Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuralainen Pietarissa

Vierailija
07.04.2013 |

Olen matkustamassa pienelle lomalle Pietariin nyt kesällä, ja sinkku kun olen niin haluan seuralaiseksi jonkun ok-näköisen paikallisen naisen. Pärjääkö niiden kanssa englanniksi ja suomeksi vai onko pakko osata venäjää, ja mikä on sitten oikea paikka saalistaa tällaista juttua?

Jos saan vielä korostaa niin maksullinen seura ei kiinnosta. Muuten tuskin tarvitsisi kysyä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekisteröi itsesi jollekin deittisivustolle; mm Russian Cupid tai loveplanet.ru. kuvan kanssa. saat varmasti runsaasti vastauksia. Kokemusta on.Useimmat osaavat englantia tai saksaa.Varo suomenkielisiä, ne ovat tai ovat olleet maksullisia ja ovat oppineet kieltä suomalaisilta asiakkailtaan. 

Vierailija
2/25 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rekisteröidy millekään sivustolle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et rekisteröidy? Muuten seuran saanti on vaikeampaa. Ilmeisesti ilam rekisteröitymistä voit hieman katsella sivustoja?Joku vuosi etsin itselleni Pietarista "kaupunkioppaita", jotka esittelivätkin minulle  kaupunkia.Heidän kanssaan oli ihan hauskaa, mutta seksi jäi pusuasteelle. Mutta parin viikon kuluttua otti yhteyttä eräs hemaiseva nainen, joka ei ehtinyt ottaa yhteyttä minuun ennen matkaani, koska oli lomamatkalla. Aloitimme sähköpostittelun ja tekstailun, tapasimme ja siitä se lähti. Olemme tapailleet  jo yli viisi vuotta milloin Pietarissa, milloin Viipurissa tai Suomessa. Myös ulkomailla olemme ollleet lomalla yhdessä. Mahtavaa seksiä ja muutenkin mukava nainen, hyvännäköinenkin.

Vierailija
4/25 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ulkomaalaiset deittipalstat on täynnä huijareita enkä laita kuvaani mihinkään niistä.

Sitäpaitsi etsin seuraa myös peiton alle.

Vierailija
5/25 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta vastata  anonyymina heidän ilmoituksiinsa ja seurustele netissä  heidän kanssaan. Kyllä huijarit pian paljastuvat.Minulla on useita hyviä naisnettiystäviä Venäjällä, mutta seurustelen ja harrastan seksiä vain yhden kanssa.On hyvä ola varanaisia,jos jokin menee pieleen tämän valittuni kanssa.-:).Venäjän taito on eduksi, mutta englantiakin osataan melko hyvin.

Vierailija
6/25 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä unohdan koko homman. En ole aikeissa seurustella kenenkään kanssa netissä.

Vierailija
7/25 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda vielä! On myös deittisivustoja, joissa haetaan vain seksiseuraa kerran pari ilman sitoutumisia.Onnea etsintään.

Vierailija
8/25 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset russian cupidissa käyttää sanaa paedophilia. WTF?

Vierailija
9/25 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä ei osaa kirjoittaa. Siksi se ei seurustele kenenkään kanssa netissä.

Mitähän tuollaiset kaupunkioppaat maksavat, eivät ne ilmaisia ole, vaikkei niissä hintalappua luekaan. Matkat ja ruuat tietty pitää maksaa, mutta onko muuta?

Vierailija
10/25 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä seurustelussa on omat juttunsa, ja olen aina kieltäytynyt siitä.

En ole kiinnostunut maksullisesta seurasta.

Vierailija
11/25 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja russian cupid ei nyt ainakaan tunnu toimivan. Ei sitä kautta kukaan ota yhteyttä. Joten seuraava ehdotus kiitos?

Vierailija
12/25 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa vaikka englanniksi dating in Russia tai Russian dating sites.Loveplanet.ru on hyvä, mutta taitaa olla vain venäjän kielinen.En ole varma, koska kirjoitan venäjäksi naisille. 

Vierailija
13/25 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta tarjota vaikka lounas tai illallinen ravintolassa, tai kahvi tai drinkki. Silloin saanti on varmenpaa.Kustannustaso on Pietarissa edullinen meille, jos ei nyt aivan huippuravintolaan mene.

Vierailija
14/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis noi on aivan perusjuttuja mutta siihen en mene että maksaisin naimisesta.

Vierailija
15/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko rate.ee vastaavasti treffipalstana?

Vierailija
16/25 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei pillua missän  saa tuntemattomilta ilman maksua. Hyvän ruuan ja juoman kanssa tutustutaan.Sen jälkeen voi yrittää. On myös Venäjälläkin sellaisia deittipalstoja,joissa sovitaan kerta tapaaminen seksin merkeissä ilman sitoumuksia.

Vierailija
17/25 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

MIelettömän hyvä keskustelu tässä - asiaa tunteville kiitoksia kommenteista ja neuvoista. Aloittajalle tekisi kyllä mieli antaa hieman kritiikkiä mutta jätän vain neuvoon - tee anonyymi/feikki email ja käyttäjätunnus vaikka noille saiteille(kuten voi tehdä monille muillekin vastaaville sivustoille) ja näin pääset asiassa eteen päin ja voit oppia jotain melko vaarattomasti.

Itse olen jo pitemmän aikaa haaveillut venäläisestä daamista/seuralaisesta. Niitä kun täällä meillä päin pörrää paljon ja ovat ihan upeita paketteja. Useamman suomalaismiehen, jolla venäläinen nainen, kanssa olen jutellut ja lähes poikkeuksetta kehuvat naisia. Joo, olen naimisissa suomalaisen lahnaksi (lahnan paikka on järvessä, ei makuuhuoneessa)muuttuneen naisen kanssa ja suunta ei ole hyvä, ennen pitkää tilanne tulee vielä muuttumaan. Olen alle 4kymppinen, koulutettu, hyvä tuloinen, komeakin ehkä ja kielitaitoinen, miksi en siis aloittaisi tekemään tuttavuutta venäläis kaunottarien kanssa ja hakemaan sitä oikeaa.

En nyt yleistä tätä kommenttia suominaisesta mutta oma ja monet muutkin ovat kyllä todella harmaita hiirulaisia, itsetunto-ongelmista kärsiviä epävarmoja surkuttelijoita. Toisin on tietämäni ja kuulemani venäläis naiset. He pukeutuvat upeasti, kantavat itsensä ylpeästi mitään häpeilemättä ja itsevarmasti. Eräskin kaveri sanoi naisestaan että käyttää mm. alusvaatteita periaatteella että ei niiden tarvitse mukavia olla kunhan näyttää hyvältä - ja tästäkös mies tykkää.

En todellakaan mitään halpaa/maksullista lunttua lähde etsimään vaan kaunista ja fiksua naista, sellaisiakin venäjältä löytyy ja monet jopa haluavat löytää kaltaiseni suomalaisen miehen(tieto tätä asiaa tuntevilta miehiltä kuultuna).

Asia voisi hyvinkin edetä juuri kaupunkioppaan etsimisellä Pietarista. Näin voisi varmasti tutustua vaivihkaa ilman sitä suoranaista seuran/seksin hakemista.
Onneksi on venäjän kielen perusteet hallussa...

Mutta menestystä miehille, neuvona voi varmaan taas toistaa että siisti ja hyvä kuntoinen mies menestyy tässä asiassa varmasti hyvin.

Vierailija
18/25 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksiä kun olen paikan päällä, mutta ilmaiseksi ja tutun ja turvallisen naisen kanssa. Maksulliseen seksiin en ole joutunut tähänkään asti turvautumaan. En näe mitä väärää tässä on.

Vierailija
19/25 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin russiancupidin kautta tuli kuukaudessa yksi yhteydenotto, sekin ilmeisesti huijarilta. Mitään muita ehdotuksia?

Vierailija
20/25 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee jatkuvasti ilmoituksia RussianCupidista vielä viiden vuoden jälkeen.En ole tarvinnut sitä sen jälkeen , kun sieltä löysin upean,tumman venäläisen naisen Pietarista.Meillä menee hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi