Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
tosiaan ne tetran tripit. Muutama vuosi sitten poistui valikoimasta Valion(?) rasvaton vanilja-viili ja tilalle tuli joku omena-ja jotain. Voi se vanilja oli kyllä parasta. Jogurteista muutama vuosi sit kun Arla lopetti Suomessa lähti pois myös Delikatess-sarja ja varsinkin kolan makuisena :((
Lasten sarjoista Maija Mehiläinen, olipa kerran ihminen ja Herra Huu oli pop silloin kun olin pieni...
Miksi muuten Histamiinin joulun alla ei innostanut yhtään niin paljon kun silloin pienenä? Histamiini oli silloin aivan mahtava...muuttuuko asiat tosiaan kasvaessa niin paljon?? Harmi sinäänsä....
Siinä oli vohvelipötkön sisällä jäätelöä ja päissä suklaata. Älyttömän hyvää. Muistan kun syötiin niitä naapurin pojan kanssa laatikollinen, kun lähikauppa lopetti ja heitti jäätelöitä roskikseen. Ei kylläkään katottu, että oliko ne vanhoja.. Tämä tapahtui joskus 80-luvun alussa.
Tuo ruutibubbis oli kans hyvää.
kun silloin 80-luvulla, olin englannissa au-pairina ja perheen lapset ei tykänneet niistä..ed. au-pair oli tuonut ne ja minä söin ne kaikki nam!
Hellas valmisti jokunen vuosi sitten monella täytteellä (samassa levyssä) esim.baniini, mansikka, toffee keltainen paperi ne oli hyviä.
kismetkin maistui paremmalle kun oli siinä foliopaperissa tai vastavassa.
voinppeihin tehtiin koulussa haarukalla reiät ja sitten puristettiin näkkärin päälle..
saarioisten punajuurisalaatin uusi resepti ei ole niin hyvä kun aiemmin, miksi sekin piti mennä muuttamaan.
jojoba shampoo oli ihanan tuoksuista (kookos)
minäkin kaipaisin suomeen etikka sipsejä mitä saa englannista, kostuttamalla etikkaan ei ole niin hyviä kun valmis versio. Tilaan aina ystäviltäni niitä eng.
keltaisessa paperissa missä luki punaisella Ahaa, se oli hyvä suklaa patukka.
Ainakin vielä vuosi sitten sai Alkosta muistaakseni Ruskaa, eikös se ole sitä väkevää puolukkaviiniä? Olipa hyvää Spriten kanssa, kun anopin kanssa maisteltiin! :)
Mäkin muistan ne Bongo-jäätelöt, en nimeä muistanut mutta nyt tuli mieleen kun muutkin niitä kaipasivat.
Voi voi sentään, miksi kaikki hyvät on viety pois... eiköhän aleta laittamaan kaikki palautetta valmistajille näistä?? Olikos se Bongo Valion? Mites ne murot, ne kauratyynyt? Muistaako kukaan?
Se oli ihan tajuttoman hyvää,yhtenä kesänä käytiin kaverin kanssa monta kertaa viikossa herkuttelemassa=)
Haluaisin takaisin myyntiin Matador-suklaapatukat.
Mutta vielä enemmän kaipaan Body Shopin yhtä bodyspraytä, sellaisia lastentuoksuisia, (oli kolme eri tuoksua) eli tosi makeita. Ne lopetettiin jotain pari vuotta sitten.
en ollut Ruuti-Bubbista muistanutkaan...
Ja sitten ne monimakuiset täytesuklaalevyt oli tosiaan ihania - parasta oli se kun piti yrittää muistella mikä oli lempitäyterivi ja jättää se viimeiseksi. Ne täytettiin jotenkin varmaan vähän huonolla tekniikalla kun palat oli melkein aina vähän tahmaisia ainakin reunoilta.
olis kiva maistaa jotakin noita vanhoja makuja - voipi olla että ei enää maistuisi niin hyvältä, mutta muistot on taatusti hyvät!!!
Kuvitelkaa miten hauskaa olisi, jos kaikki nykyiset jäätelöt ja karkit vedettäisiin vaikka vuodeksi pois markkinoilta ja se aika myytäisiin jäätelöitä ja karkkeja, jotka on viimeksi olleet myynnissä vaikka 1978-1988 välisenä aikana!
Siinä sekoituksessa, jossa on kirpeitä hedelmänmakuisia turkinpippureita, on myös lakritseja! Semmonen isompi pussi, kai ne on vielä myynnissä? Oli ainakin vielä joku aika sitten..
Minä en muista tuommoista lainkaan... =/ Juu ja joskus sai öö.. olikohan se kinuskipehmistä? Maistui ihan piparkakulle.
Chymoksella oli myös joskus 70 tai 80 luvulla Suuria seikkailijoita, jotka oli esim. astronautin mallisia hedelmäkarkkeja. Ja vanhat Teddy-karkkiaskit oli myös ihania. Niissä oli varmaan jotain atsovärejä jonka vuoksi niitä ei voi enää tehdä :( Sitruuna- ja salmiakkipommit... Näitähän löytyy. Ei ole irtokarkit enää niin hyviä kuin ennen.
Olen ollut Chymoksella/Fazerilla töissä ja siellä väittävät, että Fazerin parhaiden resepti on edelleen alkuperäinen. Itse en niistä tykkää ollenkaan.
Oli myynnissä joskus 80-luvun loppupuolella.Niin hyvää!!!!!!!!!!
Ja sit se monitäyte suklaalevy jonka joku jo mainitsi.
Ja toinen on salmiakki-tutti karkit. Pentunakin niitä löysin vain yhdeltä kioskilta, Lappeenrannasta. Joten aina kun kävimme sukulaisissa, niin olin säästänyt monen viikon viikkorahani, et sain mahdollisimman paljon niitä kerralla.
Salmiakki Pastirol, pellejätski (nenä oli punainen iso purkka, ainakin joskus ' 85 oli noita), tuttifruttijäde (Valion irtojätski, vaniljaa jossa värikkäitä rakeita, NAM)... olishan noita vaikka mitä.
sitä myytin suoraan rasiasta, ja kioskin täti laittoi sitä voi-paperin sisään.. Se oli NIIIIN herkkua!!
Ja Fazerin Plutokarkit!! nam!! Ne oli vihreitä ja punaisia ja NIIIIN hyviä!!! Ja sitten se salmiakkiaski, oliko nimi Pax??? Askissa oli linnun kuva. Muistaako joku?
juicy fruit purkka, pennin nallekarkit, jippo hedelmätoffeet, toffot,
toffee tikkarit..
itselleni tuli vielä mieleen läkerol (tummanlila rasia) niitä pastilleja ei saa enää mistään :(
Lisäksi kaipailen salmiakin makuista Hubba Bubbaa (oli sinisessä kääreessä) ja sitä tulisempaa Lakrisal-salmiakkia, joka oli muistaakseni mustassa pakkauksessa.
tosiaan ne tetran tripit. Muutama vuosi sitten poistui valikoimasta Valion(?) rasvaton vanilja-viili ja tilalle tuli joku omena-ja jotain. Voi se vanilja oli kyllä parasta. Jogurteista muutama vuosi sit kun Arla lopetti Suomessa lähti pois myös Delikatess-sarja ja varsinkin kolan makuisena :((
Lasten sarjoista Maija Mehiläinen, olipa kerran ihminen ja Herra Huu oli pop silloin kun olin pieni...
Miksi muuten Histamiinin joulun alla ei innostanut yhtään niin paljon kun silloin pienenä? Histamiini oli silloin aivan mahtava...muuttuuko asiat tosiaan kasvaessa niin paljon?? Harmi sinäänsä....