Tililläni on liikaa rahaa
Kommentit (28)
Sama juttu, en saa toimeentulotukea vaan joudun syömään säästöjäni.
Tuhlaa tai sijoita.
Asuntosäästämisen vuoksi tilillä rahaa nuorella aikuisella ja omilleen pitäisi muuttaa, mutta työ on pätkittäistä=toimeentulotuen yms tarvetta. Mutta sitäpä ei ilmeisesti sitten saisi vaan pitäisi kuluttaa rahoja joita säästänyt asunnon saadakseen. Onpahan tilanne 😩
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Tuhlaa tai sijoita.
Kummatkin samoja asioita.
Nosta tililtä ja käytä sytykkeenä tai vessapaperina. Helppoa kun sen osaa !
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, en saa toimeentulotukea vaan joudun syömään säästöjäni.
Voi että kun on niin vaikea tajuta nostaa käteisenä sukanvarteen piiloon? Muistakko? Kä-tei-nen? Vai ookko siveydensipuli?
Tuhlaa tai sijoita.
Sijoittaminen on huono idea, siinä saattaa tulla moninkertaisesti enemmän rahaa takaisin ja mihin ap sitten sen rahan pistää.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaa tai sijoita.
Sijoittaminen on huono idea, siinä saattaa tulla moninkertaisesti enemmän rahaa takaisin ja mihin ap sitten sen rahan pistää.
Tptta. Sitten kannattaa vaan tuhlata.
Nuuskaa seteleiden sisällä kokaiinia. Ei jää ylimääräistä. Kokaa nokkaan!
Sama juttu. 70000 e käyttötilillä on tyhmyyttä, mutta kahdessa muussa pankissa olevat säästötilit ovat jo talletussuojan ylärajalla. Sijoitukseni ovat olleet niin huonoja, että en luota niihin. Kultakin on nyt niin kallista, etten uskalla ostaa. Ai niin, olen keskituloinen sinkku ja kaiken työllä ansainnut.
Minulle pankinjohtaja soitti ja sanoi, ettei holviin mahdu enempää. Jouduin siirtämään osan rahoista muualle.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaa tai sijoita.
Jep ja yleensä siinä aina tulee ajan kanssa oikein hajautettuna. Joo ei kannata jos liika raha on onkelma. mulla se ei ole onkelma. Toimeentulotuella ollessani se oli onkelma jonka ratkaisin sijottamalla sukanvarteen. Nyt oon asumisoikeusasukas jes osakesijoituksilla tupla jess.
Jos ei tarvitse muutamaan vuoteen niin hajautettuna passiivisiin rahastoihin enimmät. Lopuista korkotileille ja määräaikaisille sen verran että käyttötilillä pärjää ainakin pari kolme kuukautta.
Vielä ehdit antaa lähikoululle stipendirahaksi. En usko että voit antaa liikaa, niillä on krooninen tarve. Ja etkai sä vihaa lapsia, etkai? Eli annat kaikki sinne ja häpeät olemassaoloasi.
Nosta käteistä, laita sukanvarteen?