Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
Miettikää nyt miltä meistä tuntuu tuo teidän " matkiminen" . Onko kukaan teistä ajatellut kuinka ulkopuolinen maailma asettaa meille tavotteita ja meidän pitää vetää tietynlaista roolia. Tajuaako kukaan kuinka rankkaa on elää julkisuuden valokeilassa? Meidän asiat suurennellaan aina ja jokaiseen pikku virheeseen tartutaan. Kyllä teillä tavallisilla on helppoa!
Onhan tässä etuja kun on julkkis, sisäänpääsyt ovat varmoja paikkaan kuin paikkaan. Kutsu linnan juhliin on vuoden kohokohta. Matkustelu on todella upeaa ja uusien suhteiden luominen. Palkka kohoaa pilviin jos vertaa teidän kotiäitien palkkoja. Ainakin saan tarjottua lapsille enemmän kuin suurin osa teistä pystyisi tarjoamaan omilleen!
Ja kuka minä sitten olen?
Vihje: Äiti, kaksi lasta, koira, mies, E-Suomi
Mä oon ollu ihan down ton aasian katastrofin jutun takia. Tuli mieleen Petteri...mut onneks oon löytänyt Harrin. Vietettiin jouluakin Hartsan kanssa. Mä olen muuten nyt tän viikonlopun Ilta-Sanomissa. Mitä tykkäsitten jutusta? Oliko hiukset hyvin? Harmi kun mä en päässyt kanteen, mutta onneksi oli edes pieni kuva kannessa. Se juttuhan on suurelta osin sitä samaa suruteemaa, mutta sain änkettyä siihen pikkujutun Harrista. Ja Jussikin on ollut suurena tukena. Ihan ällöttää mitä se Satu meni tekemään.. oon nyt lohdutellut Jussia puhelimessa kun se on ollut ihan maassa. En valitettavasti voi muuten auttaa Jussia kun mulla on se Hartsakin. Ties mitä lehdet kirjoittelisi jos näkisivät mut ja Jussin yhdessä. Mutta nyt pitää mennä vaihtamaan pojan vaippa! Öitä ja ette tuu näkemään mua Kaivolla pitkään aikaan, kun olen nyt kiireinen yh.
Jaksamisia kaikille!
Jutta
Mä oon nyt taas suomessa. Jenni jäi Italiaan aerobikkaamaan kun mä taas tulin lomaileen tänne pohjolaan. Mulla on se uusi Hummer2:kin että jos jotain mimmii huvittaisi tulla ajelemaan niin suostun tottakai. Tällänen samanlainen on myös Salonojalla, huomasin Seiskasta, että siitä ja musta oli yhteisjuttu. Se jussi oli kuulemma lahjoittanu miljoonan. No mä en ihan niin paljoo antanut, mutta 5 euroa kuitenkin. Sekin on aika paljon kun mulla meni tohon hummeriin se sata tonnii niin ajattelin, että vitonen riitttää.
Miks Martina sanoit, että jätät mut. Eiks meillä ollu sopimus, että kun tuun talvella lomalle niin sä oot valmis tapaamaan mua? No okei ei muakaan enää mikään Aitolehti kiinnosta. Mä löydän uuden ihan millon mä haluun. Mun ei tarvi edes tehdä mitään, kun mimmiä jo pyörii ympärillä. Mä meen tänä iltana Kaivolle. Tuleeeks sinne ketään muita? Esim. Funi tai Viivi?
No nähdään siellä. Mä meen nyt ajamaan Hummerilla!!!!!!!!!!!
Ere
No onnex mul sentään on nää silikonit niin ei toi maha näytä niin isolta kun tissit vie kaiken huomion. Peppu kyllä vois olla pienempi, iha kauheet miten sitä laiskistuukin kun saa bambinon.
Lola
.. että meille julkisuuden henkiköille on oma ketju johon voi kirjoittaa anonyyminä :-)))
Itse löysin tämän tavallaan sattumalta, musta on nimittäin just tullut isä!! Kattelin vähän tuolta nimipuolelta josko sieltä löytyisi meidän jepelle kiva nimi..
Kauan sitä beibbaria sitten tehtiinkin, oli se vaan yhtä höyläämistä ovisten aikoihin ;-) miettittiin jo adoptiotakin, mutta musta se oli vähän sellasta postimyyntiluettelo-hommaa, kato. Loppupelissä mekäläisestä kyllä sitten lähti oikeat satsit kun maha alkoi emännällä kasvaa siihen malliin!!
Terkut muille julkuille!! ja tulkaahan lauantaina varpajaisiin!
Just kun luulin ettei mulle oo enää mitään paikkaa tässä maailmassa niin löysin tieni tänne!!! Täältä varmaan löytyy ymmärrystä mullekin vaikka suurin osa suomalaisista ainakin lehtien mukaan on jo kyllästyny mun eksoottiseen luukkiini ja uskomattomaan älyyni.
Minkäs mä sille voin jos miehet kohtelee mua huonosti! Mä oon vielä sen verran nuori, etten mä voi kaikkea tietää ennen ku kokeilen asioita. Nyt tiedän ettei homon kanssa avioon meneminen kannata jos itse ei ole mies!!!! Enkä mä ole pyytäny ketään vetämään mua lättyyn, varsinkaan miesystävieni. Korkeintaan pyllyposkelle olen pyytänyt taputtelemaan... Ja vanhemmat miehet nyt vaan on niin paljon enemmän charmantteja kuin nuoret. Varsinkin perheelliset on varmistettu jo toisen naisen toimesta.
Viime vuosi oli kyllä sen verran vauhdikas että tänä vuonna olen ajatellut mennä naimisiin tän mun nykyisen kaljupääsankarin kanssa ja asettua aloilleni. Ja kaiken kukkuraksi aion tehdä kaksoset. Mulla on sen verran paljon duunia että pitää tehdä kaks lasta kerralla kun ei ole aikaa olla monta kertaa paksuna. Vähän niinku miestenkin kanssa; on paljon helpompaa pitää montaa kerralla kun peräkkäin. Siihen kuluu niin mahdottomasti aikaa.
Kiitos kun sain keventää mieltäni. Heti tuli parempi mieli :)
ei olla nähty pitkään aikaan, mä olen käynyt Turussa tosi harvoin nykyään - on nääs näitä kiireitä näissä ministerin hommissa. Musta on tullut siis niinku tosi VIP. Mutta niin säkin taidat olla milloin veturipuistossa sun muualla, etten mäkää ihan perässä pysy.
Mulla olisi itsellänikin ollut pikku loman poika tiedossa tuolla Intiassa, mutta toi tsunami pilasi mun lomasuunnitelmat. Nyt mä olen pyörinyt täällä Kivenladessa vaan, ja lähettänyt äiti-Ammalle sähköpostia. Se mun exäkin toittoroi siellä Thaimaassa, vähänks mua alkoi vanha suola janottaa, kun se oli telkussa. Se oli niinku niiiiin lutunen. Että saattaa olla, että Saukki muuttaa taas takasin mun nurkkiin. Se oli ihan hyvä beibisitterikin, kun mulla on näitä iltarientoja tosi paljon. Mä en kyllä ehdi kaivolle, tai 51:lle ollenkaan käymään, kun oon niinku TOSI VIP.
Mut terkkui vaan kaikille, ja muistakaa äänestää kepua!
Ei mua Turkkusest ois nyt tavoittanukkaan kun oon ollu nyt täällä Oulussa ku toi mun uusin hoito asuu täällä. Ja onhan se kiva mamman(tää on vähän niinku sanaleikki ku sä puhuit siitä äiti-Ammasta niin siitä kato mamma...Amma--Mamma, juu nou!) nurkissa pyöriä, kun en ole vielä opetellu pyykkäämistä ja sillai. Kerkeäähän se nuori ihminen vielä opetella kun on sen aika, vai mitä. Hitaista hyvät tulee vai miten se menikään :) Nyt täytyy rueta ideoimaan mitäs sitä sanois ens viikon perjantain EVVK:n lopussa. Moikkelis!
Jassu
mitäs sinne etelä-suomeen kuuluupi?
täällä kokkolassa on yhtä tuulista kuin ennenkin. aloitin taas opiskelut, kyllä musta vielä hoitsu tulee =)))
mua siis niin ottaa päähän, kun mun ukko, zippe siis, on aina potkiin palloa tai harkoissa, vaikk se ees mikään liigapelaaja olekaan. se ei ikinä jouda katsoon tota pientä puppelia. mulle tekis niin hyvää käydä välillä siellä hesassa.. ja seiskaakin pitää aina välillä pommittaa tekstareilla, että muistaa minut, surusilmäisen missin. viimeksi ne veti mut lööppeihin mun velkojen takia (mut sehän on jo vanha juttu), mutta nyt pitäs keksii jotain uutta et sais matkan niiltä lahjaksi. eihän meillä muuten ole varaa matkustaa :(
mutta, nyt tunti alkaa taas.
voikaa hyvin, enkeleitä!
t. J+J+J
Funiikaa ei oo pitkiin näkyny. Onkx Villen kaa asiat niin huoanosti?
