G: Mikä oli päättö/päästötodistuksesi keskiarvo peruskoulussa?
Kommentit (58)
Olen erittäin älykäs. Voin sanoa puhtaalta pöydältä ettei minua älykkäämpää löydy 500 kilometrin säteeltä.
Älykkyys ei todellakaan ole taannut minulle makeaa elämää. Olen rutiköyhä.
keskiarvo oli 7,4.10 luokakan jälkeen 8,4.Eli tuli hieman petrattuu edelliseen vuoteen nähden.
jne. Jossitellahan voi jokainen. Mulla oli 8.5 suunnilleen peruskoulusta ja lukiosta.
muitaakseni 8.2 ekä perukoulusta että lukiosta.
En koskaan ymmärtänyt koululaitoksen nippelitiedon opiskelua. Vaikka olisin lukenut enemmän, en olisi pärjännyt paremmin, koska kuvatekstitja muut detaljit eivät jää mieleen.
Yliopistossa sitä vastoin pärjäsin loistavasti. Siellä nautin opiskelusta, siellä olin kuin kotonani.
lukiosta 8,6. Yliopistossa ei yksikään tentti alle 4 ja gradusta laudatur.
sellaisen alan, jossa on spesifisti lahjakas (ja motivaatio vaikuttaa myös) voi olla tuo hyvinkin mahdollsita.
Olen erittäin älykäs. Voin sanoa puhtaalta pöydältä ettei minua älykkäämpää löydy 500 kilometrin säteeltä.
vai puuttuiko motivaatio?
Nälkä motivoi. Lisäksi yhdyn näiden vähemmän älykkäiden lauluun. Tyhmä työtä tekee...
Pakilan peruskoulun Päästötodistus 31.5.1991
Keskiarvo oli 8,7. Nykyään lastensuojelussa sosiaalityöntekijänä, vs. tosin, eli en pätevä (sosionomi olen koulutukseltani).
Lukiosta 8,2 tai 8,3 en muista kumpi. Amk:sta tasan 4 :)
Minusta ei silti tullut yhtään mitään, ja varsinkaan opiskelemaan en oppinut, kuten joku muukin edellä jo sanoi.
Lapsia on, en viihdy kotona, ammattia ei ole. Töitä olen tehnyt opiskeluun liittyviä kesätöitä ja duunarinhommia. Onneksi mies sentään tienaa tarpeeksi ettei tarvitse olla rutiköyhä vaikka mitätön olenkin.
vai puuttuiko motivaatio?
Nälkä motivoi. Lisäksi yhdyn näiden vähemmän älykkäiden lauluun. Tyhmä työtä tekee...
7,3 ja nykyään olen laivakokki =)
Kait sitä olisi paremmankin todistuksen saanut jos olisi viitsinyt lukea.
Lukiosta 8,5
Kauppaoppilaitoksesta 4,8
Ammattikorkeasta 4,5
oli se jotain päälle 9, mutta siitä on jo 20 vuotta aikaa ja sen verran monet koulut käyty sen jälkeen, ettei ole jäänyt mieleen.
On väärin että älykkäät ovat lottovoittajia. Minäkin haluan elää makeaa elämää. Ehkä me tyhmät voisimme järjestäytyä yksiin ja ottaa älykkäiltä osan herkuista itsellemme?