Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellevihaajat, vinkkinne miten nauttia sadekesästä joka on kuin syksy?

Vierailija
24.06.2025 |

Minä rakastan kesän hellettä ja lämpöä. Ylipäätään on ihanaa kun vuodenajat erottuvat toisistaan. Minulle 9kk vuodesta kylmää ja märkää on sietämätöntä. Jakakaa vinkkinne kuinka nauttia kesälomalla tästä syksyisestä säästä? 

Ei voi edes mennä rannalle, merivesi on +14 ja ulkoilma +13 ja sadetta. Mitä tässä pitäisi tehdä, istua sisällä katsomassa telkkaria vai? Varmaan tulee joku kiva kesäuusinta. Tää sää pilaa loman totaalisesti.

Kommentit (351)

Vierailija
1/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajentamalla mielenkiinnon kohteitaan muuhunkin kuin rannalla loikoiluun.

Vierailija
2/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle viitsi vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niitä harvoja asioita, joita voi tehdä vain kesällä kun on lämmin. Kyllä minä voin kutoa sisällä villasukkia talvellakin. Kesään kuuluu uiminen ja ranta siinä missä talveen hiihto ja luistelu. Avovesiuinti on se, mitä kesässä odotan. - Ap

Vierailija
4/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tykkään kaikenlaisista kesäpäivistä, myös sateisista. Eilen kävin kaverin kanssa kiertelemässä taidenäyttelyä ja pikku käsityöläisputiikeissa ja hyvällä pullakahvilla. Luin romaania, leivoin piirakan ja otin päiväunet koiran kanssa sohvalla. Tänään kiertelin idyllisissä ruukkimaisemissa, hyvin vaatetta päällä ja sateenvarjo. Istuin kirjastossa ja luin puutarhalehtiä. Tein hyvää ruokaa. Opiskelin vähän uutta kieltä Duolingolla. Nyt luen dekkaria tai romaania, kumpi alkaa vetää paremmin. Vähän pyykinpesua. Älyttömän rentouttavia ja hyviä lomapäiviä, olen ollut oikein onnellinen. Mökille vielä tällä viikolla.

Vierailija
5/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tulta takassa kynttilöiden valossa, näppäilen akustista kitaraa ja hyräilen "Höstvisaa" ruotsiksi

Vierailija
6/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niitä harvoja asioita, joita voi tehdä vain kesällä kun on lämmin. Kyllä minä voin kutoa sisällä villasukkia talvellakin. Kesään kuuluu uiminen ja ranta siinä missä talveen hiihto ja luistelu. Avovesiuinti on se, mitä kesässä odotan. - Ap

Eli uinti ja villasukkien kutominen. Edelleen suosittelen sitä mielenkiinnon kohteiden laajentamista.  Tylsä on elämä, jos nuo neljä on ainoat vapaa-ajanviettotavat.

Vierailija
7/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon varusteissa luontoon niin ettei tule kylmä. Vihreää, vehreää, kosteaa, kaunista. Vesi on elämän eliksiiri, suhtaudu siihen positiivisesti. Muuta ajattelutapaasi. Mene saunasta uimaan.

Vierailija
8/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hellevihaaja, vaan voin  yksinkertaisesti huonosti sen vallitessa. Kylmä sadesää ei ole ihannesää minullekaan, mutta jos pitää valita helteen ja kylmän sadepäivän välillä valitsen jälkimmäisen. Niinpä hyppään autoon ja ajelen parin tunnin päähän toiseen kaupunkiin, tutustun sen museo- ja taidetarjontaan, syön hyvän lounaan ja etsin kivan kahvilan. Mitä enemmän maaseudulle päin menen sen mukavampia ihmisetkin ovat ja tulee juteltua vieraittenkin kanssa. 

Tai puen sadekamppeet niskaan ja menen vain huvikseni sateeseen kävelemään. 

Vierailija
9/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko äärimmäisen köyhä, yksinäinen vai mielikuvitukseton? Vai noita kaikkia?

Vierailija
10/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin juuri lenkillä ja ulkokuntosalilla. Tihkutti, mutta entä sitten. Kunnon vaatteet päälle ja menoksi.

Vierailija
11/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muuta. Heräsin aamulla ja oon koko päivän vaan ollu sisällä. Ei kiinnosta tuonne ulos mennä kun on niin surkee ilma.

T: Kesälomalainen

Vierailija
12/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin juuri lenkillä ja ulkokuntosalilla. Tihkutti, mutta entä sitten. Kunnon vaatteet päälle ja menoksi.

Olisin käynyt kahvilassa terassillakin, mutta olin jättänyt pankkikortin kotiin. Ensi kerralla sitten.

Vierailija
13/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt tätähän ilmastofanaatikot halusivat nyt ei ole kuumaa eikä kuivaa

Vierailija
14/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli uinti ja villasukkien kutominen. Edelleen suosittelen sitä mielenkiinnon kohteiden laajentamista.  Tylsä on elämä, jos nuo neljä on ainoat vapaa-ajanviettotavat.

Minä haluan kesälomalla tehdä kesäisiä asioita ja nauttia ulkoilusta, luonnosta, puutarhatöistä ja näitä asioita kummasti haittaa kolea ja kostea lomasää. Kaikki ei katsos jaksaisi kököttää neljän seinän sisällä. 

Vierailija
15/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu ja kuuluu. Ei talvellakaan aina ole tarpeeksi lunta hiihtämiseen. Keli on mitä on ja ulkoilut suhteutetaan sen mukaan. 

Vierailija
16/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen kuten normaalisti. Teen pihahommia kun pystyn. Käyn metsässä lenkeillä. 

Kotona soittelen, kirjoitan, luen, fiilistelen musiikkia, hoidan kasveja sekä sisällä ja ulkona.

Oon aina ihmetellyt että oikeastiko kesäihmiset vaan makoilee rannoilla ja grillaa? Ainiin, pääsee terassille. Kotona on kivempi juodakin.

Vierailija
17/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nauttia jankkaamalla huonosta kelistä pöllöpalstalla.

Vierailija
18/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homostella voi säällä kuin säällä

Börje & Håkan

Vierailija
19/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde New Yorkiin. Siellä on julistettu hätätila kuumuuden vuoksi.

Vierailija
20/351 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan kesälomalla tehdä kesäisiä asioita ja nauttia ulkoilusta, luonnosta, puutarhatöistä ja näitä asioita kummasti haittaa kolea ja kostea lomasää. Kaikki ei katsos jaksaisi kököttää neljän seinän sisällä. 

Kun MINÄ HALUAN. No aina et saa mitä haluat. Nuttua niskaan ja pihalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä