Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
Mut ja mieheni sitten äänestettiin kauneimmaksi hääpariksi tänä kesänä. Kaikki muut kesän hääparit (siis nimeä omaavat) otti sen ihan mukavasti, mutta Räikköset ei ole enää moikanneet mulle Kaivolla... Nehän oli laittaneet aika paljon rahaa kekkereihinsä ja nyt sitten kärkisija menikin ohi... Toisaalta en tajuu miten Jenni kuvitteli pärjäävänsä MISS Suomelle, kun se on ollut missi-kisoissa VAAN Perintöprinsessana?
Muutenkin tää lätkän WC-kisa on aivan mahdoton rupeama, meidänkin Jaria oli taas Summanen haukkunut! Mä en tajuu miten meidän sukunimi vaan on monille niin ajatuksia herättävä..?
Vane
Mä oon kans missijulkkis sentään ja mullakin on jääkiekkoilijapoikaystävä. Se on pelannu NHL:ssä mut ei huolinut mua sinne mukaan. Mä olisin niin halunnu NHL-morsmaikuks. Siis mitä siä oikein touhutaan? Pettääks se mua?
Onhan mulla tietysti oma URA täällä Suomessa. PR-keikkoja ja olihan
mulla oma peliohjelmakin TV:ssä. En siis turja julkkis!!
Ja tartteehan mun pitää meijät näkyvillä lehtien palstoilla. Mä hommasin kans koirankin kun oon huomannu että se kiinnostaa lukijoita että mitä sille kuuluu.
Ny mun kultsi pelaa ens kauden Sveitsissä. Sinne mä pääsen lentään ainaskin vaikka yllättäen.
Auttakaa ny siskot ja kertokaa mitä mun kannattas tehdä.
Näittekste mun ohjelman viikonloppuna telkasta? Siis ne kilpailijat on niin idiootteja ja hymyilee vaan vaikka kuinka v****len niille.
Meille ei kuulu ihmeitä, Sammy otti taas uuden lävistyksen vaikka mä yritin sanoo että noi kymmen jo riittäis. On se vaan silti niin ihana.
Meidän poikakin kasvaa niin vauhdilla, ollaan jo kierrelty tatskaliikkeitä kun isänsä haluais sille jonkun pienen kuvan käsivarteen. Vielä ei olla läydetty sopivaa, mutta toivottavasti saadaan ennen 1-vuotiskuvaa laitettua.
Ei mulla tällä kertaa muuta. Heikon lenkin-terveiset kaikille!
Kirsi.S
Me oltiin Zipen kanssa Balilla häämatkalla. Harmitti ihan kauheesti, kun en päässyt Kaivolle. Tuntuu, että siellä oli kaikki. Mä oisin halunnut nähä sen Dahlman-Räikkösen ja sanoa sille pari valittua sanaa. Mä oon vieläki ihan maassa, kun Räikköset vei kaiken huomion mun ja Zipen häistä. No nyt pitää mennä kun Jimi heräilee. Moi!
Jonna
Voisittekste siis lopettaa jo sen p..kan jauhamisen siit et siis niinku mul ja Kimil menis jotenki huonosti?! Tälläkin palstalla joku epäili mun mussukkaa siis homoks ja meiän liittoo kulissiks! Siis voittekste kuvitella? Mua rupes niin paljo tympii et mun oli niinku ihan pakko ottaa yhteyttä tohon katsolehden toimittajaan, ja siis sille selittää tää juttu. Sieltä voitte sit kaikki epäuskoset lukee, et se ypäjäläinen miljonääri on vaan mun valmentaja ja Mikko on vaan mun kaveri. Niin ja Kimil ei sitä sormusta ollu siks kun ei se sitä kisoissa pidä. Tuottaa kuulema huonoo onnee.
Me siis ollaan ihan tajuttoman onnellisii, vaik ei ollakkaan nähty ku viimeeks meiän häissä. Mut siis kyllähän mä taas parin viikon päästä meen Kimii moikkaa.
Mut nyt mä lähen kaivolle kattoo jos Suvi ois jo siellä. Moi moi!!
Älä Vane ota niin raskaasti Jennin käytöstä..koita ymmärtää hiukan. Kyllä se vielä leppyy! Sähän voit vaik seuraavan kerran kehua sen vartaloa ja harmitella kun omasi ei ole muka Odessan jäljiltä entisissä mitoissa.
Teemukin lähtee nyt sit jenkkeihin pelaa noi wc-kisat loppuun. Mä jään Suomeen, voitas ottaa kimpassa MLL:stä lapsenvahti ja lähtee kaivolle ens lauantaina? Voki B. tulee kanssa! Mä en kyllä tota Jassesa välttämättä halua mukaan...menköön vaik mikadoon tai johkin missä viihtyy vanhemmat äijät. Noora palaa halsuta lähtee mukaan,kun on sinkku taas pitkästä aikaa!
Eipä tässsä muuta, mä lähden köllii vähän porealtaaseen. Teemu on kerrankin himassa ja luki poijille jopa iltasadun! Pikkasen sillä traitaa olla kankkusen lisäksi morkkikset eilisestä ryyppäämisestä. Ja taas arvon leidit, olivat niehemme iltapäivälehdessä, oikein lööpeissää..
Kirjiotellaan taas
Sirpa
Ei siitä koiran hankkimisesta ollutkaan hyötyä, lemmikkilehti oli ainoastaan kiinnostunut haastattelusta. Kuulemma niin monella on eksoottisempiakin eläimiä! Just joo, no mitä mä tälle dogille nyt teen? Haluisikohan Jasse ostaa sen, jos lähen sen kanssa Kaivolle? Sitä paitsi Niklas on allerginen koirille, mistähän mä sen olisin voinut tietää???? Eihän me nähdäkään, kun pari kertaa vuodessa! No anyway me mennään silti naimisiin pikapuoliin. Sitä paitsi ei koira ole aina omistajiensa näköinen, vaikka Niklas ei ehkä Mister-tasoinen uros olekaan...
Pirre
En mä enää siellä telkassa ole! Se ei oo suora lähetys!Mäkin tajusin sen vasta nyt!
taas oli iltalehti vääristäny asioita.mä en muka halua mennä katsomaan miestäni tai että se ei ottais mua vastaan!!Totuushan on se, että mä pääsen menee sinne vankilaan vasta nyt!Näin kauan kesti että selvisin, eiku siis selvisi se että en todistä miestäni vastaan. uskottehan mua ettekä lehteä?
mervi
Herran jestas mikä haloo täällä taas nousi mun tuotoksistani. Tällä palstalla, kun varmasti erottaa tälläisen ammattilaisen kirjoituksen tavallisen mamman sepityksistä. Minkä mä sille voin, että mulla on kysyntää ja näillä tuulipuku mammoilla ei... Nytkin pyysin palstan pitäjiä järjestämään kirjoituskilpailun, tuolla ekalla sivulla kun on se raskaustesti kirjoituskisa. Katotaan nyt millaisia Heikosti Positiivisia täältä sitten löytyy. Pliis siskot älkää käykö kertomassa tavispuolella, että pinouduin tänne!!!
Mä haluunkin takasin politiikkaan! Ensin aattelin ettei se enää ole mun juttu, mutta Tynkkysen tuloilla ei osteta niitä italialaisia bootseja mitä mä käytän... Pakko lähtee takasin Beni-talleille. Siis ystävät antakaa mulle äänenne niin mä lupaan pitää Kaivossa VIP tilat pystyssä valtion fyrkilla!
\m/^____^\m/ anna äänesi KOKOOMUKSELLE!
