Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni!

Vierailija
19.08.2004 |

Oli syönyt salaa taaperon Puuha-Pete keksit. Väitti ettei ole syönyt, mutta löysin autosta tyhjät keksien pakkauspaperit.

Petollinen, julma mies. Pitäisköhän ottaa ero..

(;))

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
08.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma kätevää kun kupissa on kansi eikä se kaadu helposti niin hesari pysyy puhtaana...

Vierailija
62/99 |
08.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli kokeillut paljonko kokista niihin mahtuu...ja kiinni jäi kun jätti roskat keittiön roskikseen päällimmäiseksi.Nolona sitten selitteli touhujaan.hih!!!

Hihii, tippuu penkiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
08.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies unohti puhdistaa lakat ja lähti käymään kaverinsa luona. Oli kaveri ihmetellyt miehen söpöjä pastellin värisiä kynsilakkoja.

Vierailija
64/99 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uudelta miesystävältäni myös löytänyt kaapista vadelmantuoksuista kuorintavoidetta ja mustapäälaastareita.. itse asiassa nyt minulla on jo käyttöoikeuskin niihin. Ja mies värjää kulmakarvojaan.

Vierailija
65/99 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin parhaita paloja miehelleni. Hän innostui ja veti mun pitsisen satiiniyökkärin päälle. Että mua nauratti entistä enemmän. Ihme kun lapset ei heränneet! ;)

Vierailija
66/99 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää niin saa muutkin nauraa! :D

Vierailija
67/99 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä elvyttäessä suuhun puhalletaan ilmaa ja painamalla rintakehästä ilma saadaan tulemaan pois.. Toivottavsati en itse ikinä joudu hänen elvytettäväkseen!

Vierailija
68/99 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa persetposkiinsa mun kasvonaamiota ja antaa vaikuttaa, kun yrittää saada finnit sieltä pois..

Vierailija
69/99 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku muukin huomannut töissä että sillä on deodoranttia ;)

Vierailija
70/99 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sille pitää tehdä kasvonaamioita..käyttää myös mun kalliita rasvoja ja hiustuotteita ja ei tajua että tiedän..mä myös haistan ne.

*piilottelee päivän käytettyjä sukkia ja alushousuja, koska aikoo käyttää niitä uudestaan (hän säästää..) Mä aina huudan naama punasena, et nyt ne paskaset alkkarit ja sukat pyykkiin, meillähän ei pyykinpesusta

säästetä:D

*aina kun ollaan lähdössä johonkin,esim kylään niiin alkaa viime hetkillä (tyyliin kun olen ovella täydessä tällingissä) syömään. penkoo jääkaappia ja alkaa tekemään leipää ja rahkaa, ainakin ottaa autoon eväät. koska HÄNELLE TULEE PIAN NÄLKÄ!!!

Vierailija
71/99 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli vastannut ettei vielä voi tulla kun pitää katsoa muumit on jännä jakso:) Oli kysynyt vielä mieheltäni että haluatko tietää mitä tässä tapahtuu...oli mieheni vastannut että ei haluaa pysyä jännityksessä ja katsoa ne kotona nauhalta:)

Vierailija
72/99 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai siis viuhahteli, nykyään ei enää uskalla, kun meikä vetää siitä niin kierroksia.

Saakutti kerrankin oltiin vanhojen kavereitten kanssa nyyttäreillä päiväsaikaan. Ei oltu nähty tosi pitkään aikaan ja tunnelma oli vielä hiukan kankea. Miehet meni uimaan ja kaikkien muitten miehillä oli uikkarit päällä paitsi meikäläisen miehellä, joka kirmasi järveen killuttimet heiluen.

Siis oikeasti tunnelma ei kevennyt YHTÄÄN, päin vastoin.

Vierailija
73/99 |
29.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee manikyyrin mun tuotteilla itselleen. Kesäisin valkoisia housuja käyttäessään lainaa salaa mun stringejä. Se on aika yöks, en halua käyttää niitä miehen pepun jäliltä.

Mieheni myös ajelee perskarvansa.

Vierailija
74/99 |
30.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pomo oli vastannut ettei vielä voi tulla kun pitää katsoa muumit on jännä jakso:) Oli kysynyt vielä mieheltäni että haluatko tietää mitä tässä tapahtuu...oli mieheni vastannut että ei haluaa pysyä jännityksessä ja katsoa ne kotona nauhalta:)

Vierailija
75/99 |
30.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni sai kamerapuhelimen ,leikki sillä vessassa ja otti persauksistaan kuvan,

keksi sen lähettää joulun alla kaverilleen ja laittoi viestiksi _perseterveiset!-

kaverin vaimo sen kuvan nähdessään luuli sitä jonkun naisen takamukseksi ja joulu oli pilalla kun lähettäjää ei saanut näkyviin.

vaimo yrittänyt saada viestin lähettäjää selville tuloksetta ja vasta joulun jälkeen mieheni soitti ja kysyi mitä mieltä olit! hih.

asia selvisi ja vaimokin sai mielenrauhan,selitellähän se ensin toki piti.

Vierailija
76/99 |
30.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mehän kaverin kanssa suostuteltiin miehet meikkaukseen, ja mekkoihin, ja ne hullut suostu!!ja poseerasivat kun mallit...

valokuvat on muistona...:)

Vierailija
77/99 |
30.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja akkarikin tulee...

Vierailija
78/99 |
30.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tilasi Katso-lehden, mukamas siksi kun mukana sai tilaajalahjaksi semmoisen yhdistelmä kaukosäätimen. Ensimmäisenä kun tulee töistä niin lukee uuden Katso-lehden, ja väittää että on huono lehti ja ihan tylsä ;)

Kaupassa mies haluaa haistella jokaista purkkia jonka ostan, eli esim. shampoot yms. Jos ei tuoksu hyvälle, niin sitten en saa ostaa ko. purkkia vaan valita jonkun muun joka sitten tuoksuu paremmalle.

Mieheni käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta koska se tuoksuu niin hyvältä!

Vierailija
79/99 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laa

Vierailija
80/99 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä en vaan tiedä kaikkea =)

Ainakin se kynsii jo melkein parantuneista haavoista ruvet irti varsinkin telkkua katsellessa. Kauheeta katsella kun joskus veri vaan valuu.