Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
Mies läträä kaiket illat baareissa ja minä hoidan meidän lasta himassa. Tätä vauvaa tehtiin niiiin kauan ja sen piti pelastaa kaikki, Nipa lupasi raitistua mutta ei sen sanaan ollut taaskaan luottamista. Stetsonitkin myytiin Mikkosille, mutta ei auttanut. Pakko palata kampaajahommiin elättämään perhettä. Mikkosetkin oli niin kaveria ostaessaan liikkeen varastoa halvalla pois, mutta kun Nina kuuli mun työhön paluusta niin johan ryöpytti mua oikein kunnolla.
Sitten vielä ruoditaan mun kuvia seiskassa kun syötin tuttipullosta vauvaa. Siis ei kaikilla riitä maitoa, meidänkin vauva oli 3,5 kg jo syntyessään. Varmasti joku alle kolmekilonen pärjääkin, mutta tää on hei POIKAlapsi ja ne syö enemmän! Nyt lämmittämään pulloa mikroon.
Diana N
Taas sain paskaa niskaan Seiskassa. Varsinkin tää mun ex-aviomies Mike kehtas haukkuu mua vaikka miksi. Hyvähän sen on haukkua kun ei koskaan sitä avioelämää päästy kunnolla viettämään. Onneks tuli kokeiltua se Henry ennen sitäkin avioliittoa niin ei tarttenu niin kauheen pitkään selibaatissa olla. No se vanhojen muistelusta.
No Juhankaan kans ei sit onnannu. Ja mä kun ajattelin jo lapsii ja kaikkee mut se sen törkee muija kiristi sen takas. Jospa mä vielä voisin yrittää sen salarakkaaks. Ku toi Lyly alkaa jo olla aika ongelmainen sen potenssissa kanssa. Täällä Oulussa mun on kuiteskii niin helppo ujuttautua samaan baariin sen kans kun on noita yhteisiä tuttuja sen verran. On se nimittäin niiiiiin ihq ♥♥♥
Tohon ruuanlaitto hommeliin on kyl pakko sen verran sanoo että mihin ihmeeseen aikuinen nainen tarttee sitä taitoo kun ravintolat on keksitty. Siis mä en ymmärrä miks kukaan yleensä laittaa kotona ruokaa ku se on niin paljon helpompaa mennä raflaan. Ja pyykkikone ne mun pyykit pesee. Mä laitan äidin luona pyykit vaan pyykkikoriin ja siitä ne menee sit koneeseen ja sit kuivamaan ja sitte tietysti mun kaappiin. Siis se on niin helppoo et miten kukaan voi väittää et kotityöt ei multa sujuis.
No oli taas kiva käydä täällä. Toivottavasti Juhan kans tärppää niin vois sit samalla yrittää sitä lasta. Se ku niistä niin tykkää kun sil on jo muutama. En muista monta mut on kuiteski. Sit ku mä tulen raskaaks niin sit se alkaa taas oleen muna kans. Eiks oo ihqqqqqqqqqqqqqq =)
Meinaan vaan kun ukkos on taas tossa portin pielessä ruikuttamassa,onneks laitoin portin lukkoon,mut naapurit jo ihmettelee.Että viittitkö ajella tänne ja hakee sen pois? On aika kännissäkin taas!t.Vane
Siellä osoitetiedot ja P.Pennasen taksin numero, soita sille niin se hakee Temen pois. Tietää vanhastaan tilanteen, kun sanot koodi 007.
Sirpa
Teme oli kyllä kotona koko illan!! Mä en voi uskoa,että se olis ihastunut suhun vane! Mutta oli miten oli, sovitaan,että mies ei tuu meidän ystävyytemme väliin, eikö niin siskot!??!
Vappupäivänä Kaivon terassilla klo.15?Tai jos sataa niin sisällä.
Sirpa
Vappupäivänä siis kaivon terasiislla klo.15.
Funi
ps. Kai te vielä huolitte mut mukaan?
Ketä muita on tulossa kun Sirpa?
Eikä huvita bailata selvinpäin...
Vane
Nyt mä ymmärrän miksi Teemu roikkuu sun portillas..Se rakastaa raskaana olevia naisia. Haluais mutkin vielä tiineekis,mutta meidän lapsiluku on täynnä!
Muistattehan,että ne meidän tuparit ,jossa soppamies kokkaa tulee aika pian telkasta. Se on ihana! Tottakai katsoin sen,ennekun annettiin lupa julkasra se. Ihanaa näyttää tavikselle miten juhlitaan;)
Sirpa
Tuuttehan te Kaivolle vappuna?Tulkaa pliis!!
S
Olin vahingossa kirjautuneena! Tämänhän pitiu olla anonyymi keskustelu...
Ei huolta,ei Teme minua vongannut silloin portilla,lisää viinaa tuo kuului huutelevan: Jatsa vei sille konkkupullon,mut eipä oo jätkää sen jälkeen täällä näkynyt. Sanoi menevänsä Matinkylän cafe Merenneitoon,mut käytiin aamulla Oden kans kävelyllä eikä ollut kuulemma siellä edes käynyt!
Hitto soikoon,jos se pettää mua! Mä oon ihan hermona!
Vane
siis ihan nimettömänäkin.Eli ei ole paljastumisen pelkoa.
Jos ESIM.JOLLAIN teistä on itseään huomattavasti VANHEMPI mies,ja mies siinä iässä,että alkaa tulla NIITÄ(you know Stondis)brobleemia tms.
Niin mä kyllä kehtaan vastata.(Kun en ole kärsinyt orgasmin puutteesta nykyisessä suhteessani)
Niin ja sit jos haluutte jotain hyvii asentovinkkejä,kattokaa ehdottomasti meidän webbikameraa!!!Näätte sellasta meininkiä,ettette usko!!!(Eikä maksa paljoo)
Mitäs täs muuta.Ei me kyl ihan vielä lapsii suunnitella.Paitsi sit kun seiska maksaa tarpeeksi raskausuutisesta ja maksaa keisarileikkauksen.Mä en suostu synnyttää,you know,lettu voi levitä liikaa.Eikä sitä sit enää kehtaa esitellä julkisuudessa :(
Oishan se kurjaa,kun sit kukaan ei ois must kiinnostunut.
Ja kun just hankin nää silikonit,niin ei nyt heti huvittais alkaa pohtii jotain imetyksii tms.
Mutta muuten,kyllä tästä vielä pitkälle mennään!
Tsaukki kaikki ihhikset frendit ja kiitti vielä kun olitte meiän häissä.Vähänks siistii kenenkään muun häissä ei oo ollu niin paljon JULKKIKSII ja porukkaa kun meidän!
Kertokaa nyt kuulumisia ja muistakaa et mä neuvon teitä seksiasioissa,jos tarvis.
t.you know
p.s Kyl nää uudet lollot on ihkut.Ukko(ja suomen kansa!) käy ihan kuumana taas ;)
Kaivon terassi 1.5 klo.15. Ketkä pääsee tulee?
Mä tuun yksin,teme jää lapsien kanssa.
Sirpa
Mä olin luullu, et se halus olla munkaa.
Vierailija:
vittu jos ei se tyu uöksi ktiin,mä narmutan se auton.sirpa
hei mageeta!vuoden paras ketju!LOL
Siis helppikää nyt! Mitä mä oikein teen? Uusimmassa Seiskassa on ihan kauheet jutut musta ällöö kun kaikki hyökkää mun kimppuun siis ne mun exät!
Ja älkää uskoko niitä niiden juttuja, en oikeesti ole sellanen lumppu kun ne siinä väittää. Enkä häpee mun rintoja!!! PISTE.
Vähän mä ällöön, et se Jasna pääsi Robinsoniin. No emmä ois kyllä sinne halunnutkaan kun ne miehet on siellä sellaisia 2-kymppisiä pentuja. Vanhin tais olla 45 eli 10 vuotta liian lapsellinen. No mä meen nyt. Pitää etsii kesätöitä, kun en oo ens kesänä enää Veturipuistossa.
-Jassu