Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
Onko täällä muita boheemeja musapuolelta? Musta ja miehestäni on usein juttuja lehdissä, mutta en muista koskaan lukeneeni itsestäni näiltä palstoilta. Mitäköhän se meinaa? Enkö mä ookaan kunnon julkkis? Täytyy varmaan keksiä jotain uutta. Tyyliä en voi enää rankemmäksi muuttaa, sillä olen jo ääripäässä. En ole nynny enkä vanha, vaikka kansakoulun opettaja olenkin. Onko kukaan sattunut näkemään mun rohkeita kuvia eräästä nimeltä mainitsemattomasta aikakauslehdestä? Ottaskohan ne mutkin Playboy:hin?
-hiljaa yössä-
Tanja tässä terve. epäVirallisena ilmoituksena ilmoitan, että Saulin kanssa olemme yhä yhdessä.
Kulttuuriministerinne.
me täs just andyn kans funtsittiin että voitais järkätä jotkut kivat megabileet ja pyytää teidät kaikki megeen. miltäs kuulostaa? ja pösis ei sit niist bileist kesken lopu ;)
Siis mähän oon suomen suurin julkkis ku oon playboissakin ja vielä kaks kertaa. Mähän oon siis niin jumalattoman kaunis ja seksy, eikä mussa oo mitään silikoonii tms. Kyl me blondit ollaan sit niin ihania, miesten unelmia, ainki mä.
Jenni ja Vane, mä voisin teille kertoo pari jippoo, miten menestytte tuolla rapakon takana ja pääsette lööppeihin. Kato ei tommoset kiltiti naapurin tytöt oikein kiinnosta ketään tuol Jenkkiläs missä mä siis oon tosi hot chik. Soittakaa vaan, niin mä neuvon.
Nyt pitää vieä Hugo lääkäriin, jotta saadaan se kuivaksi. havahduttiin Mikan kanssa kun luettiin tältä palstalta sitä " Hugo Häkkinen pian 4 v. ja vielä vaipoissa" -keskustelua. Ei kai se nyt meidän vika ole, että meidät kutsutaan kaikkiin kekkereihin ja ei sitten ehditä opettaa Hugoa. Pääsen taas ensi kaudella varikkoruusuksi, kun Mika siirtyy BAR:lle. Olenkin jo niin kyllästynyt istuskelemaan vaan kotona ja hoitamaan Hugoa. No nyt pitää mennä, Hugo on menossa potalle!
Nähdään taas Arctic-rallissa, kun Mika tulee sinne ajamaan!
Olen tosiaan raskaana ja yritimme Simon kanssa pitää asian salassa mahdollisimman kauan niin johan se jo täällä Vauvassa tiedettiin. Nyt meillä on menossa kauhea kiista siitä, tuleeko vauvasta Frangen vai Meriläinen. Mun mielestä tuossa Frangenissa ei ole mitään vikaa, mutta vastustan sitä, että vauvalle annetaan aina isän nimi. Oltais lähetty Simon kanssa tänään kävelylle, mutta roiskeläppä on pesussa niin pitää tyytyä katsomaan Ateenan kisoja telkkarista.
t. Rosa
Minä sentään kahden pienen pojan kotiäitinä ja Jumalan lähettinä hoidan lapsiani enkä notku netissä. Ja töihin meno on kyllä pahempi vaihtoehto lapsen kannalta kuin mikään muu. Kyllä lasten ja naisen paikka on kotona. Ja teille nuoret tiedoksi, sitten kun saatte omia lapsia, pitää ehdottomasti olla naimisissa ja uraputken kyllä saatte unohtaa. Aivan hirveää katsella äitejä, jotka raahaavat lapsiaan päiväkotiin kun itse kiiruhtavat töihin.
No, tämän verran vain piipahdin täällä, nyt pitää lähteä laittamaan pojille ja Timpalle ruoka katettuun pöytään. Meillä syödään tänään vasikan paahtopaistia korvasieni muhennoksessa vihannessalaatin kera, ja jälkiruuaksi on sitten lakkaparfeeta. Ruokailun jälkeen käymme koko perhe yhdessä iltakävelyllä, sitten menemme saunaan ja nukutan lapset. Aamulla jälleen pirteänä kotihommiin!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHHHAAHHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHAHHHHHHHAHHAHAHAHHHAHHAH
Siis meijän janilla ei sitten kisat onnistunutkaan :( Nyt sitten ei tulekaan kotiin vielä vaan jäi kisapaikalle, ihan vaan lepäilemään! No meillä on tyttöjen saunailta, paikalla kaikki me yhden miehen naiset: Erja, Sirpa ja minä! Meilläkun on niin paljon yhteistä! Kaikilla menestyvä mies! Mitä muut julkimot puuhailee?
