Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
kanssa palstaillaan täällä silloin kun muilta kiireiltä ehditään. Daniela on hirmu innoissaan Denisestä (tiedättehän varmaan kenen vauvasta puhun?). Kinuaa itselleen pikkusiskoa, mutta saa nyt nähdä.
Onko Puhakka Atenassa? Meinaan vaan, että jos on, niin Teemu valhteli mulle! Ei se voi olla Kaivolla Puhakan kanssa!
Pettääköhän se mua?
Huomenna ostan saappaiden lisäksi D&G jakkupuvun.
Siis siskot auttakaa nyt, kenelle vois tulla yöksi? Juhania ei löydy mistään ja mä en helvetti kiipee enää partseille. Muuten ens viikolla juhis ostaa mullekin sen vihkisormuksen, saman tyyppisen mikä sil itellään jo onkin. Oi kun vaan sais se vauva alkusa, Juhania perempaa isää ei olekaan! -Leila-
tästä palstasta. Jännittää iha sikana ku on tuas keikka eessä. Jospa tää vähä rentouttas. Mie lähetän tässä terveisii kaekille, etenkii niille jotka iänesti minnuu sillon talavella Idolskisassa.
Onneks alko toi formula viikendi. Mä en olis jksanu enää yhtään " ollaan vastanaineita" kuhertelua..huhu huh. Tää on sellasta kulissit pystyssä pitämistä.. Eihän me häiden jälkeen oltu ees sen veneellä, tai siis SE oli, mä olin mutsin mökillä oiilossa julkisuutta. Tälläkin hetkellä varikkoalueella on feikki-jenni, uppoaa mediaan ihan täysin ja mun ei tartte olla aina paikan päällä.
Mua on vähän kauhistattunut kun lehdissä on juttuja tyyliin ei J olis nainnu K:ta, jos K:lla ei olis rahaa..tottahan tuo, mutta miten ihmeessä ne on sen saannu tietää??
J
mä en kestä! Teme tuli just himaan ja haisi ihan vieraalle parfyymille. Mitä mä teen??
Teillä on vielä pienet murheet..miettikääpä miltä tuntuisi kun oma dementoitunut isäukko menee laukomaan toimittajille idioottimaisia lausuntojaan. Ei ole helppoa, kuulkaa,kun ne lausunnot pyörivät jo tuolla maailmalla lööpeissä. Että " huh huh."
Nurmijärvellä muuten paistelee aurinko, että huomenia vaan.
Jos ei muu auta, niin tulet EU-parlamenttiin. Tosin tääll joutuu tuota viininjuontia katselemaan ehkä vähän liikaa sun makuusi.
t. Anneli
Kimi osti mulle taas hevosen ! Kai se ajatteli,että ostaa jotain..muuten olisin taas haukkunu sen kun ajo tänäänkin niin huonosti.
N e meidän ICEMANN bisnekset ei oo kovin hyvin lähteny käyntiin..pitäs kuitenkin saada niistäkin fyrkkaa. Mä olen sanonnu Kimille et hymyilis vittu edes joskus, mutta ei niin ei! Mä paljastan nyt miksi se ei hymyile..sillä on taruma sen hampaista ! Ne on ihan ok,hampaat,ihan normaalit,mutta joskus kun se oli eskarissa, niin joku 6-vuotias typy ei sustunut pussaa sitä kun siltä puuttuu etuhampaat. Ne on kylla nyt kasvanu ihan normisti, mutta ei se usko.Aikoo ehkä mennä tallinnaan otattaa hampaat veke ja hankkii sitten tekarit.
Nyt pitää, mennä . Lähen taas Kaivolle.
J
Mäkin tuun Kaivolle ! Nähdään siel terassilla kaasulampun alla, vakipaikalla !
T:Viivi
P.S mä laitan valkosen topin, joten laita sä jotain muuta !
Vaikka Teemukin on ravannut melkein kaikissa kekkereissä, mun juhlat ei kiinnostanut edes sitä. Eiks edellisvuoden missi ole enää mitään?
No nyt oon naimisissa, sukunimi uus ja rinnalla turvallinen ja luotettava (joku haukkui tylsäksi) mies. Ei paljon Kaivot kiinnosta, kun en saanut ede vippiä sinne. Viivi, alkaisitko mun kaveriksi?
Mut kato sä oot vähän sille erikoisessa tilanteessa kun sulla on niinku suurperhe..tai sillein..kun miehelläs on ne pojat jo entuudestaan. Sä oot ton Sirpan kaa samassa tilanteessa..te varmaan mietitte kaikkee sillein lapsiperhe näkökulmasta. Mulla ja Jennillä on sillein vähän eri kuviot..mut voithan sä tulla mukaan.mutta ei sit jutella lapsista mitään!!!
Viivi
Ei mä olen viime vuoden missi, Anna S. tai siis nykyään L. Mullakaan ei ole lapsia ja haluaisin opetella bailaamaan. Tunnut vauhtimimmiltä, jospa mustakin kuoriutuisi jotain siistiä. Mua on hukuttu vaatimattomaksi..
Teillhän oli ne häät..saitte aika vähän julkisuutta vaikka olitte päästäneet mediankin paikalle! OLis ehkä kandennu tehdä niinku Jenni ja Kimi, yrittää salata,niin on takuuvarmasti otsikoissa,hyvä kikka!!
Sä vaikutat kyllä vähän äöiti tyypiltä..sillein,että saat 9kk:n kuluttua tenavan...
Mut voit sä lähtee megeen..mut sun pitäis kyllä pudottaa muutama kilo,sulla on niin pyöreet posket.Tää siis ihan ystävän neuvona!
V
Hih, vauva olisi kyllä tilauksessa. Ovislimaa just tutkailin. Ei taida vissiin sua kiinnostaa ;) Oon jo tutkinut eri vaunumerkkejä ja hypistellyt kantoliinoja. kestovaippojakin pitäis ehdottomasti ostaa ja paljon!
Mietin vielä sitä bailausjuttua, tuntuu hiukka hurjalta sittenkin mulle.
Onko sulla ja Jenskulla mua vastaan nyt joku juttu? Lähette kaivolle kaksin?häh!!Vai mitä OVISlimoja??Meette siIS OVELLE LIMUSIINILLA?
Kysyn nyt ihan suoraan, ethän sä Viivi jahtaa mun miestä? Ymmärrän jos kiinnostaa, tuollaisia komeita ja kunnollisia on harvassa, mutta se on mun!
Pakko olla valmiudessa koko ajan jossei Jani uikaan finaaleihin ja palaa aikaisemmalla lennolla kotiin. Tosin sehän on best eli se vaara mitätön oikeastaan! Mä on happy näistä Olyppiksista, taas ollaan mekin kunnolla otsikoissa Janin suuruuden takia! Mut hei mä lähen viel petaa ton äänieristyskammion vesisängyn valmiix.....