Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä Huutonet myyjältä et enää osta tavaraa ja miksi?

Vierailija
23.03.2004 |

Palstalla tuntuu olevan se meiniki, että kaikki on käytävä. Valittaa ei saa ja varsinkin se keskustelupalsta siellä on vertaansa vailla. Jos annat negatiivisen palautteen aivan syystä niin sepä kosketaan ja annetaan samalla mitalla takaisin. Miksi siellä on mahdollista edes antaa mitään negatiivista palautetta, kun sitä ei kukaan uskalla antaa.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo se joka on vellihousu.

Vierailija
162/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoo se joka on vellihousu.

...... mä meen nyt nukkumaan.

Hyvät yöt vellihousulle, toivottaa toinen vellihousu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppupomppua ei ole enää aikoihin edes ollut huuto.net- palstoilla. Hän on omppuomppu, josta kovasti puhutte.

Tämä keskustelu on muuten ollut kaiken kaikkiaan yksi hillittömimpiä nettivitsejä aikoihin. Teillä kun ei tunnu olevan mitään oikeaa kosketusopintaa koko huuto.nettiin.

Täytyy sanmoa, että parhaimman avun koskaan huijarikaupppiaan saamiseksi kiinni sain Whitezilta. Vaika olimme parista asiasta jopa hieman eri linjoilla, oli keskustelu fiksua ja kaikin puolin rakentavaa. Mies ärähtää siasta, jos on tarve. Rohkeasti vain yhteyttä mieheen, jos on jotain ongelmia hänen suhteen.

Omppuomppu on muuten juuri aloittanut erittäin hyvän ketjun huuto.netin yleisellä keskustelupalstalla. Lukekaa se ja puhukaa sitten.

Ja edelleen, jos ilmoituksessa myydään käytettyä vatetta, ette saa uutta. Kovin vaikeaa joillekin ymmärtää moinen!

Mutta jatkakaa, olette hauskoja! Ja tämä ei ollut imartelua.

Vierailija
164/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppu puhuu pälä,pälä,pälä,pälä,pälä,pälä,pälä,pälä.pälä...........

Vierailija
165/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Aika montakin ketjua on aloittanut. Niinhän sitä Ompuskaa (kuin koko muutakin joukkoa) on viety kuin pässiä narussa tuon ensimmäisen provon jälkeen joka täällä oli. Olen nauranut vedet silmissä pari päivää. Olen samaa mieltä kanssasi, että tämä on ollut yksi hillittömimmistä ja nauruhermoja kutittavimmista jutuista kautta aikain. Ja niin täydellisen absurdi ja todellisuudesta irrallaan.

Rituski

Vierailija
166/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin on. Aika montakin ketjua on aloittanut. Niinhän sitä Ompuskaa (kuin koko muutakin joukkoa) on viety kuin pässiä narussa tuon ensimmäisen provon jälkeen joka täällä oli. Olen nauranut vedet silmissä pari päivää. Olen samaa mieltä kanssasi, että tämä on ollut yksi hillittömimmistä ja nauruhermoja kutittavimmista jutuista kautta aikain. Ja niin täydellisen absurdi ja todellisuudesta irrallaan.

Rituski

Ku yhdistää sen mitä toi omppulaine o kirjoitellu tuol hutiksessa ja tän (kakkaviestittelynne) ja omppulaisen vastailut näihi ni kyl tän palstan kirjoitelijoit o viäty pal enempi ku ompuskaist...

Tää ny o vaa mun pien mielipie...

Paula

Vierailija
167/173 |
28.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla lailla, huusin yhden vaatepaketin jossa oli yli 20 vaatetta, joista yhden kelpuutin käyttöön. Loput oli tahraisia, reikäisiä, nuhjaantuneita (pesty kaikki sekaisin) ja haisivat kamalalle. Kuvauksessa kerrottiin " siistikuntoisia käyttövaatteita, ei uusia" . Kun valitin tahroista ja reijistä ym vioista, myyjä sanoi ettei koskaan ole negaa keneltäkään saanut jne. Lopulta suostui paluttamaa osan kauppasummasta, ja ilmoitti ettei aio antaa palautetta koska ei ole tapana antaa negaa. Itsellänikin jäi sitten nega antamatta (oikeastaan olin tyytyväinen että sain edes osan rahoista takaisin).

Itse olen myynyt jonkun verran ja kuvailen niin totuudenmukaisesti kuin osaan. Kovin tahraisia ja reikäisiä en laita myyntiin. Mutta muutamiakertoja huutaneena olen useammin pettynyt kuin ollut tyytyväinen. Onneksi on kumminkin myös niitä joilta uskaltaa huutaa uudelleenkin.

Vierailija
168/173 |
03.06.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostanut ja myynyt huuto.netissä jonniin verran ja ollut kovasti tyytyväinen tekemiini kauppoihin. Käytän huuto.netti ostamiseen ja myymiseen, en keskusteluihin..Kai se sit on hyvä säkä tai jotain kun eteen ei vielä ole mahtunut yhtään huijaria tai muuta möhlijää..

Vierailija
169/173 |
03.06.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...en ole shovinisti, enkä yli-ikäinen mitä tuossa nyt olikaan... olen suorapuheinen, sanojeni takana seisova, omalla nimelläni esiintyvä mies.

Ihan normaali mies siis.

Mika Omenainen

omppuomppu

Mä olen aina kuvitellut, että kyseessä on ylilihava kurja keski-ikäinen mies, jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa paskaa jossain huutonetissä. Mutta hyvät naurut olen saanut ja niin varmaan moni muukin, kuka ei ota tosissaan tuota ihmisenkuvatusta.

Vierailija
170/173 |
03.06.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...Yksihuotajat ovat Ompun mielestä rupusakkia.

Ellei vaimo ole jo jättänyt ja vienyt lapsia mukanaan.... mutta tuskin hänellä edes lapsia on, saati vaimoa koskaan ollutkaan.

Vierailija
171/173 |
03.06.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ainakin kolme tapausta,että voitetaan huuto,mutta ei sitten vastata

viesteihin tai sovitaan ,että tulee hakemaan vaan ei näy ei kuulu.Sitten,

kun yrität ottaa yhteyttä,niin ei vastata.Onkohan se ihan kiusan tekoa

vai sattumaa...Menny maku koko touhusta.

Vierailija
172/173 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nimimerkeiltä amarige ja Minna4. Erittäin tyytyväinen olin kauppoihin ;) Ja jatkossakin aioin heiltä tuotteita huutaa. Huonon kaupan olen tehnyt kaksi kertaa... ( nimimerkit jääköön nyt mainitsematta) Halusin nyt tuoda jotakin positiivistakin esille.

ajattelin minäkin tuoda jotain positiivista esille, olen jonkin aikaa asioinut itse huutonetissä, itse olen saanut ihan ok tavaraa, mutta sanottakoon että ostan halpoja vaatteita, ja myyjätkin olleet kivoja. tosin olen kyllä huomannut nämä jotka kaupittelevat ihan uutta tavaraa, isoon hintaan ja samalla myyjällä paljon samaa. sanottakoon että paljon on ylihintaista tavaraa, en maksaisi käytetystä niin paljoa.

Vierailija
173/173 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. juuri Wahlsten ja S. Corleone ovat kauppiailta, joilta olen ostanut paljonkin ja jokainen tavara on ollut juuri sellainen kuin kuvattiin.

Eniten olen itse pettynyt myyjänä. Ihmiset huutaa ja eivät lunasta, maksuja saa odotella ja kysellä monesti perään :(

Toivoisin, että jos ei ole varaa maksaa 5-10e postimaksuineen jostain vaatteesta esim. niin sitten ei huudettaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän