Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
Sulla on niin kiva mieskin, söpö ja fiksu! Kerro terkkuja Timo T-A:lle yhdeltä tavis-Piialta!
Moikka! Mä tulin vaan moikkaan teitä näin ratsastuksen lomassa. Nyt mä menen taas ratsastaan sillä mun uudella hepallani. Kopoti kopoti kop..
Eniten ärsytti se juttu jossa väitettiin mun viillelleen mieheni naamaa... Se nyt oli sellaista pikkukinaa.
T. M
Kiva, että meitä julkkiksia löytyy ihan tällaisistakin palstoilta. Voidaan melkein anonyymisti vaihtaa kuulumisiamme.
Julkisuus on tosi raskasta. Aina saa olla lukemassa herjauksia. Mut ollaan valittu ton Suutarin Sannan kanssa muutaman kerran turhimmaksi julkkikseksi. Voittekste kuvitella: siis Mut? En tajuu mix?
Mä oon ahkeroinut tän kesän tosi kovasti, olin sellaisena pr-emäntänä, mut sit mä sain kenkää. Oon ollut tosi daun.
Keikkojakaan ei ole kauheesti ollut.
Lehtisedät on kirjottanut musta ja mun miehistä tosi ilkeästi viime aikoina. Mä oon suuttunut niille kaikille, paitsi sille yhdelle sedälle, se on tosi ihana, kohta on sen viiskyt v. bileet.
Miks mua aina parjataan, minkä mä sille voin, et satun tykkäämään vanhemmista miehistä, tai että mun ex-aviomies oli homo. Ei se mua haitannu.
Voisinx mä tulla joskus teidän kaa kaivolle?
T:Jasse
En tiedä kuinka tänne eksyinkään tässä kaikkien tärkeiden hommieni keskellä, mut hyvä kun löysin teidät! Ihan ensiksi sanon sulle Viivi, että ens kerral eurovaaleissa tekaset sen vauvan jonkun superseksikkään miehen kans, niin saat takuuvarmana enempi ääniä! Eihän sun sitä lasta tarvi hoitaa, sitä varten on sukulaiset ja au-pairit! Mäkin on useemmin kuule Brysselissä kun kakaran kanssa kotona, että hommiin vaan!
Kaivol ei ehdi paljon istua, kun on nää yhteiskunnalliset velvoitteet (tosi tärkeet pippalot taas ens kuussa), mut ainahan sit yhel sidukal vois käydä, jos joku kiva kokoomushenkinen immeinen löytyisi seuraks?
Teidän meppinne, Piitu
frendien häissä. J päätti kihlata minut, kun näki miten hauskaa on polttareissa ja kuinka komealta hääparit näyttää alttarilla. Omaa hääpäivää ei vielä varmuudella tiedetä, mutta eiköhän se tästä.
ja lukee joka paikasta kaikkee roskaa niin arvaa ootko sä miehelles vihainen? Ertsu on mulle tosi vihane ku kaikki puhuu vain must ja sallast. Ertsu on kuitenkin mun tosirakkaus. samakai se mitä blondei mä joskus paan. Aatelkaa nyt eikai mun kaltanen menestyvä mies ottais jotain vanhempaa lapsen saanutta naista jos ei olisi true lovena tähän. Ertsussa on muutama vika kuten se ettei se saa Hugee potalle mut muuten se on paljon ihanampi ihminen kuin naamavärkki antaa ymmärtää.
Siis mä en kestä! Teemulla menee kaikki aika taas wc-pelissä. Mä en tajuu miksi sen pitää pelata koko ajan..tosta ei saa edes kunnolla fyrkkaa, eikä me sitäpaitsi oikeestaan rahaa paljon enää lisää tarvita! On jo kaikkea.
Onneks sentään oltiin tyttöjen kanssa rapujuhlissa viikonloppuna.Piristui mieltä, niin,että kiitos Jenni, Viivi,Vane ym.
Mä otin MLL-lastenhoitajan, vitsi mikä tyyppi! Pyysi nimmarrin lähtiessään.On varmaan tonkinu kaikki paikat.Mä laitoin kyllä meidän sisäkamerat kuvaamaan, en vaan oo vielä jaksanu kattoa mitä se daami on täällä tehnyt.
Nyt pitää lopettaa, Teemu kuuluu just peruuttavan talliin. Onneksi ne voitti saksan, onpahan hyvällä tuulella.
Sirpa
Olinhan mäkin siellä juhlissa!
Te ette taida haluta enää olla mun kaa?
Funi
Meinasin ottaa jo eronkin mutta päätin vielä yrittää. Mä ihan tosissaan en tiedä mitä siellä mökillä tapahtu, mä niinku vaan nukahdin ja sitten poliisit pidätti meidät?! Poliisi sanoi että olin neljän promillen humalassa mutta en mä nyt kyllä niin paljoa juonut..
T. M
Ohan mullakin rikas mies, mutku se vaan kosis vaikka oon sitä toitottanut lehdissä että se on miehen tehtävä kosia.
Olin kyl Lapis pari viikkoo, mutta oon tullu jo takas. Kai ootte lukenu
lehdistä kuinka hyvin me pärjättiin julkkisporukalla siä hevonkuusessa.
Voitteks kuvitella et me jouduttiin tekeen ruoka ite ja käymään ulkona
pisulla.
No kummiskin, voitte sit katella telkasta kuinka hyviä ja kauniita
me oltiin. Mullakin kesti viikon purkaa kasseja. Kyl te tiätte montaks
pulloo hiuslakkaa ja sun muuta meikkipurkkia tommonen reissu
vaatii.
Iskää oli kyl ikävä!
H
Sai oikeesti nauraa noille jutuille...lisää tätä!
Mä ajattelin vaan kertoo että tämän päivän Ilta-Lehdestä voi lukee kuinka päästä eroon kiloista vauvan synnyttyä. Meille kauniille ja rohkeille se on ihan helppoo kun on totuttu oleen hoikkii ja silleen. Että ottakaapas mallia mammat.
Mä etsin uutta poikaystävää! Oisko teillä kellään mukavaa isoisää tai vanhempaa setää? Mä tykkään niinku että mies on kokenut ja varakas. Mä tykkään tosi paljon bilettää ja juoda siiderii. Eli sillä miehellä tulis olla rahaa, ku kato en mä mun iskelmä uralla oikein tienaa. Mä toivoisin että se mies ei olis homo, niinkuin mun ex-mies oli, ja sit se mies ei saisi hakata mua niinku mun ex-poikaystävä hakkas. Eli antakaa mun maili osoite teiän herrasmies tutuille jookos! Mielellään 50-80 vuotiaat harmaahapset saa kirjotella, kun kattokaas vaikka mä oon nuori niin mä oon henkisesti tosi kypsä ikäisekseni!
Terkuin Jasse
Jasse.m@vanhojenfani.fi
Meitsi lähtee tänään Jenskun ja Kimin kans bailaan...vilauttakaa vippiä ni pääsette messiin! Huomenna tosin on duunipäivä ja Kimikin testaa,mut ihan vähän vaa...mulla ja Jenskulla on vapaata! T:Susku
Mä oon siis nyt päättäny, et nyt on suremiset surettu, ja mä menin siis tänään ja laitatin uudet rakenne kynnet. Ku ne vanhat oli siis laitettu jo jotain yli kuukausi sitte. Ku en mä oo oikeen jaksanu ittestäni pitää huolta, ku mies kuoli, you nou. Lehdetki vaan ahistelee ja sit on ollu iha kauheet lukee täältä et mä en sure rauhassa ku vaan paistattelen lehtien sivuilla. Mut milläs me sit elettäis, ku Petehän oli siis PA ja mehän ollaan oltu Seiskan palkkalistoilla jo siit saakka ku mä olin siin Seikkailussa. Eikä siin oo must mitää pahaa, onhan siel moni muuki, työtä se on haastattelujen antaminen siinä mis moni muuki ammatti. Mervi, oottekste seuraavas seiskas? Entäs Vipe ja TsaukkiTaukki? Viivi? Mika ja Erjuska? Vai Sallan kaa täl viikol? Vane, koska te oikee esittelette sen kotinne? Siis forever on jo ooteltu???
Meillä toi talo kai sit menee myyntiin, aattelin muuttaa sinne Espooseen päin, suositelkaa hei jotain fantsuu aluetta? Oisko Koukkuniemi vai Nuottaniemi parempi?
T. Jutta
meitsi on sitten taas niinku vapaata riistaa ja silleen, tiettexte..eli kaikki bjyytifylit gimmat vois laittaa vähän mesitsii,miellään siis julkkikset kun mä itsekki olen.ja aika kivasti tienaan kaivon baaritiskillä, et kohta olen mioljönääri oikeesti.suski kiinnoistaisit mua,sulla on aika hyvät bosat ja silleen.funilla oöli niin sairaan snadit.
mut nyt pitää menbnä kaataa bisseä janoisille.
tsau
Valoksi mut se olikin vaan Loposka. Siis nythän on niin että Villestä on tullut miljonääri ja mua alkoi kiinnostaan kovasti toi Ville ja en nyt puhu Loposkasta. Joten Ville heitä mäkeen se Jonna ja pistä mulle postia. Osoite oli tuolla vähän aiemmin. Me voitais vaikka sit yhdessä lauleskella ja mä voisin sun videoilla esiintyy, siis ku mähän olen mallikin ja tosi edustava nainen. Mä jään venaan sun postii.
Jasse
Ootko sä raskaana?