Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras pesukonemerkki?

Vierailija
28.05.2010 |

osto edessä, ja nyt pitäisi löytää hyvä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelittänyt 9 v moitteettomasti (varaosat, mitä ne on?), käytetty min 10 koneellista viikossa

Vierailija
22/39 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen Electroluxin kone ja se oli hyvä kunnes hajosi (kesti vajaa 10 v.). Ostettiin UPO pesutorni eikä kone ole läheskään edellisen veroinen, pesutulos on huono täydellä koneella ja hajukin usein tunkkainen. Pesuaineita on vaihdeltu, pyykkimäärää vähennetty, ei kestä läheskään kuten ennen. Joku ammattilainen sanoi,että nykykoneet käyttävät niin vähän vettä että haju johtuu siitä, pitäisi pestä korkeammassa lämpötilassa mutta mitenpä nykyvaatteita peset yli 40 asteessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen Miele ja en ollut tyytyväinen yhtään.

Jokaisessa mallissahan toki se maanantai kappale ja meille taisi osua se Mielen maanantai malli.

Vierailija
24/39 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä on semmoinen? Meillä on ollut seka huono mielen imuri että pesukone. t.15

Jos joku kysyy että mikä on mun mielestä paras, niin toki kerron oman mielipiteeni. Meillä on Miele ja se on ollut hyvä tai ne, meillä on melkein kaikki Mieleä. Pitäiskö unohtaa omat kokemukset ja hatusta vetää joku toinen merkki mistä ei ole edes kokemusta? Ok, mun eka pesukone oli Candy, ekan vuoden aikana sitä korjattiin 2 kertaa kunnes sain uuden koneen tilalle, se kone kesti n. 7 vuotta ja sitten meni rikki. Ootsä nyt tyytyväinen?

Ihmettelen sitä että ihan kuin tässä av-mielemaailmassa ei edes saisi sanoa huonoja kokemuksia mieleistä. Heti kaikki mielefanit hyppää tasajalkaa ja alkaa kiljua. Minä ostin mielen juuri siksi että sitä suositeltiin ja ettei tarvitsisi uutta konetta jatkuvasti ostella. minä petyin. se on hyvä jos muilla on siitä pelkästään hyviä kokemuksia, mutta ei meidän miele ollut ensimmäinen korjattava miele sen koneen korjanneella huoltoliikkeelläkään.

niin se ei tarkoita sitä että muillakin olisi. Toisekseen mä en oikein ymmärtänyt tota leveily-heittoa?

Vierailija
25/39 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 13 vuotta eikä mitään ongelmaa.

Vierailija
26/39 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kuivausrumpu jo 10v ja kovassa käytössä on. Mitään ei ole ikinä tehty, ja toimii täydellisesti.

Vierailija
27/39 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele, ehdottomasti. Hiton kallis, mutta kestää sitten myös sen 15 vuotta!

Vierailija
28/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Siemens Siwamat plus 651 elokuussa 1989 2800 mk:lla. Tätini kehui merkkiä. Hän kertoi tuolloin että on heillä on Siemens kestänyt (4 hlön perhe) "kohta" 20 v. Minulla kone oli n. 5 v.sinkkutaloudessa ja on nyt 3 hlön pyykkäri. Kaksi kertaa on töpseli vaihdettu (remonttikulut n.10 €). Laite toimii mutta pitää aika ajoin ääntä (vikisee) Uuden laitteen etsintä on alkanut. Mahdollisimman yksinkertainen ja "hidas" linko l.samat kriteerit kuin aiemminkin.

t: metsämies

Vierailija
29/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut meillä päivittäisessä käytössä kymmenen vuotta, kaksi muuttoakin käynyt läpi, ja pelaa kuin unelma edelleen. Helppokäyttöinen, paljon ohjelmia, hiljainen ja linkoaa 1800 kierr./min. Suren jo nyt sitä päivää, kun kone lopulta väistämättä hajoaa, sillä yhtä hyvää tuskin löytyy toista. Keittiökoneet meillä on kaikki Mieleä eivätkä mielestäni hintansa väärtejä ollenkaan, hajoilevat ja toimivat miten sattuu.

Vierailija
30/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpa ja kestävä! hyvin pesee! :)

Vierailija
31/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ikinä meille!!!!!!

Vierailija
32/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaseen ei kannata haksahtaa.

Vierailija
33/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempiin oon ollu tosi tyytyväinen

Vierailija
34/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaseen ei kannata haksahtaa.

Vierailija
35/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa käyttää zeoliititonta pesuainetta, niin koneen käyttöikä kasvaa! Zeoliitti on savea, joka paakkuuntuu koneen pinnoille, ja siksi menee uusiakin koneita jatkuvasti huoltoon.

Vierailija
36/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äskettäin 6 vuoden käytön jälkeen. Korjaaja kävi arvioimassa remontin hintaa ja todettiin, etei kannata korjauttaa.

Kysyin korjaajan mielipidettä, mikä kone kannattaa seuraavaksi ostaa, niin hän sanoi että MIELE.

Niitä kuulemma tulee vähiten korjauksiin ja kestävät oikeasti yli 10 vuotta joka päiväisessä käytössä, mikä on tänä päivänä harvinaista.

Vierailija
37/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa käyttää zeoliititonta pesuainetta, niin koneen käyttöikä kasvaa! Zeoliitti on savea, joka paakkuuntuu koneen pinnoille, ja siksi menee uusiakin koneita jatkuvasti huoltoon.

Vierailija
38/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele, ehdottomasti. Hiton kallis, mutta kestää sitten myös sen 15 vuotta!

Vierailija
39/39 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän AEG:ssä on 95 asteen pesu ja sillä vedän pesurätit ym. kerran viikkoon.