Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua masennukseen?

Vierailija
29.05.2010 |

Tilanne on se, että elämä on mennyt päälaelleen. Ei ole työtä, avioliitossa isoja ongelmia ja koen olevani todella tyytymätön elämääni. Nyt tilanne on edennyt siihen pisteeseen, että ahdistus on valtava. Tunnen oloni todella masentuneeksi, paha olo ei poistu kuin hetkittäin.

Mihin kannattaa ottaa yhteyttä? Terveyskeskukseen? Lääkitystä en haluaisi, mutta ehkä jotain terapiaa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kohdallani myös lääkkeet. Itse koen, että masennukseni paranemisessa molemmat olivat iso apu. Juttelin säännöllisesti mielenterv.hoitajan kanssa ja huomasin melko pian voivani hirmu paljon paremmin.

On rohkeata ja hienoa pyytää apua, kun sitä huomaa tarvitsevansa :) Kesän edetessä onnellista oloa sulle!!

Vierailija
22/23 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä lääkkeistä sen verran että niistä olo tasaantuu entisestään. ahdistus ehlpottaa mutta seksuaalisuus ja muutkin huiput tasaantuu, tai taantuu. aika vaikea päästä niistä lääkkeistä eroon kun kerran alat syömään, mutta jos olet pahassa jamassa niin auttavat. useat ystävät syöneet useita vuosia, itsekin melkain 10 vuotta.

psykoterapiaan pääsy ei ole helppoa ja kesällä mielenterveyskeskuksiinkin on vaikeaa saada aikaa kun kunnat säästävät. tiestysti kunta kohtaista, menisin yksityiselle jos lompakko kestää koska se mielenterveys on kaiken perusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet voivat auttaa, vaikka käyttäisi vain muutaman kuukauden. Ainakin mulla, sen jälkeen en ole vuosiin tarvinnut, enkä varmaan tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan