Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä Huutonet myyjältä et enää osta tavaraa ja miksi?

Vierailija
23.03.2004 |

Palstalla tuntuu olevan se meiniki, että kaikki on käytävä. Valittaa ei saa ja varsinkin se keskustelupalsta siellä on vertaansa vailla. Jos annat negatiivisen palautteen aivan syystä niin sepä kosketaan ja annetaan samalla mitalla takaisin. Miksi siellä on mahdollista edes antaa mitään negatiivista palautetta, kun sitä ei kukaan uskalla antaa.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Itse huusin kuukausi sitten sellaisen vaatepaketin, jossa oli n. vuoden ikäiselle 50 vaatetta ja pk:t tuolle olivat 24,6 euroa. Paketti tuli USA:sta.

Kun tavara tulee EU:n ulkopuolelta, siitä täytyy maksaa tuontitulli ja arvonlisävero. Vaatteita, joihin myös mm. kestovaipat lasketaan, saa tuoda maksutta n. 26 euron arvosta. Ja tuohon 26 euroon kuuluu myös postikulut.

Joskus käy säkä ja paketti ei juutu tulliin, mutta se on kyllä niin harvinaista, että sen varaan ei kannata laskea.

Jos myyjä on suosiollinen, häntä voi pyytää merkitsemään paketin lahjaksi, jolloin tullivapaan paketin arvo saa olla 45 euroa.

Oli hyvä säkä eikä paketti mennyt tulliin. Mä luin joskus jostain palstalta, että ne ottaa sattumalta niitä paketteja. En tiedä sitten onko totta.

Vierailija
62/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Disney Storen vaatteet ovat laadukkaita, mutta Disneyhän valmistuttaa lisenssilläkin halpoja vaatteita mm. tietyille kauppaketjuille ja laatu on toisinaan sen mukaista. Kannattaa itse kysyä myyjältä asiaa jos se ei ole tiedossa. Kannattaa myös kysyä materiaali, kyllähän sen järkikin sanoo että polyesterivaate menee hirveäksi ja puuvilla pysyy hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran 50 vauvalehden palstalaista on kokenut kovia niin moniko teistä on tosiaan antanut negaa?? Huutonet on mielestäni hyvä paikka, itse asun syrjäkylällä jossa ei todellakaan ole juuri mitään vaatekauppoja ja lähimpään isoon kaupunkiin on matkaa. Jos jotain erilaista haluaa niin juuri Huutiksesta sitä löytyy, itsellä kun ei ole mahdollisuutta siihen kuuluisaan Ebayhin. Mutta käyttäkää palautesysteemiä, toiset tietävät varoa!

Vierailija
64/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on samallalailla ilmainen kuin huutonetkin etkä edes tarvitse luottokorttia rekistöröitymiseen, jos sulla on maksullinen maili (esim. kolumbus, soneran oma...).

Vierailija
65/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostanut ja myynyt terhin kanssa ja se on ihan ok. maksu tulee nopeasti ja tuotteet on mitä luvataan, huonoja kokemuksia hannahelenasta ja jaana77 molemmat myy paskaa uudenveroisena

Vierailija
66/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille se. että joku myy hyvin ja paljon on liian kova pala.

Ja tämä on ihan totta, itsekin vähän Huutonetissä myyjänä aina ajattelen, että miksi nämä toiset saa niin hyvin tavaroita kaupaksi. Mutta empä siitä huolimatta tulisi tänne alhaisesti mollaamaan ketään toista muuta myyjää.

Kyllä ne palautteet kertoo paljon, jos niitä osaa vain lukea. Esim, kerran joku oli ostanu Ruskovillan haalarin, jonka piti olla siisti ja ehjä ja jossa kuitenkin oli reikä. Ja antoi positiivisen palautteen, jossa luki suurinpiirtein, että " Haalareissa oli reikä hihassa, mutta senhän saa helposti ommeltua, joten ei se reikä menoa haittaa :)"

Kritiikin voi siis naamioida noihin positiivisiin palautteisiinkin, joten kannattaa todella lukea ne.

Ja kuten Huutonetin säännöissä lukee, että jos tuote ei vastaa kuvausta sen voi palauttaa. Eli jos olette saaneet rikkinäistä ja roskiskamaa, vaikka sen on pitänyt olla ehjää ja siistiä niin ottakaa yhteys myyjään ja neuvotelkaa kaupan purkamisesta.

Vierailija
67/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahsten on tainnut ottaa asenteesta Ebaystä, ärsyttää sen kilometrin pituinen myyntiehtolista. Kyllähän sen ymmärtää vähemmälläkin. Yaminoran tavara ei ole aina niin hyvälaatuista kuin mitä antaa ymmärtää, näin olen kuullut, mutta kukaan ei ole sillekään antanut negatiivista. Mitä ihmiset oikein pelkää? Kyllä sitä tulee luettua myyjän huonot palautteet ja niistä yleensä osaa päätellä miten se juttu oikein on mennyt, kostopalautteet kyllä erottaa jos on yhttän toiminut Huuto.netissä.

Vierailija
68/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mulla ei ole eikä ole suunnitelmissa hakeakaan.

Vierailija
69/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi maksaa myös money orderilla, sekillä tai lähettämällä rahaa kirjeessä!!!!!

Vierailija
70/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyväkuntoinen haalari, siis piti olla, mutta karheutumaa vaikka millä mitalla polvissa ja takapuolessa. Annoin negan ( sain kostonegan)

Toinen ostos: mekko, ei sekään hyväkuntoinen , vaikka kuvaus näin kertoikin.

Kolmas: t-paita, koka piti olla 86 cm, ja oli todellisuudessa n. 68 cm

Vierailija
71/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......älkää kysykö whiteziltä mitään.Sairasta.

Vierailija
72/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tulee jo huutohinnan ja postikulujen päälle niin iso summa, että menee hieman kirppari-idea hukkaan, jollei sitten halua jotain tuotetta _todella_ paljon ja on valmis maksamaan enemmänkin sen saadakseen (keräilytuote yms.).

Paypal ei maksa jenkkiostoksissa mitään, englantilaiset myyjät saa veloittaa sen käytöstä 4-5% ostoksen hinnasta, yleensä n. 50 penceä eli vajaan euron. Ja kaikki eivät tätä veloita.

Rahaa jos lähettää, ottaa riskin, että se häviää tai lähettää kirjattuna, jolloin se maksaa enemmän.

Paypalillä maksaja on aika suojattu ja Paypalin oma reklamaatiokanava toimii nopeasti. Ja jos Paypal ei ota kantaa/hidastelee, niin aina voi käynnistää maksun palautusprosessin oman luottokorttiyhtiön kautta.

Jokainen tekee omalla tyylillään. Minulle nuo money orderin ja shekin kulut ovat liian suuret, jotta niitä viitsisin käyttää. Siksi käytän Paypalia.

Vierailija
73/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naiset älkää menkö huutonettiin.Ongelmat palstalla saatte haukut.

Vierailija
74/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, vaikka oon vuosia tehnyt kauppaa ostajana ja myyjänä, ei ole yhtään tosi huonoa myyjää tullut eteen. Pari ihan pikkaista pettymystä, neutraalin arvoista. Kai se johtuu siitä, että en osta trokareilta uutta ja ylihinnoiteltua. Ja syynään palautteet tosi tarkkaan. Laittakaa kiitos oikeanlaiset palautteet!!! Kostonegat näkee kyllä kilometrien päähän ja kuulemma ylläpito jopa niitä poistaa...

Vierailija
75/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitten vielä suomalaista tarjontaa ainakin

http://www.nettihuuto.com

ja

http://huutokauppa.keltainenporssi.fi

Vierailija
76/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan tuntuu, että meno on siellä aika raakaa. Hinnat korvissa ja tavara vähän mitä sattuu... Huomaa omastakin käytöksestä, että en ole vähään aikaan sieltä enään mitään ostanut. Hyviä kauppoja olen kyllä taannoin tehnyt, sieltä sai esim hyviä reimatecceja ihan kohtuu hintaan ennen tätä ' villiintymistä' .

Vierailija
77/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupan hinnat riistäytyvät käsistä. Ei voi kuin ihmetellä joidenkin tuotteiden " suosiosta" , hinat nousevat avaruuteen. En enää minäkään sieltä ostele.

Vierailija
78/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nimimerkillä tony-man on hyviä lätkäkortteja ja muita pikkutavaroita!

Vierailija
79/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa huutonetissä.Saat haukut,jos annat negaa.

Vierailija
80/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on huuto.netistä pelkkää plussaa.

Tuotteistahan on yleensä kuva ja kuviahan pystyy suurentamaan. Viat pitäisi näkyä aika hyvin sen jälkeen.

Eihän siellä suurilla summilla ostella ja kitistymiset ja kutistumiset saattavat tapahtua mille vaatteelle tahansa.

Keskustelupalstoilla otetaan joskus mittaa sanallisesti ja sehän tapahtuu yleensä hymyssä suin. Ulkopuolisesta se saattaa näyttää totiselta touhulta, mutta kun vähän aikaa seuraa niin pääsee juonesta kiinni.

Satoja kauppoja siellä tehneenä naisena ei minulle ole tullut ongelmia kenenkään kanssa.

Joten omppuomppu, masavs,mie itte, peix,poppi ym. antavat neuvoja asiaan kuin asiaan , jos tulee jotain kysyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi