen kierto. + tullut vasta muutama päivä oletetun kp 1:n jälkeen. ja mitään raskausoireita mulla ei ole siinä vaiheessa ikinä ollut (tai siis ikinä ja ikinä, 3 raskautta), pelkkä täydellinen varmuus plussasta. heh. :) älä Peppiliina vielä luovu ihan täysin toivosta. bd

vajaa viikko pillereitä jäljellä, mitä sen jälkeen...? en tiedä. ehkä me yks kierto totutellaan ajatukseen yrityksen aloituksesta ja sit aletaan tositoimiin. tai sit ei. ;)

plussakasta viikonloppua! :) t.VM

Vierailija
73/102 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta Oonakas! :)

Peppiliinalle peukutuksia! bdbdbd! :) Älä vielä luovuta.

Itsellä olisi ovispäivät käsillä ja miehellä oli juuri vatsatauti...! :/ Tänään yritettiin jo harjoitella, mutta ei onnistunut. No, onhan tässä vielä pari päivää aikaa yrittää. Väkisinkin tulee mieleen, että onko tämä tarkoituksella näin vaikeaa.. ? :-0 Aina on joku tauti päällä. Mutta yritetään nyt sitten. Jomotukset on ainakin niin kovat, että luulisi oviksen tapahtuvan.

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä! :)

Kp 12/n.27

Vierailija
74/102 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitte ruokiksella nappaamassa apteekista tuplapakkauksen clearblueta. Enhän tietystikään malttanut olla heti testaamatta ja niinpä työpaikan vessassa silmieni eteen sain selkeän negatiivisen testituloksen.

Hyvä tietysti on pudota pilvilinnoista alas, ettei mielikuvitus tee enempää tepposia. Nyt sitten ravaan vessassa vähän väliä tarkastamassa joko ne alkoivat...

Mutta pieni toivo elää vielä, muistaakseni aiemmissa raskauksissa plussa näkyi melko myöhään vasta. Jospa tämä tästä... Jemmaan sitä paketin toista testiä nyt ihan rauhassa, jos vaikka sitten vasta myöhemmissä kierroissa tulisi sille tarve.

Parempaa onnea teille muille lähiaikoina testaaville. Ja hauskaa viikonloppua!!

Bakteeri kp 27/28

Vierailija
75/102 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, kun saat raskaustestin käteesi. Eihän sen kanssa voi odotella! Toivotaan, että tulos näyttää vielä plussaa :)

Minä odottelen vielä tätiä kylään ja oireilu on vähentynyt.. Menkkamaiset repäisykivut on lisäänynyt, joten eiköhän kohta päästä uuteeen kiertoon :) Plussatuulia kaikille!

Hyvää viikonloppua!!

Vierailija
76/102 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihana vapaapäivä:) Tosin esikoinen on melkoisessa kesäflunssassa...toivottavasti ei pahene kovin!

Kolme päivää olis vielä töitä ja sitten koittaa kauan odotettu kesäloma, jee!!!! Juhannusaatoksikin on luvattu oikein mahtavaa säätä, joten nautitaan kaikki suomen ihanasta kesästä:).

Toivottavasti saadaan niitä kauan kaivattuja plussia tähän pinoon!!!!++++++++

- jo lomatunnelmissa oleva leja, joka ei ole jaksanut laskea päiviä ollenkaan...

Vierailija
77/102 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni jo aivan hulluna. Takana on kaksi negatestiä kp27 ja eilen kp 29. Silti olen melko varma, että olen raskaana. Mikään muu ei voi selittää tätä outoa oloa ja jo usean päivän aaltoilevaa kuvotusta. Tai sitten mielikuvitus tekee todella pahasti tepposet.

Muistaisin, että esikoinenkin oli vain roskishaamu, vaikka kuukautiset oli jo selkeästi myöhässä. Silloin tosin en tiennyt, ettei roskishaamuihin saisi luottaa. :) Kuopuksesta en muista, miten testailin.

No, lähipäivät kertovat todellisuuden. Edessä olisi mullakin nyt kolme työpäivää ja sitten alkaa KESÄLOMA!!!

Ihanaa kesää kaikille! Minä tästä yritän rauhottua ja antaa päivien kulua... (helpommin kirjoitettu kuin tehty)

Mikäs Peppiliinan tilanne muuten on?

Bakteeri kp 30/28

Vierailija
78/102 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tein myös ensimmäisen testin kp 27/28-31 ja kp 29, mutta molemmat näytti negaa. Nyt menossa kp 31, eikä tädistä vielä merkkiäkään. Olen kuitenkin 99% varma, että en ole raskaana, vaikka oireita olikin. Olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa.. Mitä tuo roskishaamu tarkoittaa? leja: Päivät menee todella paljon helpommin, kun ei laske päiviä. Pidän sinulle Bakteeri peukkuja ja toivotaan, että vielä plussaat! Ilmoittele itsestäsi.. ehkä jännätään ensi kierrossa taas samoilla päivillä!! :) Oikein ihanaa ja aurinkoista lomaa!

Nyt vaan odottelen uutta kiertoa ja yritän samalla lietsoa enemmän kuumetta myös mieheeni, jotta voisimme yhdessä jännäillä.

Peppiliina

Vierailija
79/102 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lomaa leja ja Bakteeri! :)

Peukutuksia kaikille piinailijoille! bdbdbd! :)

ON: Ovisplussa löydetty tänä aamuna (eilen illalla oli kyllä jo lähes yhtä vahvat viivat). Se on hyödynnetty, mutta enempää ei pysty kun mies ei ole oikein kunnossa (vähän aikaa sitten oli vatsatauti), joten täytyy nyt vaan luottaa tähän. Positiivista tässä on se, että tällä kertaa päästiin lähemmäs ovista kuin pitkään aikaan.:) Joten peukkuja pystyyn. :)

Kp 14/n.27

Vierailija
80/102 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan Bakteerilla ja Peppiliinalla! Onko tullut mitään selvyyttä asiaan? 2poj@näiti, meillä menee kierrot tosi samassa, saas nähdä parin viikon päästä, ollaanko onnistuttu oviksen hyödyntämisessä;)Meillä sama tilanne, että nyt päästiin aika lähelle ovista mutta katsotaan nyt! Ovista en ole tässä kierrossa tikuttanut mutta oireet on ollu harvinaisen selkeät, joten oviksen puuttumisesta ei tämä kierto jää kiinni.

Raskaustesteistä kysyisin teiltä kokeneemmilta...mikä apteekista saatava testi olisi erityisen herkkä? Itse olen testannut aina apteekin omalla testillä (hinta oli halvimmasta päästä) mutta siitä en ole saanut viivaa näkyviin, vaikka kuukautiset olisi ollut pari kolme päivää myöhässä. Nyt haluaisin saada tuloksen vähän nopeammin kun meillä olisi yhdet juhlat tiedossa juuri niihin aikoihin, kun kuukautisten pitäisi alkaa...

Mukavaa lomaa kaikille lomalaisille ja kaikille muillekin yhteisesti plussatuulia;)T.Wilpuri kp14/27