Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä alan vihata kohta miestäni ihan urakalla!

Vierailija
29.05.2010 |

Joka päivä tekee ylitöitä!

Torstai oli vapaapäivä niin siitä huolimatta lähti töihin pariksi tunniksi. Pidin saarnan siitä että näkee sitä parasta kaveriaan joka päivä töissä niin minkä ihmeen takia jopa vapaapäivinä tulee häntä nähdä ja käydä töissä puhumassa paskaa yms..

Vauvamme nukahti kuuden aikaan torstaina ja olis ollu ihana viettää miehen kanssa sitä kaksinkeskistä aikaa mut tämä oli töissä.

Tänään piti olla 9-14 töitä ja sen jälkeen meillä menoja niin ei pystynyt ylitöihin jäämään. Oli vauvan kanssa olohuoneessa ja minä sit kömminkin ylös kun en unta saanut ja mitä mies tähän tekee? Vetää kamppeet niskaan ja lähtee töihin tuntia aikaisemmin. Sanoin suoraan ja olin tosi vihainen niin vastaus vaan töksähti hänen suustaan että "no tänään en voi tehdä ylitöitä niin pitää mennä vähän aikaisemmin sitten."

Ovi meni kiinni ja jäin itkemään!

Vittu pistän kohta koko ukon vaihtoon! Mie haluan miehen joka on minun kanssa! Me ollaan väännetty kättä tästä asiasta joka viikko mut miehen mielestä tarvitaan paljon rahaa niin hänen tulee tehdä ylitöitä.. minä pallotan aamu seitsemästä ilta kymmeneen vauvan kanssa kaksin ja odotan millon mies tulee kotiin!

Joskus jopa saattaa tulla kahdeltatoista yöllä, mutta tiedän että tekee ylitöitä, koska merkkaa kaikki tunnit ylös ja saa myös niistä rahaa eli ei ole missään nusasemassa ketään muuta eukkoa ellei se eukko sitten ole töissä.

Miten sanoa miehelle suoraan asiasta että älyää oikeasti että lopettaa ylitöiden teon tai edes vähentää?

Olen yrittänyt puhua mut sitten alkaa mulle kitistä että pitää rajoittaa minun puolelta laskuja kuulema.. pitäisi itsellä hommata pienempi liittymä yms yms. Ihan hyvin ollaan tähän asti pärjätty

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se synnytyslaskukin kuuluisi olla. Pieneltä tuntuva juttu mutta saattaa kertoa aika paljon suhteen tilanteesta, jos tuollaisetkin laskut menevät äidin tililtä.

Niin samaa mieltä. On se kumma että yhteistä lasta nainen ollut synnärillä tekemässä mutta miehen mielestä nainen maksaa koska sehän siellä on maannutkin. Uskomatonta.

Vierailija
102/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en jaksa lukea koko ketjua... mutta siis minkä ikäinen on ap:n mies? Kuulostaa niin teinitouhulta. Kaverit? Autoilu? Ylityöt? Koko ajan menossa? TEINI! Ikää kun tulee, toivottavasti asenne muuttuu perhe-elämään... Tai sit ap:n mies on ihan dorka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ainakin siltä tuo miehen halu ajella pillurallia tai käydä baarissa joka vkl, ei taida olla edes parikymppinen vielä?

Kyllä se siitä saa järkeä kun kasvaa aikuiseksi, tosin tuskin jaksat vuosikausia odotella. Siinä vaiheessa kun lapsi syntyy, perhe on perhe ja rahat tulee olla yhteiset, älytöntä että vauvan kanssa kotona olevan täytyy maksaa puolet vuokrastakin. Ihan asiasta hänelle raivoat sinänsä siis, mutta olet kyllä hankalassa tilanteessa. Ensiapu tilanteeseen olisi varmasti saada seuraa päivisin muista äideistä, esim. perhekerhon tvs. kautta.

Vierailija
104/105 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kotiäiti. Oletko ihan täysin terve? Miten ihmeessä voit suuttua, jos esim. miehesi lähtee tuntia aikaisemmin töihin? Ei se ole keneltäkään pois. Luulen myös, että miestäsi vituttaa jatkuva kiukuttelusi, jonka takia "pelottaa" tulla kotiin. Ei se ole kauhean mukavaa tulla raskaan työpäivän jälkeen väsyneenä himaan, kun tietää että toinen seisoo ovella rähisemässä. Saat olla onnellinen, että sulla ylipäätään on joku mies. Ilman lastanne hän olisi todennäköisesti lähtenyt menemään. Jospa keskittyisit nyt vähän muuhunkin kuin omaan kurjuuteesi ja käyt keskustelemassa esim. kriisikeskuksessa. Sitä kautta ehkä opit ajattelemaan objektiivisesti

Vierailija
105/105 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ne kaikki miehen ylitöillä ansaitut rahat menee? Ei kai joka kuukausi ole ostettu monen sadan euron vaunuja yms.? Joko se ei tee niin paljon töitä, tai säästää omiin huvituksiinsa. Ja ap maksaa osamaksulla omaa sairaalalaskuaan. Just.

Mä en jaksais tollasta. Yksinhuoltajana aamusta iltaan. "Aidosti" yksinhuoltajana sais ainakin itse päättää ostaako kukkia vai vaatteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän