Mies jäi kiinni!
Oli syönyt salaa taaperon Puuha-Pete keksit. Väitti ettei ole syönyt, mutta löysin autosta tyhjät keksien pakkauspaperit.
Petollinen, julma mies. Pitäisköhän ottaa ero..
(;))
Kommentit (99)
Mies oli sanonu," että akka perskele näköjään haluaa varmistaa etten käy vieraissa" . Onneksi huonekaveri oli tuttu, ja homma meni nauruksi.
Jätkä varmaan luulee meitä ihan oudoiksi. Pari vuotta sitten odotin miestä töistä saapuvaksi (ei ollut vielä lasta). Olin laittanu hyvät safkat, meikkasin, pistin korsetin ja korkkarit ja istuin ruokapöydälle odottamaan.
Mies tulikin, vieläpä suoraan keittiöön ja toi yllättäen ruokavieraan mukanaan. " Että saa poikamies saa kerrankin nauttia kunnon perheateriasta."
Halusi kuulemma tyypätä tehovoimaa ryppyihinsä.. hihhih.. Oli siinä vähän hymyssä pitelemistä:)
Kerran meni suihkuun ja mietin että kylläpä se siellä kauan lotraa. Menin katsomaan...Mies istui likakorin suorakaiteen muotoisessa kannessa valuvan suihkun alla....Oli tehnyt itselleen ammeen. Mahtui siiheen juuri ja juuri ja oli niiiin onnellinen :)
Laittoi sitten minun (ei mitkään niin kovin pienet 80D) liivit päällensä ja tunki sitten sukkia täytteeksi. Puki vielä t-paidan päällensä ja keimaili peilin edessä itseään hivellen ja ihmetteli kuinka sellaisten kanssa voi elää=)
Samassa sitten tulikin mieheni 15 vuotias sisko ovesta sisään ja koki varmaan elämänsä järkytyksen, ainakin huudosta päätellen " veikka sä oot ihan outo perverssi" !!!
Tavoittipa tämä tarina myös anopin joka lupasi pojalleen sitten rintsikoita ja pitsipikkuhousuja seuraavaksi lahjaksi=)
Mies jäi kiinni kun oli kokeilemassa Ob:tä pyllyyn!
Myös mun Veet-karvanpoisto aine hupeni aina yllättäen.
Nyt tekee noita juttuja ihan luvan kanssa.
salaa vaimojen/tyttöystävien ihonhoitotuotteita. Munkin mies luulee käyttävänsä salaa mun päivävoidetta,eikä hoksaa että mä haistan sen...
Vierailija:
Mies jäi kiinni kun oli kokeilemassa Ob:tä pyllyyn!Nyt tekee noita juttuja ihan luvan kanssa.
...lähti kanssa kerran pesulle ja viipyi siellä ihmeen kauan. Menin ihmettelemään, että mitäs puuhaat, ja mies istui onnellisena kylpyammeessa, amme pursuili minun ruusuntuoksuista kylpyvaahtoa niin, että miehen parrakas pää vain pilkisteli vaahdon lomasta. Oli tehnyt itselleen vaahdosta " lakin" ja parta ihan vaahdossa... Ammeen laidalla oli tyhjä viinilasi, ja oli siis viettänyt piiitkän ajan ammeessa juoden viiniä ja lukien, mikä on yleensä minun viikonloppuharrastukseni - oli tahtonut kokeilla, mikä siinä on niin kivaa.
Sittemmin kaikkia minun kylpytuotteitani, vartalonkuorintasaippuoita, kasvotuotteita sun muita alkoi huveta aikalailla. Aloin ostamaan miehelle omia kylpytuotteita... omia ehkä vähän miehisemmän tuoksuisia kylpyveteen lisättäviä aineita, kaikenlaisia omia saippuioitakin ja muuta, ja hyvin on kelvannut.
olenko ainoa jonka mielestä juustokabanossi on todella epäilyttävä makkara,meinaan kun sen on grillannu niin siitä päästä alkaa vuotaa valkoista mömmöä...
kun otan banaanin ja alan nuolla sitä. Jopa urheiluruutu unohtuu, kun mies ei voi pitää silmiään irti - ja teltta kasvaa! Siitä se lähtee...
Kun mieheni hokasi, mikä se on, hän alkoi innoissaan selittää, että oli nuorempana enonsa kanssa leikkinyt hirviötä laittamalla tuollaisen kasvonaamion naamalle ja repimällä siitä riekaleita irti. Kokeilin sitä itsekin, ja aika hurjaltahan se näytti, kuin olisi iho irtoamassa :)
laittelen sille kasvonaamioita..Eipähän tarvii sen käydä omin päin sooloilee niitten kaa... Tosin,kasvohoidot(kin) kuuluvat kategoriaan " Näistä EI Sitten Puhuta" ...
...Sitten kun aloin opiskella, niin Mustin murkinat muuttuivat jauheliha ym. pöperöistä papanoiksi ja silloin tällöin maksalaatikoksi. Kerran olin sitten tulossa ulkoota koiranm kanssa, nin yllätin mieheni syömässä sellaista koiranruokapapanaa...Mikäs siinä kokeilumielessähän se....Hyvää oli kuulema.
ns. koko perheen elokuvia (tyyliin Lassie tms.). Istua nakottaa lumoutuneena töllön ääressä, eikä kuule mitä hänelle puhutaan. Lapsetkin saattaa jo lähteä muihin puuhiin, ja tämä yksi vain töllöttää..
Mieheni lempiohjelma oli aikanaan se lastenlauluohjelma, jossa seikkaili tuttiritari (meillä ei ollut lapsia vielä silloin). Hoilotteli sitten aina välillä: kenellä on päällä jotain punaista...
Keksii uusia sanoja kyllästyttyään vanhoihin. Esim. puhelin on toisinaan tällä hetkellä föönis.
Lisäksi ajeli taannoin rintakarvoihinsa kasvojen kuvan ihan kokeilumielellä. Muuten ei kyllä karvojaan suostu ajelemaan ja partakin rehottaa valtoimenaan.
Tosi hauska! :DDD
Vierailija: