Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
treffataanko Milanossa jos mäkin tuun shoppaileen?
Toi David on taas jossain, en edes tiä missä enkä välitä! Se on niin juntti, että mua ihan hävettää! Mä haluisin erota siitä mutta kun mun sooloura ei niinku oikeen oo lähtenyt käyntiin kun kehtaavat väittää et mä en muka osaa laulaa, siis haloo?? Jaa mä vai.. No enivei, mä en voi ottaa eroo koska kuka mun shoppailut sit maksaa? Täytyy vaan kestää kai.
Ootte kai kuullutkin että odotan vauvaa, poika olis taas tulossa. Kiva, lisää jalkapalloilijoita tähän perheeseen! Olisi ollut niin kiva jo saada tyttö, olin jo suunnitellut tällästä Spice Baby-yhtyettä.
Juu eipä mulla muuta, mä lähden nyt vähän shoppaileen. Bye bye likat!
Victoria B.
Vihdoinkin sai itsetuntoni nousemaan (kun Jani menestyi niiiiiiin huonosti Olympialaisissa) ja päätin Janinkin olevan pakko osallistua perhe-elämään! Olen joka toinen viikko opiskelemassa Hesassa (nähdään Kaivolla;)) ja Jansku hoitaa poikia. Mä vaan päätin et nyt tai ei koskaan on hankittava se ammatti, kun Juurakollekin kävi köpelösti... Vesa nyt on aina ollut sellainen...
Mut hei, nyt bootsit jalkaan ja baanalla!
Sussu
Siis mua ottaa niin v*tusti päähän! Tulin just Jennin ja Kimin kotoa Sveitsistä ja tajusin, että mullakin voisi olla samanlainen lukaali jos olisin vaan pelannut korttini oikein. Mut mulla on vaan se SM-liigan Tiilikainen ja nyt tän kaiken lisäx mä oon ihan depiksessä, kun Seiskassa oli siinä bilekuningatar-jutussa mut laitettu rauhoittuneiden bailaajien joukkoon. Siis mä en haluu mummoutua. Nyt kyllä pyydätte mut sinne Kaivolle, jooko tytöt?
Suvi
ja Suomessa tykkään kovasti olla Thomasin ratsastuskoulussa. Kyllä nyt ottaa muakin pääähän suvi! Ei tää todellakaan ole mitään luxusta vaikka meillä se lukaali onkin Sveitsissä. Mut mä en enää jaksa sen ipanan autojuttuja. Se puhuu vaan koko ajan jostain moottoreista, mistä mä en ymmärrä mitään. Ja Suvi se sun Tiilikainen sentään näyttää mieheltä toisin kuin tää mun pikkukakaramies. Mut Thomas on kyllä upee! No pitää yt soittaa Kimille ja kysyä miten kävi aika-ajoissa. Mut lähetään sit illalla Kaivolle Suvi, Sirpa ja kumppanit!
Aaaaivan iiiihanaa, kun naisilla on tällänen oma julkkispalsta! Muistakaahan ettette jämähdä siihen tietokonetuoliin, lanteet heilumaan, niin pysytte yhtä hyvänä kun mä!
-Aira-
Suvi, voisitko kertoa hyvän jumppaohjeen, miten saada tää levinnyt beba taas kokoon? Tuli tossa syötyä raskauden aikana..
-Lola-
auttakaa siskot...
Teme on pettänyt mua. Sattuuu sydämmeen. Sillä ioli puhelimessa tekstari joltain piukkupillulta.
Wituu,mä otan nyt sen masterin ja lähen shoppailee.Löysin mageet kengät.600egee.
No, kyllä se tästä. Mut ens lauantaina TIIKERIIN tai sitten teatteriin ettii mullekkin joku..
Sirpa
Oottehan muutkin tulos tänää uuteen Sedun paikkaan STUDIO 51:n? Mul myös avain Club Privén, onx muita? Näihän Sedu kertoi Iltasanomille:
[b]Yksi Studio 51:n erikoisuuksia on Club Privé, jonka jäseneksi monet tahtoisivat, mutta harvat pääsevät. Privén asiakaskunta valitaan tarkoin, ja jokainen klubiin päässyt saa oman avaimen. Yökerhon odotetaankin nousevan erityisesti julkkisten suosioon.[/b]
Marika F ei avainta ainakaan saa, eikä Jassu! Funille ei myöskää tiedossa! Ihanaa et siel on alue meille oikeesti julkkiksille, tätä on ootettu Suomeen! Mulla on jo uudet vaatteet viikattuna sängylle ja saapikkaat eteisessä odottaa lähtöä. Ainu on tää mun tukka, helvatin ohut! Siks mun on pakko viel tänään (kohta) lentää Lontooseen kampaajalle. Mikkosen Nina olis halunnu laittaa mun hiukset :/ Kääk, sillä oli viimex kynnealuset taikinassa kun näin! Sanoin et mul jo kone varattuna ja Teemu hoitaa lapsia, uskokohan? Kuka nyt bailaa lähtee sellasella kotiäitilookilla, ei kiitos!
Mut hei, koneen kapteeni soitti mua kentälle, finnair kone venaa matkustajineen kiitotien päässä mua, pitää mennä! Bissnesssss luokassahan mä lennän tietty, paluu matkalla juon mukavat pohjat jo koneessa! Teme ei saanu yksityistä konetta näin pienel varotusajalla...
Sirpa
Jos antaa paikan omistajan laittaa avainta oikeaan reikään, niin kyllä se sieltä heruu.
Marika
Nyt se sitten komeili jo lööpissäkin! Ja me ollaan elety niin älyttömän hissukseen.Ollaan oltu ainoastaan meillä sisätiloissa ja YHDEN AINOAN KERRAN ulokona, siis silloin stuodio 51 avajaisissa. Eikä me sielläkään kuherreltu. Miten ihmeessä lhti tietää? Pakko kysyä...Mervi, oletko kenties järven toiselta puolen vakoillut meitä kiikareilla ja vuodot asian lehditölle jottei Masaan kiinnitettäisi niin paljon huomiota?!?
Jutta (rakastuneena :))
Kerroin kyllä Matille teistä kun näin teidät siellä Petterin sikarihuoneella remonttia tekemässä...se on ehkä kertonut,siis matti.josta otan eron!
Mervi
Jossain viestiketjussa taas ilmeisesti huonoa omatuntoa potevat uraäidit haukkuvat meikäläistä. Väittävät etten voi moralisoida toisia, kun olen itse vienyt varatun miehen. Miten se tähän kuuluu?? Mun ja TeeAan liitto on taivaassa suunniteltu, ei me sille mitään voitu. Ja anteeks nyt vaan kaikki, jotka aliarvioitte mun uraa, mutta mä olen TODELLA arvostettu mm. missipiireissä.
Tuohtuneena Nina
ps: Kaikki samoin tuntevat, voitte meilailla! Meillä on TeeAan kanssa sama osoite, kun mun mielestä vihityn aviovaimon täytyy pystyä jakamaan miehensä kanssa kaikki, eikä meillä ole mitään salaisuuksia.
Miksi ei yhtään säälipisteitä mulle vaikka erosin!?!
T:Noora
Toi kakara saa kyllä mennä isälleen asumaan,että pääsen ettii uutta..Yritin pokata Henryä siel VIP seikkailussa,se jänisti ja lähti himaan! Voitteko kuvitella!!!Enkai mä nyt niin kova ja kauhee ole...?
ei tarvitse tilata Seiskaa. Kätevää!
sainhan mä ne tradenominpaperit, mutta ei niillä tuloilla eläisi. Varmistan tulevaisuuteni lapsien kautta, elatusmaksut on isommat mitä useampi kersa. Jarihan on jo 50kymppinen, tiedä mikä villitys siihen voi iskeä...
Meillä on huomenna tapaaminen julkkisodottajilla! Mukaan tulee ainakin Larivaaran Merja, Häkkisen Erja ja minä!
Vane
Vierailija:
MISSÄ VANE?? MISSÄ VANE?? Eix sil sun kakaralla oo hoitajaa ku et oo päässy bilettää aikoihin?T: Jenni D(-R)
Mä olin eilen Eppujen konsertissa, näitte varmaan...ne kuvas mua screenille. Ok, myönnän, että oli virhe mennä tavisten joukkoo..Olis pitänyt ottaa oma aitio.
T:Erja
P.s Aukeeko Kaivo vappuna?
minäkin katsomassa,ovat kyl vanhentuneet hirveesti. Niin ne toiset,vaan en minä! Tää toinen raskaus ottaa vähän lujille,aatelkaa olin yhtenä päivänä stokkalla ostelemassa juustoja ja se haju alkoi niin tympimään et pakko oli viedä Odessa hoitoon. Huh! Ihanaa,tänään on kasvojalkahuulihoidot tiedossa. Eipä tässä nyt sitten muuta,mukavat keväät kaikille!
V
Ollaan Temen kanssa päätetty, että ollaan vappu Suomessa. Vappuaattona Temellä on peli, mutta vappupäivänä ollaan kun tavikset ja repästään kunnolla! Ajateltiin mennä kaivariin picnikille ja päiväkännejä vetäsemään Kaivolle. Jos sataa, niin syödään se Kaivon vappulounas.
Muuten meille ei mitään ihmeitä.Onneksi tulee kesä ja saadaan sitten jotkain sutinaa. Ai niin,Lola, näin sut siinä Halosen kuvastossa.Sun pitää nyt kyllä äkkiä saada kroppas kondikseen tai et tule kyllä meidän kanssa kesällä hietsuun!! Korkeintaan,jos mennään Villen linnalle ranskaan,niin saat tulla mukaan!
Mitäs muut?Viivi,Vane,Jenni,Victoria,Funi(vaikkei julkkis ookkaan)?? Mulla on ikävä teitä!!
Sirpa
tais siis se on sellanen pallo mikä tulee suuhun ja koko juttu remmeillä kiinni. Ei pysty puhuu. Sovit poikien kanssa jotkut viittomat niin tajuut mitä ne haluu.
T:Toinen suski(se playboy)