Mies jäi kiinni!
Oli syönyt salaa taaperon Puuha-Pete keksit. Väitti ettei ole syönyt, mutta löysin autosta tyhjät keksien pakkauspaperit.
Petollinen, julma mies. Pitäisköhän ottaa ero..
(;))
Kommentit (99)
Lisäksi ajeli taannoin rintakarvoihinsa kasvojen kuvan ihan kokeilumielellä.
Varmaan oli hiano :)
purettiin kasseja ja mies yltyi hassuttelemaan, puki punaisen mini mekkoni päälleen ja jäi jumiin. Rukoili minua auttamaan, mutten naurultani pystynyt. Siinä se seiso keskellä olohuonetta avuttomana punainen erittäin ihonmyötäinen hellemekko karvaisen ruhonsa peittona, kun ovi käy ja isäni tulee omilla avaimilla kukkia kastelemaan...siinä meni kaikki vähän hiljasiksi. Mies vaan tuijotti järkyttyneenä isääni, isä pälyili hämmentyneenä ympärilleen ja minä lopulta tokaisin: me muute tultiin jo.
on menneet " parempiin suihin" yön aikana!!! Kaikki kolme purkkia...mur!!!
Ihmettelin, että minne se on menny?!? Niin mies raottaa peittoa ja sanoo : TÄÄLLÄ!! Se oli pukenu päälleen mun pikku paitulin:)
Halus kuulemma kokeilla, miltä yökkärit tuntuu, kun itse nukkuu aina alushousuillaan..
ja se täytyy ottaa mukaan matkoillekin...
Kerrankin saa täältä lukea jotain muuta kuin ainaista riitelyä! ;)
Mulla on aika tylsä mies, ei tee mitään tuommoista... Sain kyllä kerran hyvät naurut, kun ihmettelin minkä vuoksi sillä kiiltää naama niin kovasti... oli sitten laittanut naamaansa hiusvahaani. Vielä sellaista mikä antaa kiiltoa. :)
siis yöök!!! aina suudellessakin mietin että koskakohan on viimeksi nenäänsä kaivanut...
sanoo että se on maailman parasta! Se on mua kaksi kertaa isompi, joten sopivaa imetysasentoa on vaikea löytää kun se haluu syliin.
ja yhteen aikaan se käytti minun itselleni ostamia nenään laitettavia mustapäälaastareita. Oli hauska näky, kun odotteli laastari nenässä.
Ei myöskään suostu luopumaan ikivanhoista olohousuistaan, joissa on reikä persauksissa. Ei se muuten mitään, mutta kun sille ei ole mennyt kaaliin, että ne pöksyt jalassa ei pitäis mennä avaamaan ovea, jos ovikello soi. Jos siis haluaa säilyttää hitusenkin arvokkuuttaan.
Toinen on just noi nenälaastarit ja toinen on itseruskettava voide.
jotka virallisesti on lasten leikkejä...
luulee vissiin etten huomaa punoitusta kulmien välissä ja yhtäkkistä karvojen vähenemistä
äijäni unohti kerran uimahallin saunasta tultuaan pukea uikkarit suihkussa ja marssi halliin alasti, ponnahti näyttävästi veteen ja ui altaanmitan ennekuin tajusi mitä unohtui. harmi kun en ollut näkemässä hänen luikkimistaan takaisin suihkuille
Tai siis viuhahteli, nykyään ei enää uskalla, kun meikä vetää siitä niin kierroksia.
Saakutti kerrankin oltiin vanhojen kavereitten kanssa nyyttäreillä päiväsaikaan. Ei oltu nähty tosi pitkään aikaan ja tunnelma oli vielä hiukan kankea. Miehet meni uimaan ja kaikkien muitten miehillä oli uikkarit päällä paitsi meikäläisen miehellä, joka kirmasi järveen killuttimet heiluen.
Siis oikeasti tunnelma ei kevennyt YHTÄÄN, päin vastoin.
sotahullu mieheni, joka on kaikin mahdollisin tavoin kiinnostunut maanpuolustuksesta ym. on laatinut hätäilan sattuessa jonkun sortin " meidän perheen pelastautumiskaavion" .. Esitteli sitä ylpeänä jokin aika sitten ja vaati että minäkin miettisin sopivia pelastautumisreittejä erinäisten katastrofien varalle...
Ihmettelinkin miehen päähänpinttymää haalia kauppareissuilla säilykkeitä kaappiin lojumaan, mutta ne kuuluvatkin osaksi tätä suunnitelmaa! :D
näin iltaisin minä olen yleensä alakerrassa tietsikalla ja mies yläkerrassa telkkaria katsomassa. mies katsoo useimmiten jotain nyyhkyelokuvaa ja jos minä menen yläkertaan niin vaihtaa äkkiä jollekin actionpätkälle ja yrittää salata liikutustaan... eikä pönttö tajua, että kyllähän minä rappusiin kuulen kun yhtäkkiä telkkarin ääni vaihtuu kamalaksi ryskeeksi ;)
luulee etten huomaa,miesparka ei ole vielä tajunnut että ne lehdet on mun jäljiltä numerojärjestyksessä
joissa pääosassa on koira.
Yllätin sen itkemästä, kun se katsoi Bim Mustakorvaa!
Nostan, jos löytyisi vielä lisää näitä!
Aamu kahvilla maito loppu, mies siitä kitisi. Otin tissin esiin ja lorautin maidot herran kahviin, hyvin maistu ; )