Kaunis pieni elämä -blogi, käääääk! Saan näppylöitä tästä:
Kommentit (232)
voihan joku pitää hauskaa ja huvikseen tuollaista hötö-pötöjä-kirjoitella ja naureskella sitten kun ihmiset ottaa niin tosissaan.
Sehän on sen bloginpitäjän elämä, ei sun.
loistavasti kuvattu myös se lasten leikkihuvila, voisin nikkaroida lapsille vastaavan.
Ihanan siirappisia kirjoituksia, jäi hyvä ja positiivinen mieli. Kivempi lukea tuollaista, kuin valitusta siitä, tästä ja tuosta.
Mikäs siinä. Kivaa, että toisilla on.
pitäisikö mun alkaa pitään tommosta blogia? Olisi ainakin täysi vastakohta tälle mistä nyt puhutaan :) Mies on palomies ja meillä kolme VILLIÄ poikaa. Asunto kaaoksessa ja meno sen mukaista. Olisi oikeesti aika huvittavan erilainen blogi :D
en osaa ottaa kuvia, mutta ehkä sekin sopisi siihen hyvin :D t. "kaaottinen elämä" blogin kirjoittaja
kuvia, tai sitten ihan perusdigikameralla salama päällä. On ainakin eri näköistä kuin KPE:ssä...
tänään olisin voinut näpsästä kuvan 2 vuotiaan mähnäsestä unipupusta kun se lojui wc:n lattialla :) tai keittiönpöydästä aamupalan jälkeen, kun muroja oli heitelty ympäri pöytää ja maitoa läikytetty lattialle asti. Olisi meinaan hienoja kuvia!
t. kaaottinen elämä
Ällistyneenä luin blogin ensimmäisen sivun.
Eli elämän kohokohdat on ulkonäkö,sisustus.
Missä elämänkokemus, syvyys? Niin no,tuon ikäiseltähän ne vielä puuttuvat.....
uskomatonta lällyä...
mutta kauniita kuvia kylläkin!
tulee tosi ITSEKKÄITÄ ja itserakkaita...
Mua ihmetyttää että mistä ne tahkoaa rahaa tuollaiseen elämään?
Muun muassa.
Jenkeissä on uskonnollinen ja äärioikeistolainen yhteisö, jonka jäsenet ovat hyvin varakkaita ja uskovat kaiken maallisen hyvän tulevan juuri heille siksi, koska osaavat elää oikein ja ovat Jumalan valittuja.
Ällistyneenä luin blogin ensimmäisen sivun. Eli elämän kohokohdat on ulkonäkö,sisustus. Missä elämänkokemus, syvyys? Niin no,tuon ikäiseltähän ne vielä puuttuvat..... uskomatonta lällyä... mutta kauniita kuvia kylläkin!
Eihän kaikkien blogien tarvitse kertoa juuri elämän kohokohdista tai olla syviä? Eikhän tuo 100-faktaa-listakin ole yritetty pitää blogin teeman mukaisena.
vasta kovia ja kylmiä tuleekin.
josta mun 7-vuotias tytär sanoisi "hohhoijaa" ja näyttäisi ikävystyneeltä.
kun luin, että "mieheni haluaa viedä tämän pienen perheen kahdeksi viikoksi Nizzaan". Eikä liikutuksesta. Niin pieni ja ruma ihminen olen :-(
itse olen huomannut että sellaiset ihmiset joilla on kaikki aina vaan hyvin eivät tajua esim.sitä että kaikilla ei ole varaa yltäkylläiseen elämän kun he taas pitävät sitä itsestäänselvyytenä.
itse olen huomannut että sellaiset ihmiset joilla on kaikki aina vaan hyvin eivät tajua esim.sitä että kaikilla ei ole varaa yltäkylläiseen elämän kun he taas pitävät sitä itsestäänselvyytenä.
joita elämä ei pahasti potki päähän. Niillä on varaa ja energiaa ollakin ystävällisiä ja kilttejä.
Kaltoin kohdellut kohtelevat muitakin huonosti ja ovat epäempaattisia.
joita elämä ei pahasti potki päähän. Niillä on varaa ja energiaa ollakin ystävällisiä ja kilttejä.Kaltoin kohdellut kohtelevat muitakin huonosti ja ovat epäempaattisia.
mutta ei aina totta. Kärsimys EI jalosta ketään, mutta usein kyllä antaa ihan tietynlaista ymmärrystä ja pääomaa.
t: päähän potkittu
joita elämä ei pahasti potki päähän. Niillä on varaa ja energiaa ollakin ystävällisiä ja kilttejä.Kaltoin kohdellut kohtelevat muitakin huonosti ja ovat epäempaattisia.
mutta ei aina totta. Kärsimys EI jalosta ketään, mutta usein kyllä antaa ihan tietynlaista ymmärrystä ja pääomaa.
t: päähän potkittu
Ehkä toiset nyt vaan ovat luonnostaan ystävällisempiä.
usein tekee nöyremmäksi, laajentaa perspektiiviä. Tunnen myös monia, joilla se on todellakin lisännyt empatiaa ja ystävällisyyttä.
Mutta lienee itsestään selvää, että me ihmiset olemme erilaisia synnynnäisiltä ominaisuuksiltamme ja toiset ovat todellakin ihan siksikin toisia ystävällisempiä. Anne on varmasti mitä sydämellisin ihminen, siitä ei ole nyt kyse.
ei tavallisia "pulu-puluja", joita kaupungilla asustaa. Tunnistan, kun meidänkin takapihan metsikössä pesii sepelkyyhkypariskunta, jotka kujertaa oksilla.
Artikkeli, jossa kuva sepelkyyhkystä:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kyyhkynmets%C3%A4stys+avaa+mets%C3%A…