Kaunis pieni elämä -blogi, käääääk! Saan näppylöitä tästä:
Kommentit (232)
kuin räkä,kura,miehen ryyppyreissut.? sä taidatkin tarvita näitä prinsessa-kaikki on ihanaa-blogeja!
blogeista joita ihmiset suurin joukoin seuraa. Arvaan että se lista ei ole kauhean pitkä. Ketä kiinnostaa jonkun taviselämä, ei ketään.
Listatkaa tähän niitä blogeja joita seuraatte, joson realistisuutta, särmää, itseironiaa ja elämänmakua.
Tää osu silmiin sattumalta (yhen toisen blogin kautta), ihan kiva, vaikka onkin näköjään vasta alkutekijöissä.
karvat välittömästi pystyyn. Erityisesti siksi, että maaliskuun alussa sai rajatietoherätyksen ja nyt on jo täysi henkinen kasvu päällä. En myöskään pidä ihmisistä, jotka eivät siivoa tai välitä siitä, miltä koti näyttää.
bloggaaja kirjoittaa, että "lapsena vietimme lomat espanjan asunnolla" - kuka vietti? Hän vanhempineen? Vai hän miehensä kanssa? Hieman hassu tapa ilmaista asia..
kyllä blogistia ja hänen lapsuudenperhettään. Mitä muuta sitten? Mun mielestä tuo on aika ilmiselvä.
No ehkä joku rajatietoihminen, mutta muuten, booooooooooriiiiiiiiinnnnggggg.
mielenkiintoisempi :) En ole "rajatietoihminen", mutta on mielenkiintoista lukea erilaisista ihmisistä.
Mulla taas nousi omenoista ja raparperista karvat välittömästi pystyyn. Erityisesti siksi, että maaliskuun alussa sai rajatietoherätyksen ja nyt on jo täysi henkinen kasvu päällä. En myöskään pidä ihmisistä, jotka eivät siivoa tai välitä siitä, miltä koti näyttää.
OnNeN oMeNoItA jA rAkKaUdEn RaParPeReJa
Kuka jaksaa lukea jonkun Lacoste-ostoksista tai katsoa kuvia sämpyöistä :) Tuo sisustustyylikin on joka sisustuslehdessä esitelty, ei ole kovin omaperäistä.
KUKA jaksaa tuon omena-tyypin jaarituksia lukea? No ehkä joku rajatietoihminen, mutta muuten, booooooooooriiiiiiiiinnnnggggg.
No mikä sitten tuossa kaunis pieni elämä -blogissa on niin mielenkiintoista?
ja Annen väkertämät/hankkimat jutut todella upeita. Rupesin esim. himoitsemaan niitä makeita käsinvirkattuja peitteitä ja tyynyjä. Ja jos en saa aikaiseksi, ainakin joku on saanut :D.
Käytännöllisorientoituneet ihmiset ei vaan voi käsittää sitä että jotkut ihmiset nauttii puhtaasti estetiikasta. Ei siihen tarvita mitään good damned elämänmakua sekaan.
ja elämänmausta (minä olin se, joka sitä kaipasin. Itse taidat sekoittaa tuon inhorealismiin ;)... Kiiltokuva on kaunis katsella, mutta jättää sisltä kylmäksi. Sillä ei ole muuta annettavaa kuin esteettisyys, ja sekin kärsii huonosta ulosannista.
särmää, itseironiaa ja elämänmakua? Ihan joka ikisen? Mikään muu lähtökohta bloginpitämiseen ei ole sallittu? Kuten esim. puhdas kauneuden tavoittelu? Ei, räkää, kuraa, itkua, miehen ryyppyreissuja ja kyynisyyttä ja avot, siinäpä hieno ja mielenkiintoinen blogi.
kun imetän ja kuorin isommalle lapselle banaania :D.
ja elämänmausta (minä olin se, joka sitä kaipasin. Itse taidat sekoittaa tuon inhorealismiin ;)... Kiiltokuva on kaunis katsella, mutta jättää sisltä kylmäksi. Sillä ei ole muuta annettavaa kuin esteettisyys, ja sekin kärsii huonosta ulosannista.
särmää, itseironiaa ja elämänmakua? Ihan joka ikisen? Mikään muu lähtökohta bloginpitämiseen ei ole sallittu? Kuten esim. puhdas kauneuden tavoittelu? Ei, räkää, kuraa, itkua, miehen ryyppyreissuja ja kyynisyyttä ja avot, siinäpä hieno ja mielenkiintoinen blogi.
toi omenaraparperi-blogi oli mielenkiintonen. Taidan jäädä vakkarilukijaksi, vaikka ihan piruuttani.
Olen itsekin harrastanut maalaamista ja valokuvausta, joten osaan arvostaa Annen lahjakkuutta. Noh, kukin taapilaa tyylillään. Jos jotakuta kiinnostaa jaaritukset toisten ihmisten lastensaannista, siitä vaan lukemaan. Mä saan kyllä siitä aiheesta tarpeekseni täällä.
on sellaisia,jotka ei kestä todellisuutta yhtään.
Sekin on heille ihan liikaa, että heidän lempiblogiaan arvostellaan.
ja juu, minustakin inhorealismi ja särmä/elämänmaku on aivan eri asia,niinkuin joku tuossa yritti sanoa! Unelmoija-prinsessatyypit ei vaan TIEDÄ mitä särmä on!
ei ole oiken omaan makuuni, tai muutenkaan mielestäni erityisen kiinnostava tai omaperäinen. Makuja on monia.
Kuvat on jumalaisen kauniita,
No mikä sitten tuossa kaunis pieni elämä -blogissa on niin mielenkiintoista?
ja Annen väkertämät/hankkimat jutut todella upeita. Rupesin esim. himoitsemaan niitä makeita käsinvirkattuja peitteitä ja tyynyjä. Ja jos en saa aikaiseksi, ainakin joku on saanut :D. Käytännöllisorientoituneet ihmiset ei vaan voi käsittää sitä että jotkut ihmiset nauttii puhtaasti estetiikasta. Ei siihen tarvita mitään good damned elämänmakua sekaan.
Ainoo ettei se kiinnosta ketään oikeasti.
Tekee kauniita juttuja itse kuten vaatteita, ei ainoastaan osta osta ja vielä osta... Siellä on mukana vähän ärripurriakin ;)
Ainoo ettei se kiinnosta ketään oikeasti.
Sisutuslehdet ja naistenlehdet olisivat täynnä elämänmakuisia perussotkuisia koteja ja tarinoita av-mamman keskivertopäivästä jännittävine vaipanvaihtoineen ja markettiretkineen.
kuin räkä,kura,miehen ryyppyreissut.?
sä taidatkin tarvita näitä prinsessa-kaikki on ihanaa-blogeja!