Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (528)

Muistaakohan kukaan? Älyttömän hyviä, kolmion muotoisia missä oli reikiä. Taisivat olla Estrellan. Epäreilua ettei niitä enää saa. Tästä on n. 10 vuotta kun niitä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En itse lue kyseistä lehteä mutta olen sen kyllä lehtihyllyssä nähnyt. Tästäkin on tosin aikaa...

myytiin samanlaisissa alumiinirasioissa kuin maksalaatikot ja muut... Se oli hyvää, ainoa eines maksalaatikon ohella mitä olen ikinä suostunut syömään.. Enkä voi sietää mitään kuivattuja juttuja, iugh!

Vierailija:

Lainaus:

myytiin samanlaisissa alumiinirasioissa kuin maksalaatikot ja muut... Se oli hyvää, ainoa eines maksalaatikon ohella mitä olen ikinä suostunut syömään.. Enkä voi sietää mitään kuivattuja juttuja, iugh!

Sitä tulikin sinkkutyttönä syötyä. Päälle vähän juustoraastetta ja kyytipojaksi appelsiinimehua. NAM.

purkkeja joissa oli majoneesia ja se oli tajuttoman hyvää vaan en oo aikoihin niitä missään nähny...

se oli TOSI hyvää. samanlaisessa pakkauksessa myytiin myös hernekeittoa.

ja ne Asterix-jäätelöt oli hyviä. Päärynäjätskiä, ja sisällä hauska muovinen tikku, joissa oli asterix-sarjiksen hahmoja.

en voi todellakaan ymmärtää miks v**ttu ne meni muuttaan niitä täytteitä...makeaa p**skaa se on nykyisin....yöks...onneks mies löysi vielä niitä vanhoja pizzoja kaupan pakastealtaasta...mikähän pizza ois saman veroinen kuin tää vanha Casina? Vinkkejä otan ilollla vastaan..

Jolla-jäätelöitä (sellainen veneen muotoinen vohveli + vaniljajäätelö, mansikkahilloa ja suklaakuorrutus)

Monesti olen myös miettinyt, että Hellä Mietonen shampoo-pullot oli niin hauskan muotoisia, että voishan niitä vieläkin olla myynnissä, en kyllä niitä varmaan kuitenkaan ostaisi.

sellainen kingiksen kokoinen puikko suklaajädeä ja joukossa kirsikan paloja. 80-luvulla muistan usein syöneeni.

valion jäätelöistä: tiku ja taku jäätelön, pinkki(superin mallinen jäätelö jossa oli paukkurakeita päällä, vaaleanpunainen) iines-mehujää, yleensäkkin valion 80-luvun jätskit... sitten: sokerilliset mehut, eli sellaset ei light tuotteet.. niitä kun ei meinaa löytyä mistään.. ja ja... yves rocherin viikuna hajuveden.. ja.. no joo. nämä nyt aluksi kiitos :)

Vuosikausia ostettiin kori viikossa kun maksoi alle 30mk/kori. Nyt kun pullouudistus tuli kori maksaa n. 13euroa! Ei oo varaa...

Minä muista Kickersit, ne oli Estrellan.

Ja samoin Salsa sipsit, niitä sai mutama vuosi sitten ja ne oli Taffelin.

Salsa sipsien aikaan oli Taffelilla myös Ranch sipsejä ja nekin oli hyviä.

Ja joskus 15 vuotta sitten oli Estrellalla Holiday sipsejä, myös ne oli hyviä. Ja joskus oli Estrellalla myös sellasia, oliskohan ollu pippurisipsejä tms. Mutta pussi oli musta ja siinä oli tähtiä ja siinä oli joku miehen kuva, olisko ollu Dick Trasy tai jotain sinne päin.

Sit mä muistan myös Tiku ja Taku jäätelön.

Ja muistan myös pyramidin muotoinen pillimehu (grandi?) tetra, ihana!!!

Ja sit oli sellasia Jacky vanukkaita et purkki oli vaalean punainen ja päällä oli hyytelösuklaata ja alla mansikka vanukasta.

Ja vuosi myöhemmin oli samanlaista minttuna.

Ja joskus oli sellasia karkkeja et oli sellanen pieni muovinen jäätelökeksi, oranssin värinenja siellä sisällä oli kirpeää jauhoa ja päällä oli sellanen jäätelöosa kovaa karkkia.

Miten kummassa nää muistot on kaikki jota epäterveellistä syötävää... ehkä siksi että mulla on kamala nälkä...!?

Paljon muutakin tulee mieleen mut nyt ei jaksa näpytellä.

Sivut