Mies jäi kiinni!
Oli syönyt salaa taaperon Puuha-Pete keksit. Väitti ettei ole syönyt, mutta löysin autosta tyhjät keksien pakkauspaperit.
Petollinen, julma mies. Pitäisköhän ottaa ero..
(;))
Kommentit (99)
Vierailija:
oli kokeillut paljonko kokista niihin mahtuu...ja kiinni jäi kun jätti roskat keittiön roskikseen päällimmäiseksi.Nolona sitten selitteli touhujaan.hih!!!
Hihii, tippuu penkiltä
Mies unohti puhdistaa lakat ja lähti käymään kaverinsa luona. Oli kaveri ihmetellyt miehen söpöjä pastellin värisiä kynsilakkoja.
Olen uudelta miesystävältäni myös löytänyt kaapista vadelmantuoksuista kuorintavoidetta ja mustapäälaastareita.. itse asiassa nyt minulla on jo käyttöoikeuskin niihin. Ja mies värjää kulmakarvojaan.
Luin parhaita paloja miehelleni. Hän innostui ja veti mun pitsisen satiiniyökkärin päälle. Että mua nauratti entistä enemmän. Ihme kun lapset ei heränneet! ;)
ihmistä elvyttäessä suuhun puhalletaan ilmaa ja painamalla rintakehästä ilma saadaan tulemaan pois.. Toivottavsati en itse ikinä joudu hänen elvytettäväkseen!
laittaa persetposkiinsa mun kasvonaamiota ja antaa vaikuttaa, kun yrittää saada finnit sieltä pois..
Varmaan joku muukin huomannut töissä että sillä on deodoranttia ;)
*sille pitää tehdä kasvonaamioita..käyttää myös mun kalliita rasvoja ja hiustuotteita ja ei tajua että tiedän..mä myös haistan ne.
*piilottelee päivän käytettyjä sukkia ja alushousuja, koska aikoo käyttää niitä uudestaan (hän säästää..) Mä aina huudan naama punasena, et nyt ne paskaset alkkarit ja sukat pyykkiin, meillähän ei pyykinpesusta
säästetä:D
*aina kun ollaan lähdössä johonkin,esim kylään niiin alkaa viime hetkillä (tyyliin kun olen ovella täydessä tällingissä) syömään. penkoo jääkaappia ja alkaa tekemään leipää ja rahkaa, ainakin ottaa autoon eväät. koska HÄNELLE TULEE PIAN NÄLKÄ!!!
Pomo oli vastannut ettei vielä voi tulla kun pitää katsoa muumit on jännä jakso:) Oli kysynyt vielä mieheltäni että haluatko tietää mitä tässä tapahtuu...oli mieheni vastannut että ei haluaa pysyä jännityksessä ja katsoa ne kotona nauhalta:)
Vierailija:
Tai siis viuhahteli, nykyään ei enää uskalla, kun meikä vetää siitä niin kierroksia.Saakutti kerrankin oltiin vanhojen kavereitten kanssa nyyttäreillä päiväsaikaan. Ei oltu nähty tosi pitkään aikaan ja tunnelma oli vielä hiukan kankea. Miehet meni uimaan ja kaikkien muitten miehillä oli uikkarit päällä paitsi meikäläisen miehellä, joka kirmasi järveen killuttimet heiluen.
Siis oikeasti tunnelma ei kevennyt YHTÄÄN, päin vastoin.
Mun mies tekee manikyyrin mun tuotteilla itselleen. Kesäisin valkoisia housuja käyttäessään lainaa salaa mun stringejä. Se on aika yöks, en halua käyttää niitä miehen pepun jäliltä.
Mieheni myös ajelee perskarvansa.
Vierailija:
Pomo oli vastannut ettei vielä voi tulla kun pitää katsoa muumit on jännä jakso:) Oli kysynyt vielä mieheltäni että haluatko tietää mitä tässä tapahtuu...oli mieheni vastannut että ei haluaa pysyä jännityksessä ja katsoa ne kotona nauhalta:)
kun mieheni sai kamerapuhelimen ,leikki sillä vessassa ja otti persauksistaan kuvan,
keksi sen lähettää joulun alla kaverilleen ja laittoi viestiksi _perseterveiset!-
kaverin vaimo sen kuvan nähdessään luuli sitä jonkun naisen takamukseksi ja joulu oli pilalla kun lähettäjää ei saanut näkyviin.
vaimo yrittänyt saada viestin lähettäjää selville tuloksetta ja vasta joulun jälkeen mieheni soitti ja kysyi mitä mieltä olit! hih.
asia selvisi ja vaimokin sai mielenrauhan,selitellähän se ensin toki piti.
no, mehän kaverin kanssa suostuteltiin miehet meikkaukseen, ja mekkoihin, ja ne hullut suostu!!ja poseerasivat kun mallit...
valokuvat on muistona...:)
Meillä mies tilasi Katso-lehden, mukamas siksi kun mukana sai tilaajalahjaksi semmoisen yhdistelmä kaukosäätimen. Ensimmäisenä kun tulee töistä niin lukee uuden Katso-lehden, ja väittää että on huono lehti ja ihan tylsä ;)
Kaupassa mies haluaa haistella jokaista purkkia jonka ostan, eli esim. shampoot yms. Jos ei tuoksu hyvälle, niin sitten en saa ostaa ko. purkkia vaan valita jonkun muun joka sitten tuoksuu paremmalle.
Mieheni käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta koska se tuoksuu niin hyvältä!
tai ehkä en vaan tiedä kaikkea =)
Ainakin se kynsii jo melkein parantuneista haavoista ruvet irti varsinkin telkkua katsellessa. Kauheeta katsella kun joskus veri vaan valuu.
on kuulemma kätevää kun kupissa on kansi eikä se kaadu helposti niin hesari pysyy puhtaana...