Mies jäi kiinni!
Oli syönyt salaa taaperon Puuha-Pete keksit. Väitti ettei ole syönyt, mutta löysin autosta tyhjät keksien pakkauspaperit.
Petollinen, julma mies. Pitäisköhän ottaa ero..
(;))
Kommentit (99)
Mies jäi kiinni kun oli kokeilemassa Ob:tä pyllyyn!
Myös mun Veet-karvanpoisto aine hupeni aina yllättäen.
Nyt tekee noita juttuja ihan luvan kanssa.
Nää on hyviä, en olekaan ennen nähnyt tätä ketjua :)
Me olimme mieheni kanssa lelukaupassa hankkimassa kummilapselle lelua. Pelleilimme siellä yhden laulavan pehmolelun kanssa. Siitä pari viikkoa,niin miehen yöpöydälle ilmeistyi sellainen :) Hän tykästyi siihen lauluun niin, että nyt välillä iltaisin ottaa sen ja kuuntelee sitä laulua ja hauskuuttaa sillä minuakin :) Se on niin söpöä kun tuo köriläs pitelee sitä pikku pehmolelua :D
Mies käy iltaisin syömässä lasten maissinaksuja. Se käy ihan hiljaa herkkukaapilla ja aika hyvin se saa otettua ilman että pussi rapisee. Miehestäkin tietää niinku lapsista että kun on liian hiljaista niin on varmasti tekemässä jotain epäilyttävää :D
Miehestäkin tietää niinku lapsista että kun on liian hiljaista niin on varmasti tekemässä jotain epäilyttävää :D
Repesin totaalisesti tolle " mies kuunteli muumeja ajomatkalla" , sekä " mies heilutti pikkukakkosen lopussa" -viestille..
Uskomatonta =)
Täytynee alkaa vakoilemaan omaa miestä =)
mies käy täällä aihe vapaalla lukemassa ja kirjoittelemassa, esitää minua. Vastailee esimerkiksi viestiketjuihin, että " minun mieheni imuroi joka päivä ja osallistuu kotitöihin uskollisesti" . Hiukan mä aina nauran sitä...
Minun miehelleni on tullut Aku Ankka (+kuukausittainen sarjisextra) monta vuotta. Nyttemmin tilaus on siirtynyt lapsen nimiin, mutta¿
Oli suloista, kun uusi Akkari oli tullut ja mies pongasi sen pöydältä käteensä. Lähti vessaan erittäin tyytväisen näköisenä ja naureskeli hiljaa kannen kuvalle.
" Tavoittipa tämä tarina myös anopin joka lupasi pojalleen sitten rintsikoita ja pitsipikkuhousuja seuraavaksi lahjaksi=)
[/quote]
"
-tää oli tosi hauska! Mun äiti osti kerran miehelleni pitsisen alushameen lahjaksi kun mies osallistui paikkakunnan hupi-missikisaan jossa äijät olivat pukeutuneet misseiksi. Äiti sai vielä alennusta, kun kertoi että ostaa vävylle :-D
Parhaimpia tuo mies joka lauleskeli sitä pientä ankanpoikasta, repesin ihan täysin!!!
Pieni ankanpoikanen ja tämä
no, eihän siinä mitään, mutta kun lopussa juontaja vilkutti ja sanoi " hei hei" niin mieheni vilkutti takaisin! =D oli niin keskittyneen näköinenkin... =)
75 on sikahauska, ja näistä ensimmäinen viesti, jolle nauroin ääneen, mutta minä olenkin mies! ;)
miks mä en keksi omastani just nyt mitään tollasta veitikkamaista juttua...? taitaa olla vähän arki painanut päälle. täytyy yrittää alkaa vähän relaamaan, niin sais huumorikin tilaa...
Tänäänkin tyttö tuli syömään vielä iltapalaa, vaikka piti olla nukkumassa. Arvasin: mies nukkui makkarissa sikiöasennossa suu auki ihan täydessä unessa.
Vierailija:
minä olenkin mies! ;)
Pihalla oli siili ja mies meni laulaan sille tätä lasten laulua "kuule siili tuhmeliini..." En muista miten jatkuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Onpa vanha kommenttiketju.
Vanhin näkemäni on ollut joku vuonna 2003 aloitettu. On ainakin pari kertaa tänne johonkin linkattu. En tosin muista mitä aihetta ketju käsitelee.