Keneltä Huutonet myyjältä et enää osta tavaraa ja miksi?
Palstalla tuntuu olevan se meiniki, että kaikki on käytävä. Valittaa ei saa ja varsinkin se keskustelupalsta siellä on vertaansa vailla. Jos annat negatiivisen palautteen aivan syystä niin sepä kosketaan ja annetaan samalla mitalla takaisin. Miksi siellä on mahdollista edes antaa mitään negatiivista palautetta, kun sitä ei kukaan uskalla antaa.
Kommentit (173)
myyjät kertoisivat tarkasti tuotteistaan, että ovat esim. kakkoslaatua tms. Mun parit ostokset ovat kyllä menneet pieleen, kun vaatteesta lähtenyt väri, tai ensi pesussa kutistunut, vaikka pesuohjeita tarkasti seuraankin. Luulisi, ettei kauppa kohta käy hyvin, kun tietääkseni moniukaan ei ole rehellisesti tyytyväinen ostoksiinsa. Pitää vaan antaa uskaliaasti rehellinen palaute, mikä se sitten onkaan... saahan sitä kehuakin, jos on tyytyväinen!
kun ei itse osaa käyttää sitä eBayta, on joskus ihan pakko huutaa... Tosiasia on että parin pettymyksen jälkeen olen tullut viisaammaksi huutoihini, en enää huuda Disneyn kamaa, vaan ihan laatukamaa, ja mielellään uutta tai yhdellä käytössä ollutta, niin ei tarvitse pettyä omiin huutoihin, ja homma tuntuu taas huutamisen arvoiselta!
Sucy Corleonelta huusin juuri tuossa pariviikkoa sitten housut ja ne olivat kyllä enemmän, kuin hyvät. Vaikuttivat siltä, kuin eivät koskaan olisi edes käytössä olleet. Tosin paha mennä sanomaan aika uutena huuto.netin käyttäjänä, mutta toistaiseksi vain hyvää sanottavaa :)
Ensimmäisen huutoni tein tytön vaatepaketista ja sen sisältö oli aika sekalainen. Osa oli todella hyväkuntoisia, mutta tuon verskapuvan voisi viskoa ovesta ulos. No...kyllä se sentään vielä päiväkodissa ensi kesänä menee, mutta ei misään nimessä muualla...on niin nukkainen.
Itse myyn vain sellaisia, joita voisin itsekkin ostaa. Kerran annoin neutraalin palautteen, kun myyjä kauppasi t-paidan, jonka piti olla erittäin hyväkuntoinen. Kuvassa se siltä näyttikin, mutta nukkaa löytyi aika paljon ja tahra edestä. No...sekin menee vaikka yöpaitana.
Olen pyrkinyt olemaan erittäin rehellinen myymieni tuotteiden suhteen, sillä sehän on kaikkien etu. Ei tule kränää puolin, eikä toisin.
:)
Sitä on yhtä helppo käyttää kuin huutista etkä edes tarvitsi luottokorttia. Pystyt rekistöröitymään ilmaiseksi ja ilman luottokorttia, jos sulla on maksullinen sähköpostia, useimmat myyjät kelpuuttavat muunkin maksutavan kuin luottokortin. Itse siirryin sinne n. vuosi sitten. Huusin yhdeltä myyjältä vaatepaketin, jossa piti olla melkein uusia ja hyvä kuntoisia vauvan vaatteita. Kissanviikset! Niin kuluneita rättejä, ettei niitä kukaan olisi kehdannut laittaa lapsilleen. Olen löytänyt ebaystä tosi edullisia ja hyväkuntoisia vaatepaketteja. Jotenkin tuntuu ettei ebayssä ole noita " huijarimyyjiä" , jotka myyvät paskaa.
Sucy Corleonelta, Jaana77, Wahlstenilta, eeva ja ruuneperilta, näihin kaikkiin olen enmän kuin pettynyt.
Muakin alkoi nyt kiinnostamaan. Eli mitähän postikulut tekevät? Ja miten se maksu käytännössä hoidetaan jollei luottokortilla? Kävin katsastamassa sivuja ja jo se paljon parenpaa et lastenvaatteet on lajiteltu koon mukaan
Vierailija:
Muakin alkoi nyt kiinnostamaan. Eli mitähän postikulut tekevät? Ja miten se maksu käytännössä hoidetaan jollei luottokortilla? Kävin katsastamassa sivuja ja jo se paljon parenpaa et lastenvaatteet on lajiteltu koon mukaan
Riippuen paketin koosta ja mistä ne lähetetään pk:t ovat 5-25 euroon. Itse huusin kuukausi sitten sellaisen vaatepaketin, jossa oli n. vuoden ikäiselle 50 vaatetta ja pk:t tuolle olivat 24,6 euroa. Paketti tuli USA:sta. Jos haluaa maapostina ja jaksaa odotella jopa kuukaudenkin, pk;t ovat hiukan halvemmat. Lentopostina tulee n. viikossa. Ja täytyy sanoa, että kaikki vaatteet olivat todella laadukkaita.
Maksutavat ilmoitetaan myynti-ilmoituksissa. Myyjät voivat huolia myös money orderin (kysy lisää pankistasi, en osaa sitä oikein selittää), sekillä tai lähettämällä rahaa kirjatussa kirjeessä. Mutta ainahan kannattaa kysyä tuosta rahan lähettämisestä, että käykö se, vaikkei ilmoituksessa ole siitä mainintaa, yleensä se käy.
Siellä on todella helppo selailla vaatteita, sillä ne on eritelty esim.:
Vastasyntyneet tytöt/pojat/sopivat kummallekkin
6-12 kk tytöille/pojille/kummallekkin
3-6 kk tytöille/pojille/kummallekkin jne.
Tuolta huutonetistä mitään löydä, kun ne muksujen vaatteet on yhtä sekamelskaa.
Ainakaan en ole itse pettynyt tuotteisiin, joita olen saannut. Eli suosittelen.
Kysykää nyt joskus, että keneltä OSTAISIT.
Aina tätä liiallista parjaamista=(
yhtäkään rättiä. Olen tehnyt jo päätöksen monta kertaa, mutta vieläkin vaan siellä roikun.
mutta myy täälläkin ja s-postiosoite on mika.juusela. Näiltä en ostaisi.
kaiken huippu. Se muija on kyllä ihan ketku pahimmasta päästä. Kiertäkää kaukaa. Sillä on ihan omat säännöt siellä ja jos ei niitä suostu noudattamaan niin ei hyvä seuraa. Myy ihan shittiä.
Niin järkyttävän käytettyjä vaatteita myydään " aavistus pesunukkaa" - tyylillä. Koska kaupat on olleet suht edulliset, niin en ole jaksanut laittaa negaa. Positiiviseen pistin vain, että kiitos nopeasta toimituksesta. Kumpikaan ostamistani paidoista ei tullut käyttöön, enkä niitä kyllä kehtaa antaa kenellekään tutulle.
Jaana77:ltä olen ostanut kerran ja olin tyytyväinen. Hän vaikuttaa kyllä no, vähän epämääräiseltä.
Sen verran olen nyt oppinut, että jos tuote ei mielestäni vastaa kuvausta, niin otan yhteyttä myyjään ja neuvottelen kauppojen purkamisesta tai hinnan alennuksesta. Ei tarvitse kohteliaisuuden nimessä ottaa vastaan mitä paskaa tahansa.
Fleese-vaatteiden kanssa kannattaa olla myös tarkkana. Kerran olen saanut sellaisen nukkapallon, että huh-huh. Ihmisillä näyttäisi olevan erilainen käsitys siitä, millainen on hyväkuntoinen vaate. Toisilla hyväkuntoinen=ei tahroja, mutta pesunukkaa on niin perkeleesti ja toisilla hyväkuntoinen=tahraton ja nukaton.
Kehuja ansaitsee ainakin toukomamma. Potkarit tuli tarjouksella, että jos et ole tyytyväinen, niin lunastan takaisin. Ja oli aivan pitämättömät, huippusuloiset ja kohtuuhinta. Siitä kaupasta jäi tosi hyvä mieli.
Siellä kuule myyjä sanoo miten ja milloin toimittaa. Jos se on jo etukäteen ilmoitettu niin älä huuda jos ei sulle passaa! En minäkään yksinhuoltajana lähde samantien postiin kun ensimmäinen ihminen on maksanut, ja sen myös ilmoitan. Se joskus sitten tarkoittaa sitä että nopeat maksajat joutuvat odottelemaan muutaman päivän pidempään.
Tässä on kuule tainnut kuitenkin käydä niin, että OSUI ja UPPOSI.
Vaan ihan muilla tunnuksilla kauppaa teen. Tosin tuolta Wahlstenilta olen muutaman vaatteen ostanut ja ihan hyvin kaupat sujui.
Ihme nössöjä, äkkiä katsoin noiden haukuttujen profiileja, mutta suurimmalla osalla oli hirmuiset plussat. En voi ymmärtää, miksi ette anna negatiivista palautetta jos siihen on aihetta. Sen sijaan kehutaan nopeaa toimitusta, joka vaan nostaa ko. myyjän keskiarvoa.
On ihme sakkia.
negapalautteen niin jopas löytyy myyjältäkin valittamista. Eli jos itse myyjä saa negan huonosta tuotteesta niin ostajakin saa negan ihan mistä vaan. Koska en halua negatiivista palautetta (maksan aina heti tilinumeron saatuani ja otan yhteyttä huudon sulkeuduttua) en voi antaa negatiivista palautetta vaikka posti toisi millaisen rotanraadon ja myyjän käyttäytyminen olisi ala-arvoista.
Vierailija:
Ihme nössöjä, äkkiä katsoin noiden haukuttujen profiileja, mutta suurimmalla osalla oli hirmuiset plussat. En voi ymmärtää, miksi ette anna negatiivista palautetta jos siihen on aihetta. Sen sijaan kehutaan nopeaa toimitusta, joka vaan nostaa ko. myyjän keskiarvoa.
On ihme sakkia.
ei voi antaa koska silloin myyjä tai ostaja monesti antaa kostonegan. Silloin itse saa perusteettomasti myös -palautteen. Palautteet pitäis olla tosiaan sellaiset että niitä ei vois vaihdella. Ihan hyödytön koko palaute systeeemi. Huonoista kaupoista ei voi antaa negatiivista ihan sen takia. Tää on ihan persiistä.
Sitten kehutaan niitä huonoja renttuja vaikka ei olis tyytyväinen. Jätän palautteen antamatta jos en ole tyytyväinen.
Storen vaatteita ja ovat todella hyvälaatuisia. Nämä jobbareitten Disneyt ovat ihan eri planeetalta. Harmittaa oikeasti kun ihmisillä ei useinkaan ole totuudenmukaisia kuvauksia kohteissaan. Tahrat ja nypyt on monta kertaa ollut mainitsematta, ja kun vaatteen on saanut on pari kertaa tehnyt mieli heittää suoraan roskiin.