Näin Seiskan kannessa kaupassa sen kuvan Mikasta ja blondista - aika rakastuneelta näytti, ei voi mitään.
Tuntuu tosi pahalta, kun äitini kulkee Joensuussa niin sille huudetaan " Mitä Häkkisen uusi anoppi!" . Ei ole yhtään kivaa :( Minkä me Mikan kanssa voimme sille, että satuimme rakastumaan toisiimme, vaikka Mika onkin naimisissa. Enhän minä sille mitään voi, että olen puolet nuorempi kuin Erja silti rakastan Mikaa. Haluamme Mikan kanssa avioitua ja hankkia Hugolle sisaruksen, mutta Erja jarruttaa. Erja haluaa pitää kulisseja pystyssä ja ei halua, että Mika menisi naimisiin paljon kauniimman ja nuoremman naisen kanssa. Kaiken lisäksi tämä 7 päivää -lehden ajojahti on koko ajan käynnissä meitä vastaan. En kohta jaksa enää :(
t. Salla G.
Ette usko miten raskasta tämä kesä on ollut minulle! Pitää vaan yrittää hymyillä, vaikka sydämeen sattuu. Mikalla ja Sallalla on ollut suhde ja Mika jo halusi erota, mutta on nyt onneksi tullut järkiinsä sen suhteen. Hän on vakuuttanut rakastavansa minua kuitenkin enemmän ja haluaa olla kanssani. Mutta silti hän on vieläkin tekemisissä Sallan kanssa ja selittää minulle heidän olevan ystäviä. En jaksa enää. Haluaisin paljastaa koko maailmalle, että Mikalla oli suhde, mutta tiedän että sen jälkeen Mika jättäisi minut. Olen luvannut pitää suuni supussa asiasta ja nyt meidän on vaan jatkettava esityksiä onnellisesta perheestä. En jaksa enää. Rakastan Mikaa koko sydämestäni ja haluan olla hänen kanssaan, mutta tämä kalvaa mieltäni koko ajan. Auttakaa! Mitä teen, että voin jatkaa taas elämääni normaalisti enkä ajattele asiaa koko ajan.
Erja
Päästä se Mikan menemään sen Sallan luo. Kyllä sä siltä hyvät " kipurahat" saat. Mä oon kans välillä miettinyt eroa Teemusta, sillä ei se ero mun elintasoon onneksi vaikuttais. Päinvastoin, ei tarvis enää kestää näitä suhde-tarinoita. Hymyä huuleen!
Sirpa
Vierailija:
Päästä se Mikan menemään sen Sallan luo. Kyllä sä siltä hyvät " kipurahat" saat. Mä oon kans välillä miettinyt eroa Teemusta, sillä ei se ero mun elintasoon onneksi vaikuttais. Päinvastoin, ei tarvis enää kestää näitä suhde-tarinoita. Hymyä huuleen!Sirpa
*huitoo mattipiiskalla*
t. Mervi
Tulin ihan äkkiä kattoon mitä tänne kuuluu kun meni toi aurinkokin pilveen ettei auringonotosta tullut mitään. Me täällä Davidin kanssa lomaillaan ja elvytetään meidän suhdetta. Noi perhanan paparazzit vaan seuraa joka paikkaan.
Onneks tää suurin kohu alkaa oleen jo ohi, mulla alkaa bulimiakin helpottaan pikku hiljaa. Mut, hei nyt on mentävä se perhanan Rebecca näyttää olevan Davidin kimpussa tuolla altaalla! Heippa kaikki!
T. Victoria B.
En tiennytkään, että puhut sujuvaa suomea,vau! Lähetkö mun ja Viivin kanssa kaivolle joku ilta?Voisit näyttää mallia miten maailmalla bailataan.Sä voit sen teidän romeon ja brooklynin tuoda meille, jari voi vahtia niitä odessan ohella. Olis tosi mageeta!
Vanessa
No joo mulla kun on ollut tota luppoaikaa Daven pelatessa niin opettelin Suomen kielen.
Tulkaa te gimmat tänne, laitan ton meidän jetin hakeen niin vien teitä vähän bailaan. Mä en kyllä voi viinaa hirveesti ottaa kun Dave karkaa heti kun silmä välttää mut juokaa te vaan!
Tänne on avattu yks ihana uus klubi mihin ei tavallinen rahvas pääse ollenkaan, mennään vaikka sinne!
Ilmotelkaa koska laitan jetin lentään! Moi!
mutta sun kantsii kyllä olla ottamatta sitä Funia lapsenlikaksi teille..Musta tuntuu että niillä on jotain säpinää..
Mä olen ihastunu!Mutta en kyllä kerro keneen! No,okei,siihen joka just eros Tajasta..