MISSÄ VANE?? MISSÄ VANE?? Eix sil sun kakaralla oo hoitajaa ku et oo päässy bilettää aikoihin?
Mua siis niin kyrpii toi Kimpsu, ett mä haluisin nyt Kaivolle vähän tuulettuu. Lähteex kukaa messiin??
T: Jenni D(-R)
Mä värjöttelin siellä kaasulämmittimen alla,mutta en onnistunut bongaamaan kun vaaleanpunaisen pantterin:)
Mihin te jäitte?
Sirpa
Tänään tulen sinne bailaamaan uusissa kuteissani jotka hain Milanosta ja ei kiinnosta kuulla mitään Temestä ja siitä blondista!
Sirpa S.
Elämänkokemuksen karttumisen myötä olen alkanut yhä enemmän arvostaa henkisiä arvoja.
Ilkka
Aktiivinen kuntoilu on parantanut myös mielialaani.
-Mervi
mä olen vähän pitänyt palsta taukoa. tilanne on meinaan sellanen, että temen pitäs löytää vielä jotain duunia ennen kun eläkeikää. rahat loppuu tällä elämänmenolla 10 vuodessa. jotain mainoskeikkoja ollaan harkittu, mutta toisaalta se on niin..säälittävää?
teme ehdotti, että mun pitäs päivitää vähän mun fysioterapeutin opintoja ja alkaa tekee sitten niitä duuneja. siis yksityistä kuntotusta ja fys.terapiaa varakkaammalle väestölle. no katotaan nyt.
Jensku, mä olen pahoillani noista kimin toilailuista. tiedän hyvin miltä se tuntuu..onhan temenkin pettämisiä ollut lööpeissä ym. se on niiin noloa.
eipä tässä muuta, lähen käymään milanossa, löysin sieltä sikamakeet kengät. joudun ottaa pojat mukaan,mutta viki b:n nanny on luvannut katsoa niitä samalla kun brooklyniä.
sirpa
Mä dsokasin liikaa kaivvolla-lähetäkä teme himaan!!!!!!
vittu jos ei se tyu uöksi ktiin,mä narmutan se auton.
sirpa
En vaan enää jaksanut tuota janin meninkiä. Nyt kun päätti uransakin lopettaa jo ens jouluun niin päätin erota. Eihän kukaan entistä uimaria duuniin ota, ainakaan mihinkään hyvä palkkaiseen... Pakko etsiä uusi (rikas mies) vielä, kun kroppa suht kunnossa, eläkerahoja turvaamaan.
Miettikää tosiaan kun miestä valitsette, että tienestit riittää vanhuuteen saakka. Jäisi monta eroa kokematta. Kyllä jenni D. valkkasit passelin miehen, siltä ei fyffe ihan heti lopu. Kuten ei sirpan mieheltäkään.
No avioehtohan meillä on, joten sen kärsin nahoissani.
Susanna
Siis apua! Miten helvetissä mä tästä sotkusta selviän? Kimi on vissiin saannut selville,ettei mua kiinnosta muutakun sen rahat..Nyt se perkele on sitten Kanarialla kostotoimissa...No,todennäköisesti se reppana rauhoittuu, kun käyn kattomassa muutamat kisat.Mä en kyllä tiedä mitään niin tylsää kun stondata siellä tallissa ja katsella muka kiinnostuneen näköisenä kun toinen kiertää rataa...
Hei tytöt, nyt pitäs pitää pikkujoulu kekkerit!
Mihin mennään ja koska? Ehdotuksia? Oisko jo ens viikonloppuna?
Jensku
Mä aattelin koko ajan et ootteks hei niin dorkii et menitte Ateenan kisoihin vaiks ne on tänä vuonna stadis. Mähän oon urheilutoimittaja ollu ja kaikkee. Mut sit mä kelasin et olix noi vanhoi viestei... Vitsi joku voi ajatella et mä oon siis ihan pissis. Oikeesti en oo, mä aattelin poliitikkaanki mukaan ku siel on kans rikkaita miehii. No ehkä ne on siis aika vanhoja. Mut voitas kuitenki sit ottaa vakavasti, mul on nykysin rillitki.
ne viihdeuutiset...emmä tiä viittinks mä enää tehä, emmä sillee päässy jenkkijulkkiksex vaik luvattiin. ai nii Sirpa, mix et kutsunu mua teidän bileisiin, jouduin vaan telkust kattoo. Seduki sano et toooosi iso moka Temeltä ja sulta.
no terkkui eniweis viivulilta