Lahjaksi jalkahoito, mutta jalassa karmiva syylä. Mitä tehdä?
Kommentit (18)
"Mennä jalkahoitoon?"
tuli mun mieleen kanssa. :D
Mikä tässä on ongelmana? En oikein ymmärrä.
tai tartutanko syylän? Älkää yhtään virnistelkö, tämä on nolo juttu :-)
AP
mm. syyliä, sisäänkasvaneita varpaankynsiä, erilaisia asentovirheitä jne. Eli oikeaan osoitteeseen menet.
Eiköhän toi ole aika pientä siihen nähdän mitä näkevät ihan päivittäi.. ;D
Äiti oli ostamassa mulle jalkahoitoa vauvan synnyttyä, mutta sanoin, että älä vaan, en kehtaa mennä sinne jalassani olevan syylän takia. Syylänpoistoaineita en voi vieläkään käyttää imetyksen takia.
muuten saa syylän lähtemään, jos ei muuten lähde. Itse kostutin pumupulia etikkaan, ja laitoin laastarilla paikalleen, oli muutaman päivän peitettynä, ja tällä tavalla lähti.
Kasvoista kesti muutaman päivän kauemmin poistua, kun en viitsinyt pumpulituppo naamassa olla päiväsaikaan, vaan annoin tuota hoitoa yön yli ja ollessani päivällä kotona.
Ja tuota kasvoissa ollutta oli yritetty poistaa nyppimällä, jäädyttämällä useampaan kertaan, apteekin tuotteilla, jeesus-teipillä ja vaikka millä. Etikka sitten lopult tehosi, kun olin jo ajatellut, että olen tuomittu elämään loppuelämäni syyläni kanssa. Oli siis ollut kasvoissa kymmenkunta vuotta... hetkeksi aina hävisi hoitojen jälkeen, mutta kuukauden sisällä tuli takaisin... mutta oppipahan peite- ja meikkivoiteiden käytön tuota piilottaessa.
lisään tuohon etikkajuttuun,että siis tietysti vaihdoin tuon pumpulin aika ajoin, eli joka kerta siis kostutin etikalla, ja laitoin uuden tilalle...
lisään tuohon etikkajuttuun,että siis tietysti vaihdoin tuon pumpulin aika ajoin, eli joka kerta siis kostutin etikalla, ja laitoin uuden tilalle...
Voi miten hölmö ja naiivi kommentti. Hävettää puolestasi!
Tarkoitin siis edellisessä kommentissani tuota oksennuspussikommenttia.
jalkahoidossa voidaan syylälle tehdä? En oikein usko, että siellä syyliä poistellaan.
ei poistella syyliä, siellä korkeintaan joko lansetilla ( veitsellä) tai poralla vedetään syylän päältä ja ympäriltä mahd. kovettumaa pois sekä syylän päältä vähän rapsutellaan, näin syylänhoito aineet imeytyvät paremmin syylään.
joku nosti näin vanhan viestin!
-AP, jolla syylä edelleen jalassa. koitan seuraavaksi etikkaa...
Tää on niin tavallista...
kun mammat saa jalkahoitolahjakortin, ne rapsuttelee kovettumat, laittelee kynnet ja käy lääkärillä hoidattamassa syylät ennen kuin ilkeää mennä jalkahoitoon.
kun mammat saa siivoulahjakortin, ensimmäisenä siivotaan kämppä katosta lattiaan, väännetään suursiivous jonka tasoista ei olla vuosiin nähty, ennen kuin ilkeää päästää ulkopuolisen siivoojan siivoamaan.
Tokihan se lahjakortti tuottaa tuloksia noinkin :D
jalkahoitaja näkee vaikka mitä työssään ja yksi syylä jalassa ei kauheasti hetkauta varmastikkaan hoitajaa. ( tai sitten on hoitaja väärällä alalla) Ja muuten, yleisesti ny tuosta syylän hoidosta, ei ole yhtä oikotietä onneen sen poistamisen kanssa, joillakin se lähtee jollakin tapaa ja joillakin taas jollain muulla tapaa, se voi olla siinä vaikka 10 vuotta ja yhtäkkiä lähteä pois. Ainahan kaikkia keinoja kannattaa yrittää. Joten jalkahoitajakaan ei voi syylää täysin hoitaa niin että se lähtisi pois, mutta jalkahoidossakin siihen voi jotain tehdä. Jalkahoitaja ei voi pelätä vastaantulevia jalkoja työssään ja hanskoja käyttämällä ehkäistään syylän tarttuminen. :)
oksentaa syylän nähtyään.