Vierailija:
Mä haluunkin takasin politiikkaan! Ensin aattelin ettei se enää ole mun juttu, mutta Tynkkysen tuloilla ei osteta niitä italialaisia bootseja mitä mä käytän... Pakko lähtee takasin Beni-talleille. Siis ystävät antakaa mulle äänenne niin mä lupaan pitää Kaivossa VIP tilat pystyssä valtion fyrkilla!\m/^____^\m/ anna äänesi KOKOOMUKSELLE!
Toivottavasti pääset läpi! Mulla jäi ihan hiuskarvan varaan läpipääsy Euro-vaaleissa. Mäki ajattelin, että lähtiskö noihin kuntavaaleihin, mutta sitten mä tajusin, että emmä missään Helsingissä halua pomppia vaan mä haluun Brysselin kaduille pomppimaan. No äänestäkää mua sitten ens kerralla eurovaaleissa!
t. Viivi
et ensinnäkään mä en tiedä miten mä jouduin näille sivuille, mut sanonpahan vaan, että tehkää itsellenne jotain. Siis jokaisesta meistä löytyy upea nainen. Mä oon ollu aina tosi kaunis, mut haettiin mallin hommiin kesken tanssitunnin. Kattokaa miten upee mä oon yhden - olikohan se Seura, tai jokin muu kansansanomat lehti- siis voiko nainen olla kauniimpi? Menkää kuntosalille, mieluiten Helsinkiin, niin voitte nähdä mut siellä. Ottakaa musta mallia. Ei tartte tuulipuvuissa kulkea.
Kaunista oloa teille kaikille.
-K.M-
PS. mulla ei ole sit mitään vauva-suunnitelmia, tulin vain vahingossa tänne.
että K.M on vain huijausta... En kai mä nyt oikeasti aio paljastaa kuka Karita täällä on. Voitte luulla, että olenkin Karita Mattila ja mun maine ei sit mee siitä.
Nainen ei ole nainen enää kun synnyttää. Naisesta tulee äiti, ja äidillä EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa olla elämää enää synnytyksen jälkeen. Ja onko tosi sivistymätöntä kun jotkut hankkii lapsensa alle 35-vuotiaana. Parempi myös ottaa vanha mies jolla jo aikuiset lapset. Mullakin on niin tärkeä ja hieno ura ollut ennen lapsia.
N.M.
Nyt mä siis jo sekosin äijässänikin... Tuominen niin sehän mun mies onkin! Ja lapseni isä myös, tottakai! Kiits Viivi, kun oikaisit ennen kuin joku juorulehti olisi alkanut vetää mitään omia johtopäätöksiä!!!
Kirsi
Moi kaikki!
Teemu osti mulle uuden kauppakssin.Se on ihana. Ja tietty punanen.Nelsiovisen otin siksi,että saan ostokset helpommin sisään.Muistatteko te sen mun 200dollarin kassin, missä oli mun poikien kuva?Se oli mulla toissakertana kaivolla mukana.No, ton mun uuden kauppakassin konepeltiin tulee kans sellanen kuva.Se on ihana!!
Mä lähden nyt shoppailee.Kone lähtee parin tunnin kuluttua, jätän ton kauppakssin flygarille odottelee.Käyn Milanosta kengät ja vyön ostaa. Mut hei, tuun jo huomenna..Kohta onkin kaivon päätösbileet ja joudutaan siirtyy tiikeriin.
moikka moi.
Sirpa
Sirpa
mä ajelen viel mun vanhalla audilla.tarttis hankkii uus.ku sullakin on.
Viivi
Janin kuulosuojaimet ovat kadonneet? Miten ihmeessä pidän pojat hiljasena ettei Jani häiriinny?
Vinkkejä!
Suski
Mikset kyselisi Saulia treffeille, sehän on vapaa nykyään! Ikäkin vastaa sun vaatimuksia, ei tulotkaan niin vaatimattomat ole! Olishan se ihan eri meininki istua Bemarin kyydissä, kun Veturipuiston junassa, eikö?