Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä Huutonet myyjältä et enää osta tavaraa ja miksi?

Vierailija
23.03.2004 |

Palstalla tuntuu olevan se meiniki, että kaikki on käytävä. Valittaa ei saa ja varsinkin se keskustelupalsta siellä on vertaansa vailla. Jos annat negatiivisen palautteen aivan syystä niin sepä kosketaan ja annetaan samalla mitalla takaisin. Miksi siellä on mahdollista edes antaa mitään negatiivista palautetta, kun sitä ei kukaan uskalla antaa.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihetta. kerran annoin positiivista palutetta myyjäjje, joka lupasi lunastaa takaisin häneltä ostamani vaateen, joka ei ollut uudenveroisessa kunnossa, vaikka niin kirjoitti tuotekuvauksessaan. Minkäänlaista palautetta en häneltä saanut, enkä kyllä odottanutkaan. mutta kerroin rehellisesti, että suostui kaupan purkuun ja siksi positiivista!

Vierailija
42/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei palauttanut rahoja takaisin ennenkuin vaihdoin negatiivisen palautteen positiiviseksi. Tällä ihmisellä on niitä satoja positiivisia palautteita. Kiva kauppapaikka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei palauttanut rahoja takaisin ennenkuin vaihdoin negatiivisen palautteen positiiviseksi. Tällä ihmisellä on niitä satoja positiivisia palautteita. Kiva kauppapaikka...

Vierailija
44/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa. Tämä nega oli aivan aiheellinen, mutta myyjän mielestä minä olin kitisijä valittaja. Ei voinut ollenkaan ymmärtää kuinka hänelle joku voi antaa negan kun hänellä on jo niin monta sataa positiivista palautetta.

Vierailija
45/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun, kun asiaa oli veivattu non kuukausi... Ja edelleen vituttaa.

Vierailija
46/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyjällä on!!!

Vierailija
47/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vituttaa vähän vähemmänkin tällä hetkellä...ja muut käyttäjät osaisivat varoa tuota myyjää. Mitä merkitystä sillä on, että hänellä on satoja positiivisia palautetteita, jos sinä et ole tyytyväinen? Sinulla on oikeus antaa sellaista palautetta kun olet mieltä.

Vierailija
48/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaista!

Vierailija
49/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin kiltti että en sitten tuollaista kamaluutta enää tehnyt, ettei myyjä vain olisi loukkaantunut lisää. Se myyjä kuuluis mappi Ö:hön.

Vierailija
50/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetta on. Asiaton loukkaaminen on ihan eri asia.

Vierailija
51/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pitkää muutenkin.

Vierailija
52/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen maailma oikein on, jos väärinkäytösten vaan annetaan jatkua ja vetäydytään, etten minä vaan olisi se, joka on ilmiantaja...en ymmärrä tuollaisia ihmisiä ollenkaan. Jos näet jonkun esim. pahoinpitelevän vierasta lasta, niin käännätkö vain ystävällisesti katseesi, ettei se minulle kuulu....puuttukoon joku toinen, en minä.

Vierailija
53/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ensin sen negan. Sitten minut haukuttiin huutonetin keskustelupalstalla valittajakitisijäksi. Myyjä oli oikeassa koska hänellä oli niin paljon meriittiä takanaan. Siis eliittisakkia :) Palautin vaatteen ja en saanut rahojani takasin. Yritin olla rehellinen, mutta mitä sain. Menetin rahani ja maineeni tahrattiin. Sen päälle vielä negapalaute.

Vierailija:

Minkälainen maailma oikein on, jos väärinkäytösten vaan annetaan jatkua ja vetäydytään, etten minä vaan olisi se, joka on ilmiantaja...en ymmärrä tuollaisia ihmisiä ollenkaan. Jos näet jonkun esim. pahoinpitelevän vierasta lasta, niin käännätkö vain ystävällisesti katseesi, ettei se minulle kuulu....puuttukoon joku toinen, en minä.

Vierailija
54/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin vain huvittuneena kiistaa, kun tämä TS oli antanut tälle Wahlstenille negapalautetta vikoja vaatteista keksimällä keksien vain siitä syystä, että ei tykännyt Wahlstenin tavasta myydä uutta tavaraa ja halusi antaa tälle " moraalisen" opetuksen.

Wahlsten vielä julkaisi heidän välisensä sähköpostiviestittelyn ja tämän TS:n kielenkäyttö oli kammottavaa tyyliin saatanan paska ämmä, kun myyt niitä uutta kamojakin.

Tuli jotenkin tämä palsta mieleen, kauna ja kateellisuus tuntuu olevan useimpien perimmäisenä motiivina.

En vain tykkää TS:n kaltaisista kaksinaamaisista ihmisistä, ja siksi en heiltä ostaisi mitään.

ja PS: en todellakaan ole Wahlsten, vaan ihan ulkopuolinen tarkkailija.

Vierailija
55/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Ostan paljon cd-levyjä ja niissä on monesti käynyt niin, että tuote on ollut ihan roskakorikamaa. Kannet kamalassa kunnossa ja pakattu miten sattuu. Enpä osta enää.

Vierailija
56/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyttä sakkia huutonetissä.

Vierailija
57/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat paskan myyjät kilpaa taputella toisiaan selkään ja sanoen: älä välitä, kyllä 50 vauva-lehden lukijaa ovat väärässä...

Vierailija
58/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkeiltä amarige ja Minna4. Erittäin tyytyväinen olin kauppoihin ;) Ja jatkossakin aioin heiltä tuotteita huutaa. Huonon kaupan olen tehnyt kaksi kertaa... ( nimimerkit jääköön nyt mainitsematta) Halusin nyt tuoda jotakin positiivistakin esille.

Vierailija
59/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse huusin kuukausi sitten sellaisen vaatepaketin, jossa oli n. vuoden ikäiselle 50 vaatetta ja pk:t tuolle olivat 24,6 euroa. Paketti tuli USA:sta.

Kun tavara tulee EU:n ulkopuolelta, siitä täytyy maksaa tuontitulli ja arvonlisävero. Vaatteita, joihin myös mm. kestovaipat lasketaan, saa tuoda maksutta n. 26 euron arvosta. Ja tuohon 26 euroon kuuluu myös postikulut.

Joskus käy säkä ja paketti ei juutu tulliin, mutta se on kyllä niin harvinaista, että sen varaan ei kannata laskea.

Jos myyjä on suosiollinen, häntä voi pyytää merkitsemään paketin lahjaksi, jolloin tullivapaan paketin arvo saa olla 45 euroa.

Vierailija
60/173 |
24.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteen annan totuuden mukaisesti, liiottelematta. Yleensä on kokemukset olleet hyviä, mutta välillä on todella takkuista saada ostajaan yhteyttä kaupan sulkeuduttua. Kerran sain sähköpostia juuri kun kauppa sulkeutui, ettei enään tarvitsekkaan juuri pari minuuttia sitten huutamaansa tuotetta, sai kuulemma samanlaisen lahjaksi juuri sillä hetkellä!! Eli voittohuuto tehtiin viime minuuteilla, näin se mieli muuttuu. Ei muuta kun tuote kaupaksi uudelleen. Itse ostajana maksan tuotteen heti ja otan itse yhteyttä heti kaupan sulkeuduttua, viimeistään samana iltana. Myymäni jutut ovat hyväkuntoisia, muut laitan neuvolan kierrätyskoriin niitä tarvitsevalle. Kyllä palaute pitää antaa totuuden mukaisesti, koska muut tekevät niiden perusteella ostopäätoksensä. Mitä tulee nimien täällä jauhamiseen, kannattaisi ottaa itse yhteyttä kyseisiin henkilöihin sähköpostilla, jos on joku asia jäänyt vaivaamaan mieltä. Niin ainakin itse tekisin. Sähköpostiosoitteen saa sisään kirjautuneena kenelle tahansa. Voihan olla että asia selviäisi ilman täällä mustamaalaustakin. Tietysti monelle on voi olla vaikea antaa palautetta omalla nimellään, mutta ei ole kyllä oikea tapa tämäkään. Eiköhän täällä maailmassa ole sotaa ja riitaa muutenkin tarpeeksi, nautitaan kauniista keväästä ja ollaan ystävällisiä toisillemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän