Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan asuttu kolme vuotta Espoossa ja sinä aikana on

Vierailija
28.05.2010 |

1. lopetettu puistoruokailu

2. rajattu kuntalisän saajia

3. päätetty sulkea 50 päiväkotia

Mitähän seuraavaksi?

Et sellanen lapsiperheiden onnela - olisi pitänyt jäädä Helsinkiin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuommoista huomannutkaan. Milloin se on tulossa voimaan? Ainakin tänä talvena on syötetty koko ajan natriumglutamaattikeittoja lapsille. Miten lie nuo kesäruuatkin?

En ole sinänsä ronkeli ruuasta, mielestäni keitot ovat oikein hyvää ruokaa, mutta jos Helsingin kesäruokailu on samanlaista kuin talvisin tarjottavat natriumglutamaattiliemet, niin en kyllä niitä paljon kadehtisi espoolaisena. Sinänsä harmillista kyllä tuo puistoruokailun lopettaminen - ihan kuin ei olisi ollut mitään kompromissia asiasta, olisivat voineet mielestäni jakaa vaikka pikkukoululaisille ruokaa kupongeilla tms. jos haluttiin säästää asiassa. Itse olen jos 70-luvulla syönyt espoolaista puistoruokaa ja se oli ainakin perheen ainokaiselle sellainen kiva sosiaalinen tapahtuma muiden lasten kanssa.

Vierailija
42/48 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaavat palveluja vaatia. Koulutusta löytyy, mutta käytöstapoja ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuommoista huomannutkaan. Milloin se on tulossa voimaan? Ainakin tänä talvena on syötetty koko ajan natriumglutamaattikeittoja lapsille. Miten lie nuo kesäruuatkin?

En ole sinänsä ronkeli ruuasta, mielestäni keitot ovat oikein hyvää ruokaa, mutta jos Helsingin kesäruokailu on samanlaista kuin talvisin tarjottavat natriumglutamaattiliemet, niin en kyllä niitä paljon kadehtisi espoolaisena. Sinänsä harmillista kyllä tuo puistoruokailun lopettaminen - ihan kuin ei olisi ollut mitään kompromissia asiasta, olisivat voineet mielestäni jakaa vaikka pikkukoululaisille ruokaa kupongeilla tms. jos haluttiin säästää asiassa. Itse olen jos 70-luvulla syönyt espoolaista puistoruokaa ja se oli ainakin perheen ainokaiselle sellainen kiva sosiaalinen tapahtuma muiden lasten kanssa.

Vierailija
44/48 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Ehdin tässä välissä jo kurkata, että Helsinki on vähentämässä sitä. Ei siis kai kokonaan poista, kuten Espoo teki.

Miksei muuten esim. Helsingin puistoruokailun keittojen raaka-aineita näe mistään?

Vierailija
45/48 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut niin pieniä päiväkoteja kuin Espoossa. Lasten palveluista esimerkkinä Helsingin järjestämä eritysopetus on ollut hieman jäljessä Espoo tilannetta...

Vierailija
46/48 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika äkkiä nähtäisiin, kuka tarvitsee ja ketä. Helsinki on tehnyt kaikkensa karkoittaakseen sekä varakkaammat perheet, työpaikat että kaupunkielämän pois Helsinginniemeltä ja nyt alkaa olla hätä, kun rahat alkavat loppua.

Espoo on Helsingin loiskaupunki, joka tulisi valtioneuvoston päöätöksellä pakkoliittää Helsinkiin.

Vierailija
47/48 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että Espoon on täydellinen loiskaupunki - kuten Vantaakin, ja kumpikin tullaan ennen pitkää liittämään Helsinkiin. Ja hyvä niin.

Vierailija
48/48 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on mennyt Hyvinkäälle?

Voisimme riemumielin sulkea Helsingin maksumuurien sisään aika äkkiä nähtäisiin, kuka tarvitsee ja ketä. Helsinki on tehnyt kaikkensa karkoittaakseen sekä varakkaammat perheet, työpaikat että kaupunkielämän pois Helsinginniemeltä ja nyt alkaa olla hätä, kun rahat alkavat loppua.

Espoo on Helsingin loiskaupunki, joka tulisi valtioneuvoston päöätöksellä pakkoliittää Helsinkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi