Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri pyysi meitä ajamaan nurmikkomme ennen heidän ylioppilasjuhliaan:D

Vierailija
30.05.2010 |

Voi jessus, naapurin nainen tuli lauantaina pimpottamaan ovikelloa juuri kun tein lähtöä töihin ja pyysi, tai ennemminkin käski minua leikkaamaan nurmikon:D totesi että et ole näköjään leikannut vielä nurmikkoa vaikka meillä on ne "maijan" juhlat, että voisitko leikata pikapuoliin. Olin ihan äimänä, en edes muista mitä mutisin vastaukseksi:D Ei kai toi nyt mikään tapa ole että naapurienkin on puunattava tontti edustuskuntoon toisten juhlien takia?! Nurmikko ei edes ollut pitkä ja ei en ajanut sitä juhlia varten, en olisi ehtinyt kun menin iltavuoroon. Naapurin rouva on kyllä aika topakka tapaus mutta tämä meni minusta jo yli, varmaan on happamana kun ei saanut tahtoaan läpi..:D

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä olisi pitänyt olla hyvä tekosyy olla tulematta. Ruohon leikkuu ei varmaan olisi ollut hyvä tekosyy.

Me leikataan puoliksi toisen naapurin kanssa yksinhuoltajaäidin nurmikon. Ei ole tullut valittamaan.

Vierailija
42/72 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäykät, että vieraatkin vaan pälyilevät naapureiden pihoille ja ainoa "huvi" on päivitellä että "voi kuinka tahditonta, siis tuo nurmikkohan tuolla kolmenkymmenen metrin/aidan/pensaiden takana on noin kaksi ja puoli millimetriä pidempi, kuin täällä on tapana tehdä. Siis yksittäisenkin ruohonkorren suurin sallittu pituus nyt vaan kertakaikkiaan on enimmillään 2,9cm. Muu ei sovi, ei." :D Kaikkea sitä.

Siis MISSÄ tuollaista väkeä asuu, tiedänpähän pysyä kaukana, koska tuohan on aivan absurdia ja NAURETTAVAA! Saako siellä edes hengittää _omalla pihallaan omaan tahtiinsa_ vai pitäisikö sekin tehdä jonkun ylihysteerisen vimmaisen supermamman määräämään tahtiin? :D

Ap, no en leikkaisi minäkään käskystä yhtikäs mitään. Etenkin kun ap sanoi leikkaavansa jokatauksessa viikoittain! Sehän on silloin ihan riittävän siisti koko ajan. Kuinka joku kehtaakin yrittää tulla käskyttämään noin? Kannattaisikohan sen nurmikkofanaatikon tarkistaa lääkitystään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli sanoa yhdelle naapurille, että tekee 3v sitten aloittamansa remontin loppuun. Tien puolisen varaston maalauksessa maali loppui kesken, mistä johtuen rakennus on vain osin uudessa maalissa ja toinen puoli maalaamatta. Kiva sitten kun kaikki vieraat ajavat tuon talon ohi, tosi hyvä ensivaikutelma meidän asuinalueesta!

Vierailija
44/72 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teemme pihatöitä juuri. Mies on viikot työreissulla ja vain lauantaisin tehdään pihaa. Menee aikamonta työtuntia hukkaan jos joudumme kököttämään sisällä koko lauantain kun naapurissa on yo-juhlat. Olette kyllä huvittavia. Pitäkää ne juhlat mökillänne puiden ympäröimänä jos naapureiden olot ja äänet häiritsevät.

(Itse en yo-juhlia pidä edes niin suurena saavutuksena,että koko naapuruston täytyy elämä pysäyttää.)

t.itsekin yo-juhlat juhlineena,mutta ilman naapureiden komentelua.

Vierailija
45/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton romuja useita kappaleita,ja armeijan panssari autoja pari kappeletta. Ja heillä on kuulemma yo- juhlat.Roihala mikä roihala.

Vierailija
46/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ja kaiken lisäksi ap ei edes osannut ajoittaa tätä oikealle viikonlopulle.

niitä ylioppilasjuhlia pitänyt. Ensi lauantainahan ne vasta on. Ehdit siis hyvin leikata nurmikon!

Vierailija
47/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisimmeko olla sisällä sen päivän, tai edes poissa :(

Olemme niin rumia kuulemma.

Vierailija
48/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri leikkasi perässä. Heillä on juhlat lauantaina ja aiotaan olla kyllä hiljaa heidän juhlien takia ja nurmikko ei leikata la-su aikana.

Meidän naapuri on kiva ja saakoon viettää juhlansa rauhassa.

No meidän ei tarvitse pihaamme hävetä, koska harrastan puutarhanhoitoa.

Vierailija
49/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun päättymisen aikaan on nurmikot ajettu ja pihat tiptop.Iso yhtiö on kyseessä ja monessa kodissa juhlitaan ylioppilaita tai muita valmistuneita,tämä on minusta hieno ele muilta (meillä ei itsellä ole kys juhlia)

Vierailija
50/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala rytöläjä.

Ruoho rehottaa ja vadelmapesnaat leviää. Puita kaadettu muutama vuosi sitten ja oksat vielä pihalla. Koiranhäkki kumollaan edelleen pihalla, vaikka koira kuollut.

Haluttaisi käydä tosiaan sanomassa, että pitäisi hiukan pihastaan huolen. On aika silmätikku tässä muiden omakotitalojen keskellä.

Minua kyllä ap.na hävettäisi jos jonkun pitäisi tulla sanomaan, että leikkaisi edes nurmikon.

Omakotitalo vaatii vähän töitä. Mutta ehkä kerrostalosta omakotitaloon muuttanut ei tajua sitä, että seinille ei enää piirrellä ja roskia heitetä pihalle ja kiinteistöyhtiö ei enää siivoa näitä vaan pihasta pidetään itse huolta.

Täytyy olla aika pahannäköinen jos naapurin pitää tulla sanomaan.

Paitsi, että provo tämä oli, koska ap ei tiennyt, minä viikonloppuna yo-juhlat ovat.

Vierailija
51/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksynyt omakotitaloalueelle.

Sellaista se on kun lainaa saa kaikki työttömät ja muut, joilla ei ole takaisinmaksukykyä.

Vierailija
52/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylppärijuhlia?

Vierailija
53/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään asioista mahdollisimman vaikeita. Kun se nurmikko kuitenkin joskus leikataan, niin miksei sitä voi tehdä ennen naapurin juhlia? Ei kai tuossa nyt oma ego niin kamalasti kärsi, vaikka tekisi kuten naapuri pyytää. Sitten vaan jatketaan elämää kuten ennenkin.

Olen luullut, että vain minä vedän aina herneen nenään kaikesta...

Kyllä se on tosiaan kommunikointitaitojen puutetta. ensinnäkin, että toisen pitää tulla KÄSKEMÄÄN nurmikonleikkuuseen, ja toiseksi se, että ei osaa sitä ikävää tilannetta sitten kääntää vähemmän noloksi.

Kuules AP, mitäs jos olisit nyt joviaali euroihminen ja suhtautuisit asiaan aurinkoisesti? Että oikein oikein valaisit öljyä laineille, ja tätä kautta saisit henkisen voiton tökeröstä naapuristasi? Ja teet selväksi, että teillä nurmikko leikataan joka viikko, eikä sitä tarvitse naapureitten yhtään hävetä.

Pakko vain sanoa, etten ikinä ole kuullut kenenkään täällä (tai muualla) olevan niin päällepäsmäri, että vaatii myös naapurin pihan tai minkä muun tahansa itsestä riippumattoman jutun olevan tip top kunnossa joitakin juhlia varten, edes häitä varten. Kyllähän ne kutsuvieraatkin ymmärtävät, ettei naapurin pihan tila ole riippuvainen juhlien isäntäperheestä. Naapurit on naapurit,aidan toisella puolelle ja sillä siisti.

Vierailija
54/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä huomautuksen, jos taajama-alueella joku piha on törkyisessä kunnossa. Autonromut jne voidaan velvoittaa viemään pois. Ilman muuta, jos pihalla kerran nurmikko on, sen siisteydestä huolehditaan. Naapureiden juhlia kunnioitetaan. Yritetään me metsäläisetkin jo tulla sivistyksen pariin.

Vierailija
55/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja.

Minua suorastaan naurattaa tämä millaista joidenkin elämä on. Tietyt standardit nurmikon pituudellakin että ollaan varmasti samanlaisia kuin naapuri.

Henk.koht. minua ällöttää sellaiset ylilaitetut ylilaitetun näköiset pihat. Jos minulla olisi omakotitalo siinä olisi vähän villiintynyt puutarha eikä varmana mitään kuvottavan pikkusievää kynittyä nurmea.

menee multa yli hilseen. Kuka sen sanoo et "piha on kunnossa" just tietylla tavalla? Yököttävää, ja joku sanoi viel et joku yhdistys käy laittaa koko naapuruston "pihat kuntoon"!!?

Vierailija
56/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. jos

Sinun kannattaisi laittaa se talo sitten kaava-alueen ulkopuolelle.

Sillä ihan oikeasti kunnan miehet voivat tulla siivoamaan pihasi jos joku valittaa ja lähettää laskun perään.

Se nyt vain menee niin, että joihinkin asioihin on sopeuduttava jos meinaa tulla muiden ihmisten kanssa toimeen. Suomalainen minäminä-metsäläinen, ei enää oikein toimi.

Kannattaa kontata esille sieltä puskasta pikkuhiljaa ja alkaa opetella, että on muitakin ihmisiä.

kommentteja.

Minua suorastaan naurattaa tämä millaista joidenkin elämä on. Tietyt standardit nurmikon pituudellakin että ollaan varmasti samanlaisia kuin naapuri.

Henk.koht. minua ällöttää sellaiset ylilaitetut ylilaitetun näköiset pihat. Jos minulla olisi omakotitalo siinä olisi vähän villiintynyt puutarha eikä varmana mitään kuvottavan pikkusievää kynittyä nurmea.

menee multa yli hilseen. Kuka sen sanoo et "piha on kunnossa" just tietylla tavalla? Yököttävää, ja joku sanoi viel et joku yhdistys käy laittaa koko naapuruston "pihat kuntoon"!!?

Vierailija
57/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenkö että pitää olla muovisen näköinen jenkkityylin piha jos kaikilla muillakin on? Enpä usko.

Ihanko kunnan miehet tulee sanomaan mitä kukkia saa pihassa kasvaa ja kuinka pitkällä varrella? Jos haluan laittaa jalkapallonurmen sijaan englantilaistyyppisen puutarhan niin se ei käy, koska ei sovi sinun esteettiseen makuusi?

Sinun pitäisi myös tajuta, että vaikka te olette siellä pikkusievällä asuinalueellanne kaikki toistenne klooneja niin muunlaisiakin ihmisiä on. Toiset laittaa kuolettavan tylsän ja ruman legopihan kivetyllä etupihalla ja säntillisellä nurmella, toiset tykkää vanhoista käkkyräisistä omenapuista ja perhosia houkuttelevasta niitystä tontin nurkassa.

Millä perusteella sinun makusi on se oikea, jos monen mielestä sinun pihasi on tylsä ja ruma?

Huom. jos

Sillä ihan oikeasti kunnan miehet voivat tulla siivoamaan pihasi jos joku valittaa ja lähettää laskun perään.

Se nyt vain menee niin, että joihinkin asioihin on sopeuduttava jos meinaa tulla muiden ihmisten kanssa toimeen. Suomalainen minäminä-metsäläinen, ei enää oikein toimi.

Kannattaa kontata esille sieltä puskasta pikkuhiljaa ja alkaa opetella, että on muitakin ihmisiä.

kommentteja.

Vierailija
58/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa ymmärtää taas väärin.

Ota kultaseni aamulääkkeet niin ei ahdista niin paljoa.

Siihenkö että pitää olla muovisen näköinen jenkkityylin piha jos kaikilla muillakin on? Enpä usko.

Ihanko kunnan miehet tulee sanomaan mitä kukkia saa pihassa kasvaa ja kuinka pitkällä varrella? Jos haluan laittaa jalkapallonurmen sijaan englantilaistyyppisen puutarhan niin se ei käy, koska ei sovi sinun esteettiseen makuusi?

Sinun pitäisi myös tajuta, että vaikka te olette siellä pikkusievällä asuinalueellanne kaikki toistenne klooneja niin muunlaisiakin ihmisiä on. Toiset laittaa kuolettavan tylsän ja ruman legopihan kivetyllä etupihalla ja säntillisellä nurmella, toiset tykkää vanhoista käkkyräisistä omenapuista ja perhosia houkuttelevasta niitystä tontin nurkassa.

Millä perusteella sinun makusi on se oikea, jos monen mielestä sinun pihasi on tylsä ja ruma?

Huom. jos

kommentteja.

Vierailija
59/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niittykukkia pihan tai siis kukkapenkin täydeltä. Joku naapuri varmaan vetelisi puutarhasaksilla sileäksi istutukseni, mutta minä tykkään kovasti tästä kukkaniityn näköisestä kukkapenkista. On päivänkakkaraa, cosmosta ja paljon muuta kedon kukkaa.

Vierailija
60/72 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tosi hyvä esimerkki oppilailleni olkinukkeargumentaatiosta! Käsitellään argumentaation virheitä joskus et:n tunnilla ja tämä "muovinen jenkkityylipiha" oli kyllä täydellinen esimerkki, jolla havainnollistaa yläastelaisille asiaa!

Tulostin laulamaan!

haluaa ymmärtää taas väärin. Ota kultaseni aamulääkkeet niin ei ahdista niin paljoa.

Siihenkö että pitää olla muovisen näköinen jenkkityylin piha jos kaikilla muillakin on? Enpä usko. Ihanko kunnan miehet tulee sanomaan mitä kukkia saa pihassa kasvaa ja kuinka pitkällä varrella? Jos haluan laittaa jalkapallonurmen sijaan englantilaistyyppisen puutarhan niin se ei käy, koska ei sovi sinun esteettiseen makuusi? Sinun pitäisi myös tajuta, että vaikka te olette siellä pikkusievällä asuinalueellanne kaikki toistenne klooneja niin muunlaisiakin ihmisiä on. Toiset laittaa kuolettavan tylsän ja ruman legopihan kivetyllä etupihalla ja säntillisellä nurmella, toiset tykkää vanhoista käkkyräisistä omenapuista ja perhosia houkuttelevasta niitystä tontin nurkassa. Millä perusteella sinun makusi on se oikea, jos monen mielestä sinun pihasi on tylsä ja ruma?

Huom. jos Sinun kannattaisi laittaa se talo sitten kaava-alueen ulkopuolelle. Sillä ihan oikeasti kunnan miehet voivat tulla siivoamaan pihasi jos joku valittaa ja lähettää laskun perään. Se nyt vain menee niin, että joihinkin asioihin on sopeuduttava jos meinaa tulla muiden ihmisten kanssa toimeen. Suomalainen minäminä-metsäläinen, ei enää oikein toimi. Kannattaa kontata esille sieltä puskasta pikkuhiljaa ja alkaa opetella, että on muitakin ihmisiä.

kommentteja. Minua suorastaan naurattaa tämä millaista joidenkin elämä on. Tietyt standardit nurmikon pituudellakin että ollaan varmasti samanlaisia kuin naapuri. Henk.koht. minua ällöttää sellaiset ylilaitetut ylilaitetun näköiset pihat. Jos minulla olisi omakotitalo siinä olisi vähän villiintynyt puutarha eikä varmana mitään kuvottavan pikkusievää kynittyä nurmea.