Pahin häihin liittyvä munaus jonka olet kohdannut tai josta olet kuullut?
Kommentit (120)
Morsian oli päättänyt ommella itselleen hääpuvun, vaikka oli ommellut sitä ennen vain koulussa yläasteella jotain.
Ja se silkkisatiini on muuten tosi liukasta ja hankalaa ammattilaisellekin. Puku oli kyllä kursittu kokoon ja siltä se näyttikin. Mielenkiintoisia ratkaisuja ja saumoja.
viiniä vain lähisukulaisille. Muut saivat tyytyä alkoholittomiin juomiin tai ostaa itse viiniä.
Oliko muukin tarjoilu sen mukaista, kuinka läheistä sukua oli parille? Voiko joku ollla näin... alkeellinen?
Muusta tarjoilusta en tiedä, kun en itse ollut kys. häissä. Ilmeisesti sapuska oli samaa kaikille.
Ainakin yksi perhe lähti syömään muualle! =)
olivat tosi steriilit - ja vaaleanpunaiset. Kaikki tekopirteät morsiammenryöstöt y.m. suoritettiin, mutta alkoholittomuus teki kaikesta teennäistä ja päälleliimattua. Viinitarjoilu olisi rentouttanut tunnemaa.
Toisissa häissä oli kaksi hyvin erilaista sukua ja tuttavapiiriä yhdistetty. Toisissa pöydissä lauleskeltiin juomalauluja ja toisissa virsiä. Kummatkin koettivat ottaa toisensa huomioon, eikä avointa konfliktia syntynyt, mutta tiettyä vaivautuneisuutta ilmassa oli.
yksi vieras kutoi sukkaa :) Vihittiin 2008, nyt ovat eroamassa...
sulhanen nai juhlapaikan vessassa serkun jonkun kännisen puolitutun kanssa.
Olivat tapelleet hääyönä niin paljon, että kumpikin oli naamastaan mustelmilla aamulla.
Ruokajonot oli helkkarin pitkät ja kaikki lasit yms. piti ottaa kerralla lautasen kanssa kun välistä ei ois päässy juotavaa hakemaan. Ruoan ainoina lisukkeina puolukoita ja suolakurkkua. Leivän päälle vain margariinia. Santsata ei voinut. Kakun kanssa jotain pullapitkoa ja yhtä sorttia pikkuleipiä. Taaskaan kahvia ei edes ehtinyt santsata. Kahvin jälkeen pöytään kannettiin viinat ja koko loppuiltana ei mitään syötävää ja raittiille väelle tarjolla vain mehua. Ei siis edes sitä kahvia. Ohjelmaa ei juuri mahtunut seuraamaan, väkijoukon puristuksessa oli kuumaa ja ahdasta.
Kiva pariskunta jne. mutta häiden suunnittelu oli kyllä mennyt pahasti pieleen. Jos haluaa isot häät pienellä budjetilla täytyy olla todella kekseliäs, muuten käy näin että vierailla on tylsää ja lähtevät nälkäisinä kotiin.
kerrottiin tyyliin kertoja oli itse paikalla. Sulhanen oli wt-häissä kiehnännyt loppuillasta kännissä tanssilattialla morsiamen äidin kanssa ja häipynyt sitten tämän kanssa jonnekin :DDD.
... kysyi morsiammelta, että "tahdotko sinä X.X ottaa tämän N.N:n AVIOVAIMOKSESI".
Pappi-rukka vissiin jännitti niin paljon oman pojan vihkimistä, ettei huomannut sekoiluaan.
Muuten oli juhlavaa ja kiva tunnelma, mutta kaaso oli ihan järkky! Pukeutunut suunnilleen johonkin kauhtuneeseen collegeen, siis todella arkisen näköinen. Lisäksi hän toimi jonkinmoisena juontajana ja seremoniamestarina, puhui aivnliianhiljaa, pitkästi ja epäselvästi, eikä muutenkaan ollut homma hanskassa yhtään.
Seremoniamestarinhan tulisi reagoida ja ilmoittaa kaikista muutoksista, hääkakku myöhästyy, hei tässä on liian pitkä tauko, tetaan tähän väliin vaikka joku ohjelma yms. Ja järjestettävä esim. että ruuan jälkeen on hetki vapaata seurustelua, tupakkatauko yms. ja että ruuanhaku yms. toimii jouhevasti.
Itse olin noin kuukausi noiden häiden jälkeen kaasona ja seremoniamestarina, ja otin kyllä monta vinkkiä opiksi.
Muutamat uskovaishäät ovat olleet tosi noloja, koska niissä on pidetty käännytyssaarnoja: "Jos täällä on joku, joka ei vielä ole antanut elämäänsä Jeesukselle, nostakoon kätensä ja tulkoon tänne eteen." (Totta. Tällainenkin juhlapuhe on kuultu.)
Sitten yksissä häissä kaaso lauloi kirkossa laulun, jota yleensä lauletaan/siteerataan hautajaisissa. (Mikä on tämä rauha mun ympärilläin, mikä on tämä hiljaisuus...)
Omatkin pikkuhäämme olivat nolot. Äitini möläytteli pahantuulisena todella törkeitä asioita, kiihkouskovainen mies kehui meitä, kun emme olleet panneet seurusteluaikana. (Jumalauta, että hävetti. Yleensä seksiasiat pidetään omina tietoina.)
-liikaa aikataulutettua ohjelmaa: "ja nyt seuraa 15 min. tauko!" Ihmiset meni nauttimaan auringosta ulos ja samantien tulee bestman kiljumaan, että kaikki takaisin sisään, ohjelma jatkuu (kahdet tällaiset häät käynyt)
-ylihienous, steriiliys, tekopirteys (juu, pari eronnut jo)
-pääruokana SOSEKEITTO!! (ehkä pahinta ja Mäkkärin kautta mentiin kotiin, matkaakin kun oli 300 km)
... kysyi morsiammelta, että "tahdotko sinä X.X ottaa tämän N.N:n AVIOVAIMOKSESI".
Pappi-rukka vissiin jännitti niin paljon oman pojan vihkimistä, ettei huomannut sekoiluaan.
Muutamat uskovaishäät ovat olleet tosi noloja, koska niissä on pidetty käännytyssaarnoja: "Jos täällä on joku, joka ei vielä ole antanut elämäänsä Jeesukselle, nostakoon kätensä ja tulkoon tänne eteen." (Totta. Tällainenkin juhlapuhe on kuultu.) Sitten yksissä häissä kaaso lauloi kirkossa laulun, jota yleensä lauletaan/siteerataan hautajaisissa. (Mikä on tämä rauha mun ympärilläin, mikä on tämä hiljaisuus...) Omatkin pikkuhäämme olivat nolot. Äitini möläytteli pahantuulisena todella törkeitä asioita, kiihkouskovainen mies kehui meitä, kun emme olleet panneet seurusteluaikana. (Jumalauta, että hävetti. Yleensä seksiasiat pidetään omina tietoina.)
töissä pitopalvelussa. Pomoni käski viedä lapsille limsaa, no, otin sit hyllystä 7Up-pullon ja kaadoin siitä lapsille kierroksen.
Vasta myöhemmin kuulin, että se olikin valmiiksi tehtyä boolipohjaa, eli siinä oli viinaa seassa.
mitä olen itse häissä kokenut oli se, kun sulhanen ja morsian riitelivät omissa häissään. Ekä hieman kiusaantunut tunnelma oli sit. Erikoista oli myös se että morsian lähti nukuttamaan lastaan itse. Varmaan olisi joku mummo/pappa tähän tarkoitukseen joutanut...
vieläkin hävettää...
Kyseessä kun oli kuitenkin 150 hengen vanhanajan tanssihäät, pitopöytineen.