Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä alan vihata kohta miestäni ihan urakalla!

Vierailija
29.05.2010 |

Joka päivä tekee ylitöitä!

Torstai oli vapaapäivä niin siitä huolimatta lähti töihin pariksi tunniksi. Pidin saarnan siitä että näkee sitä parasta kaveriaan joka päivä töissä niin minkä ihmeen takia jopa vapaapäivinä tulee häntä nähdä ja käydä töissä puhumassa paskaa yms..

Vauvamme nukahti kuuden aikaan torstaina ja olis ollu ihana viettää miehen kanssa sitä kaksinkeskistä aikaa mut tämä oli töissä.

Tänään piti olla 9-14 töitä ja sen jälkeen meillä menoja niin ei pystynyt ylitöihin jäämään. Oli vauvan kanssa olohuoneessa ja minä sit kömminkin ylös kun en unta saanut ja mitä mies tähän tekee? Vetää kamppeet niskaan ja lähtee töihin tuntia aikaisemmin. Sanoin suoraan ja olin tosi vihainen niin vastaus vaan töksähti hänen suustaan että "no tänään en voi tehdä ylitöitä niin pitää mennä vähän aikaisemmin sitten."

Ovi meni kiinni ja jäin itkemään!

Vittu pistän kohta koko ukon vaihtoon! Mie haluan miehen joka on minun kanssa! Me ollaan väännetty kättä tästä asiasta joka viikko mut miehen mielestä tarvitaan paljon rahaa niin hänen tulee tehdä ylitöitä.. minä pallotan aamu seitsemästä ilta kymmeneen vauvan kanssa kaksin ja odotan millon mies tulee kotiin!

Joskus jopa saattaa tulla kahdeltatoista yöllä, mutta tiedän että tekee ylitöitä, koska merkkaa kaikki tunnit ylös ja saa myös niistä rahaa eli ei ole missään nusasemassa ketään muuta eukkoa ellei se eukko sitten ole töissä.

Miten sanoa miehelle suoraan asiasta että älyää oikeasti että lopettaa ylitöiden teon tai edes vähentää?

Olen yrittänyt puhua mut sitten alkaa mulle kitistä että pitää rajoittaa minun puolelta laskuja kuulema.. pitäisi itsellä hommata pienempi liittymä yms yms. Ihan hyvin ollaan tähän asti pärjätty

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Meillä ei todellakaan mene rahaa niin paljon. Riittää vallan hyvin koko kuukaudeksi niin minun kuin mieheni rahat, mutta sit hän sanoo siihen päälle että olisi kiva ostaa minulle ja vauvalle jotain. Olen sanonut ettei tarvita mitään.

Itse maksan sairaala maksua (synnytyksestä) joka kuukausi, puhelinlaskun, puolet vuokrasta ja lopuilla ostan ruokaa.. mistäs minä pienennän sitten?

b. En todellakaan kyyli miestäni oven takana koska on kotona. Siivoilen ja teen omia juttujani. Hän kun tulee sisään niin tulee ensimmäisenä antamaan minulle pusun ja käy katsomassa vauvaa sen jälkeen.

ap

Vierailija
42/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin - sinulla alkaa olla pahoja kotiäitioireita, kun miehen pitäisi viihdyttää sinua. Samalla ratkeavat rahaongelmat.

Hei vauva on alle 4kk vanha ja olen äitiyspäivärahalla vielä. En aikonut ihan vielä vauvaani viedä hoitoon!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi on siis tylsää kotona, ei viihdy,

Vierailija
44/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aivan liian riippuvainen työstään ja ei osaa enää elää elämäänsä. Näin käy joillekin ja sen vuoksi kannattaisi ihan käydä terapiassa, mutta tuskin miestäsi mihinkään terapiaan saat.

Tuskin on kyse rahasta vaan siitä, että miehesi pakenee työhönsä.

Ei se välttämättä johdu siitä ettei sinusta ja vauvasta välittäisi. Hänen on vaan pakko paeta sinne töihin tai ahdistuu, kun ei saa tehdä töitä.

Voisitteko keksiä jotain esim. vauvauinnin, jos sinne lähtisi mukaan ja vaikka viihtyisikin? Jos nyt osaa rentoutua muualla kuin töissä.

Vierailija
45/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat vieläkin sairaalamaksua? miehelläsi on siis tylsää kotona, ei viihdy,

Jouduin osiin pistämään kun tuli 350e lasku kotia sairaalalta. Ei ihan halpa reissu ollut oma synnytykseni.

AP

Vierailija
46/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies ei halua olla kotona.

Vierailija
47/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo että mene yksin vauva uintiin..

Kotona ei voi minun kanssa katsoa elokuvia tai että tehtäisiin ruokaa yms. mutta ehdottanut monesti että vietäisiin vauva hoitoon ja lähdettäisiin elokuviin.. mitä eroa näilläkin on?

Elokuvissa valtavasti porukkaa, korvat soi tilliä kun on liian kovalla äänet ja 3D leffat saa pääni kipeäksi ja oloni oksettavaksi elokuvan jälkeen.

Kotona saisi olla rauhassa eikä ylimääräisiä ihmisiä yms.. mut miehellä on vaan se ettei kotona halua olla.. piti vissiin ensikerralla suostua ja sanoa että lähdetään ajamaan sitä pillurallia sinun mieliksesi kahdeksi tunniksi ja antaa pojan nukkua turvaistuimessa..ei ihan minun juttu tuo kuitenkaan enää ole.

ap

Vierailija
48/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lukenut viestisi, nainenkin ymmärtää miksi mies ei halua olla kotona.

Vierailija
49/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ollut yhteisen lapsen takia sairaalassa?? Olin itsekin synnytyksen takia sairaalassa perjantaista seuraavaan torstaihin, eli lasku kilahti seitsemältä päivältä, eikä olis tullu mieleenkään maksaa sitä itte...

Vierailija
50/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai jonkun pitää tuoda leipäkin.

Vierailija
51/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaat on täynnä näitä korvaamattomia työnarkomaaneja.

Vierailija
52/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nalkutat jatkuvasti miehelle samalla tavalla ja raivoat ja huudat ja vedät vielä vauvankin siihen, ei ihme että mies ei halua olla sun kanssa juuri lainkaan.

Vierailija
53/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi mutta eikö miehesi osallistu sairaalamaksuun lainkaan? Pisti vaan silmään jotenkin oudosti.

Mutta kuitenkin: monet miehet pakenee töihin vauva-vaiheessa. Keskutele rakentavasti miehellesi miksi haluaisit hänen viettävän aikaa enemmän kotona. Onhan se niinkin, että kait miehesi haluaa oppia tuntemaan lapsensa? Millaisen isä-lapsi suhteen hän haluaa? Vaikka lapsi onkin vielä pieni, niin jostain se on aloitettava.

Vierailija
54/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nalkutat jatkuvasti miehelle samalla tavalla ja raivoat ja huudat ja vedät vielä vauvankin siihen, ei ihme että mies ei halua olla sun kanssa juuri lainkaan.

Minä keskustelen mieheni kanssa asioista tavallisesti. En siis huuda tai nalkuta tai ole ovella odottamassa kun hän tulee töistä kotiin.

Osaan keskustella asioista järkevästi ilman että siihen täytyy alkaa nostamaan isoa haloota mutta en saa vastausta kysymyksiini miksi hän ei voisi rajoittaa ylitöiden tekemistä ja olla perheen kanssa enemmän.

ap

Vierailija
55/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä av-mamman hysteriaa.

Ei kukaan mies jaksa koko elämäänsä naistaan paijata. Tuskin jaksaa kukaan nainenkaan miestään.

Vierailija
56/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskustelen mieheni kanssa asioista tavallisesti. En siis huuda tai nalkuta tai ole ovella odottamassa kun hän tulee töistä kotiin.

Osaan keskustella asioista järkevästi ilman että siihen täytyy alkaa nostamaan isoa haloota mutta en saa vastausta kysymyksiini miksi hän ei voisi rajoittaa ylitöiden tekemistä ja olla perheen kanssa enemmän.

ap

Vierailija
57/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi mutta eikö miehesi osallistu sairaalamaksuun lainkaan? Pisti vaan silmään jotenkin oudosti.

Mutta kuitenkin: monet miehet pakenee töihin vauva-vaiheessa. Keskutele rakentavasti miehellesi miksi haluaisit hänen viettävän aikaa enemmän kotona. Onhan se niinkin, että kait miehesi haluaa oppia tuntemaan lapsensa? Millaisen isä-lapsi suhteen hän haluaa? Vaikka lapsi onkin vielä pieni, niin jostain se on aloitettava.

Mieheni maksaa omat laskunsa.. auton, netin ja minulle jää omat maksettavaksi ja tämän takia pistän laskuja eriin että pystyn omani maksamaan. Vuokrasta maksan jopa puolet niistä pienistä tuloista mitä saan.

Mies on lapsen kanssa kyllä jos iltavuoroon menee ja antaa näin minun nukkua rauhassa sen muutaman tunnin, mutta jos itse heräänkin aikaisemmin hän ei näe syytä olla vauvan kanssa kun minä voin olla (ainakin itse olen tulkinnut asian näin).

Ne harvat vapaapäivät jotka viettää viikossa niin istuu joko koneella tai lähtee siivoilemaan autoa tai kavereiden kanssa jossakin käymään.

Olen ehdottanut miten ihana olisi vaikka lenkille lähteä kolmestaan kauniina päivänä mutta minähän en saa miestä kävelemään.

Se on auto millä on matkattava ei jalat :/

ap

Vierailija
58/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista ylityötunnista tuollainen hysteerinen kohtaus??? Tyypillistä av-mamman hysteriaa.

Ei kukaan mies jaksa koko elämäänsä naistaan paijata. Tuskin jaksaa kukaan nainenkaan miestään.

Mies jos lähtee seitsemäksi töihin ja työt loppuu kolmelta niin hän on yhdeksältä kotona kun minäkin olen menossa jo nukkumaan. Se ei ole pari tuntia per päivä. Olen ehdottanut jos tekisi pari tuntia vaan päivässä mutta ei.

ap

Vierailija
59/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tottele sua. Ja se on sun alkuperäisen pettymyksen syy kun tähän asti on tehnyt mitä sanot? Teillä taitaa olla molemmilla peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
60/105 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tottele sua. Ja se on sun alkuperäisen pettymyksen syy kun tähän asti on tehnyt mitä sanot? Teillä taitaa olla molemmilla peiliin katsomisen paikka.

Vaan haluaisin viettää miehen kanssa enemmän aikaa perheenä. Jos nyt ymmärrät.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän