Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä oli päättö/päästötodistuksesi keskiarvo peruskoulussa?

Vierailija
30.05.2010 |

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on PÄÄSTÖtodistus?

Vierailija
22/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko peruskoulu meni välillä 8.1-8.9.

Niin ja työtön oon että ei ne numerot aina kerro totuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA tein kovasti töitä tuon saavuttamiseen.

Lukiossa päättötodistuksen ka oli 8,6 ja siihen jouduin tekemään vielä enemmän. :( Ei musta sitten ikinä mitään tullutkaan, pelkkä tyhjäntoimittaja.

Tyhmä mikä tyhmä.

Vierailija
24/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa päättötodistuksen ka oli 8,6 ja siihen jouduin tekemään vielä enemmän. :( Ei musta sitten ikinä mitään tullutkaan, pelkkä tyhjäntoimittaja.

Tyhmä mikä tyhmä.

Vierailija
25/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on PÄÄSTÖtodistus?

80-luvlla ja 90-luvun alussa todistuksissa luki todellakin päästötodistus.

Mulla peruskoulu 8,7, lukio 8,4 ja M:n paperit.

Vierailija
26/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄSTÖtodistus oli n. 9,3.

Vierailija
27/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut korkeampi, jos olisin joskus opiskellutkin.

Vierailija
28/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi varmaan ollut korkeampi jos olisin joskus opiskellut :)

Vierailija
29/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 9,6.

Vierailija
30/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään nuori (30), mutta en ikinä ole kuullut että se oli PÄÄSTÖtodistus! :)

Vierailija
31/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tehnyt koulussa juuri mitään. Opiskelemista en koskaan oppinut, sillä tuo tuli liian helpolla. Eipä sitten kiinnostanut opiskella juurikaan (hankin vanhan opistoasteen tutkinnon), vasta nyt paaaljon myöhemmin opiskelu kiinnostaa.

Vierailija
32/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään nuori (30), mutta en ikinä ole kuullut että se oli PÄÄSTÖtodistus! :)

että et vielä 80-luvulla/90-luvun alussa ole päästötodistuksia saanut.

Vierailija
33/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut panostaa, en lukenut kokeisiin ja tunneillakin haaveilin suurimmaksi osaksi omiani.

Vierailija
34/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskokaa tai älkää mutta olen kuitenkin toiveammatissani sosiaaliohjaajana lasten vastaanottokodissa.

En ole ikinä ollut kouluihminen mutta työelämässä olen aina pärjännyt, onneksi.

Vierailija
35/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt läksyjä. Istuin hiljaa tunneilla ja piirtelin vihkoon Heman-figuureja.

Vierailija
36/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole siunaantunut vanhemmilta tai keneltäkään älykkään geenejä, niin turha on itseään opintojen parissa uuvuttaa. Viisaat pääsevät vähemmällä ja saavat myöhemmin parhaimmat työpaikat.

Jos nyt olisit fiksu niin olisit ottanut rennommin ja odottanut 18 vuotis syntymäpäivääsi. Sitten pääsee sossuun.

Aivan turha alkaa heikompijärkisen opiskelemaan saati hanttihommiin. Niillä ei eletä leveästi.

Totuus on että kaikki tai ei mitään. Minulle kelpaa vähempi uurastus ja vähemmät rahat ( sossusta).

On epäreilua että vain älykkäät menestyvät. Onneksi meille tyhmille on sentään perusturvattu. ORJAKSI EN ALA. Haluan samat oikeudet kuin fiksutkin. RAHAA!

Tyhmä mikä tyhmä.

Vierailija
37/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästötodistuksen saa ympäristöviranomaisilta.

Vierailija
38/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotiin kiljua ja keskikaljaa kaiket päivät 80-luvulla ollessani yläasteella. Pääsin lukioon onneksi kymppiluokan kautta, se päättötodistus oli 8.4.

Vierailija
39/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen en moneen vuoteen tehnyt läksyjä tai lukenut kokeisiin. Hankin ammatin ja olen tehnyt töitä nyt 15v.

Vierailija
40/58 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lottovoitto syntyä älykkääksi. Harvempi haluaa syntyä tyhmäksi. On varmasti pettymys huomata asia koulussa myöhemmin. Siinä se elämänilo sitten katoaakin?

Jos ei ole siunaantunut vanhemmilta tai keneltäkään älykkään geenejä, niin turha on itseään opintojen parissa uuvuttaa. Viisaat pääsevät vähemmällä ja saavat myöhemmin parhaimmat työpaikat.

Jos nyt olisit fiksu niin olisit ottanut rennommin ja odottanut 18 vuotis syntymäpäivääsi. Sitten pääsee sossuun.

Aivan turha alkaa heikompijärkisen opiskelemaan saati hanttihommiin. Niillä ei eletä leveästi.

Totuus on että kaikki tai ei mitään. Minulle kelpaa vähempi uurastus ja vähemmät rahat ( sossusta).

On epäreilua että vain älykkäät menestyvät. Onneksi meille tyhmille on sentään perusturvattu. ORJAKSI EN ALA. Haluan samat oikeudet kuin fiksutkin. RAHAA!

Tyhmä mikä tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi