Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heli Kajon viisu oli eniten tämänvuotisen viisuvoittajan jäljillä!

Vierailija
30.05.2010 |

Naivi, suloinen ja sävelrakenteeltaan yksinkertainen kappale. Suomi valitsi edustajansa tänä vuonna täysin väärin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että Heli ei ole esiintyjänä kokematon.

Muistelin, että se semifinaali keväällä oli Heli Kajon ensimmäinen kunnon keikka?

Vierailija
2/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin eilen, kun Saksan ja Heli Kajon biisejä Spotifystä kuuntelin! Heli olisi ollut tyylikäs valinta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisut olivat ensimmäinen kunnon keikka.

Vierailija
4/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Saksan edustajalle viisut olivat ensimmäinen kunnon keikka.

Brittipoika hoiti hommansa hienosti, biisi nyt oli mitä oli. Saksa oli esikatseluissa niin hurmaava ja hassu, ettei tuo eilinen esitys päässyt läheskään sille tasolle, mutta selviytyi silti.

Tietääkö joku mistä muut teinit on löydetty (Hollanti ja Malta lähinnä)? Azerbaidzanin Safurakin oli jostain kykykilpailusta, mutta oliko se erillinen aiempi kykykilpailu, josta poimittiin viisukarsintoihin vai Saksan tyyliin kykykilpailu, jonka voittaja voitti itselleen viisumatkan?

Vierailija
5/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvia jäi ensimmäisen semifinaalin jumboksi, Kuunkuiskaajat jäi vain kolme pistettä finaalista. Samaa herkkää suloisuutta oli myös Slovakiassa, joka oli toiseksi viimeinen. Ei näitä voi etukäteen veikkailla, siihen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin itse biisi.

Heli Kajosta pidin, mutta Superfinaalissa äänestin Kuunkuiskaajia.

Vierailija
6/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvia jäi ensimmäisen semifinaalin jumboksi, Kuunkuiskaajat jäi vain kolme pistettä finaalista. Samaa herkkää suloisuutta oli myös Slovakiassa, joka oli toiseksi viimeinen. Ei näitä voi etukäteen veikkailla, siihen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin itse biisi.

Heli Kajosta pidin, mutta Superfinaalissa äänestin Kuunkuiskaajia.

Vierailija
7/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpiset, Latvian kappaleen tyyli oli täysin erilainen!

Tajuan kyllä, että se ranskamainen kepeys on monelle Heli Kajon viisussa päätekijä, mutta olemukseltaan Latviassa oli mielestäni paljonkin samaa. Ja yhtä epävarma laulaja.

Vierailija
8/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itse kappaleeseen, joka oli tyyliltään naivi, suloinen ja sävelrakenne yksinkertainen. Heli oli esittäjänä kaikkea muuta kuin epävarma. Kolmosen kommentit ovat musiikillisesti amatöörimaisen ihmisen kommentteja.

Vierailija
9/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin halunnut Kajon edustamaan Suomea. Oli ihan kuunneltava kipale.

Vierailija
10/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olemukseltaan (ulkonäössä en puuttunut kuin hiusten väriin) olivat saman oloisia. Esittivät hämmentynyttä pikkutyttöä. Teksti oli naivi, sävel helppo ja yksinkertainen. Esiintyminen Heli Kajolla oli epävarmaa. En sanonut, että hän oli huono, mutta jännitys paistoi läpi, mikä on odotettuakin niin kokemattomalle.

Amatööri olen, mutta pidin siitä ja äänestinkin sitä. Olen silti tyytyväinen, että Kuunkuiskaajat Suomea edusti. Pidin siitä LAtviastakin, vaikka esitys ei kovin nappiin mennytkään.

Toivottavasti Heli Kajo yrittää joskus uudestaan.

Vierailija
11/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä