Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko meidän "myyjävastuumme" meni?

Vierailija
31.05.2010 |

kun meitä seuraavatkin jo möivät ex-okt:mme eteenpäin?

Jos sieltä nyt löytyisi jotain itiökasvustoja, niin kuka maksaisi?

Me möimme sen talon kesällä -08.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan kannattaa aina yrittää, että omasta mielestään eivät ole vastuussa. Takuulla vedättää teitä!

Nyt kirjallinen reklamointi. On osoitettava, että teille myynyt on saanut reklamoinnin, eli kyseessä oltava kirjattu kirje.

Ja perustelut:

- 5 vuotta ei ole vielä kulunut kauppakirjan kirjoittamisesta

- vika ollut todistettavasti jo silloin kun ostitte asunnon

- teitä ei informoitu ko. viasta ostohetkellä (ei löydy mustaa valkoisella)

- jos teille myynytkään ei viasta tiennyt, niin piilovirhe kyseessä ja myyjä siitäkin vastuussa

Ja sitten kirjeeseen tieto, että käräjille mennään, jos ei rahat ole tiettynä päivänä tilillänne.

Jos minä olisin se, joka olen teille asunnon myynyt, niin maksaisin pikapikaa ennenkuin hinta nousee oikeudenkäyntikuluista.

Ja minullakin on kokemusta kahdestakin asuntokauppariidasta. Sellaisesta, jossa tuohon teidän summaan sai lisätä perään vielä yksi nolla ja lakimiehiäkin ollaan vaivattu kovasti sekä monet yöunet menetetty. Käräjäoikeudessa oikeudenkäyntikulut tulevat olemaan n. 10 000 -15 000 euroa. Hävinnyt maksaa sitten tuon sille toiselle + omansa + korjauskulut.

Tosin 3000 euron summasta antaisin olla, ei ole mielestäni vaivan väärtti alkaa riitelemään, mun yöunet ovat arvokkaampi juttu. Jos vaikka myy 300 000 euron asunnon, niin tuo ei ole siihen verrattuna summa eikä mitään. Ihmisillä on helposti mittasuhteet hukassa. Mutta oikeudenkäyntikuluina onkin sitten jo kovempi summa.

Onhan teillä kotivakuutuksessa oikeusturvavakuutus lisänä? Nyt se peliin mukaan, jos sellainen on.

Onnea taisteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla