Sopiva paino aikuiselle naiselle on oma pituus - 105
Kommentit (58)
tosin aika hoikka silloin on..ainakin minä
Olen 170 cm ja kyllä se kaunein paino on mun pituiselle 55kg.
saattaisi pelittää. olisin siis 150cm ja 45kg. painoindeksin mukaan kylläkin alipainoinen.
mä oon sen 65 kg (pituus- 105 siis) painanu joskus seiskalla...
Olen 170 cm ja kyllä se kaunein paino on mun pituiselle 55kg.
Mitä jos ostaisit vaikka koko sivun ilmoituksen Hesarista, ja kuvien kanssa esittelisit tämän "faktan"?
pituus voi olla 105cm? Eikö silloin ole jo kääpiö eikä normaali. Kääpiöthän ovat yleensä aika paksuja eli arvioisin painoksi 50kiloa.
Minulle sopii parhaiten oma pituus-114.
160cm pitkä ja painan 55 kiloa, ylimääräistä ei ole ja toisaalta en ole mikään pyykkilautakaan.
saattaisi pelittää. olisin siis 150cm ja 45kg. painoindeksin mukaan kylläkin alipainoinen.
Painoindeksin laskeminen
Pituus: 150 cm
Paino: 45 kg
Painoindeksi on: 20 - Normaali paino
Kaikilla on tietenkin se oma viihtymis- ihannepaino. Joillakin (ja siis talla av:lla melkein kaikilla) se on tietenkin vahemman ja joillain enemman.
pituus voi olla 105cm? Eikö silloin ole jo kääpiö eikä normaali. Kääpiöthän ovat yleensä aika paksuja eli arvioisin painoksi 50kiloa.
Painoindeksin laskeminen
Painoindeksi on: 20 - Normaali paino
ehkä olen sitten laskenut väärin tai sitten toivon liikaa olevani sen painoinen :) nyt painan 49kg ja tuntuu että on liikaa.
oon aatellu että pitäs muutama kilo karistaa, ku oon 173cm/67kg... mutta tähänhän voi ottaa yhden kilon vielä lissää!
nyt olen 78 kiloa.
Painoindeksin laskeminen
Painoindeksi on: 20 - Normaali painoehkä olen sitten laskenut väärin tai sitten toivon liikaa olevani sen painoinen :) nyt painan 49kg ja tuntuu että on liikaa.
Paino: 49 kg
Painoindeksi on: 21,8 - Normaali paino
Painoindeksiluokat 18 - 60 -vuotiailla aikuisilla ovat seuraavat:
Sairaalloinen alipaino alle 15,0
Merkittävä alipaino 15,0 - 16,9
Normaalia alhaisempi paino 17,0 - 18,4
Normaali paino 18,5 - 24,9
Lievä lihavuus 25,0 - 29,9
Merkittävä lihavuus 30,0 - 34,9
Vaikea lihavuus 35,0 - 39,9
Sairaalloinen lihavuus 40,0 tai yli
paikkansa, painan juuri sen verran mitä tuosta laskutoimituksesta tulee :)
"oma pituus - 115" sopii mulle paremmin.