Sopiva paino aikuiselle naiselle on oma pituus - 105
Kommentit (58)
160cm pitkä ja painan 55 kiloa, ylimääräistä ei ole ja toisaalta en ole mikään pyykkilautakaan.
olen ollut samanpainoinen kuin sinä ja anoppi valitteli aina että olenpa laiha:D
saattaisi pelittää. olisin siis 150cm ja 45kg. painoindeksin mukaan kylläkin alipainoinen.
Painoindeksin laskeminen Pituus: 150 cm Paino: 45 kg Painoindeksi on: 20 - Normaali paino
ehkä olen sitten laskenut väärin tai sitten toivon liikaa olevani sen painoinen :) nyt painan 49kg ja tuntuu että on liikaa.
Pituus: 150 cm Paino: 49 kg Painoindeksi on: 21,8 - Normaali paino Painoindeksiluokat 18 - 60 -vuotiailla aikuisilla ovat seuraavat: Sairaalloinen alipaino alle 15,0 Merkittävä alipaino 15,0 - 16,9 Normaalia alhaisempi paino 17,0 - 18,4 Normaali paino 18,5 - 24,9 Lievä lihavuus 25,0 - 29,9 Merkittävä lihavuus 30,0 - 34,9 Vaikea lihavuus 35,0 - 39,9 Sairaalloinen lihavuus 40,0 tai yli
saattaisi pelittää. olisin siis 150cm ja 45kg. painoindeksin mukaan kylläkin alipainoinen.
Painoindeksin laskeminen
Pituus: 150 cm
Paino: 45 kg
Painoindeksi on: 20 - Normaali painoehkä olen sitten laskenut väärin tai sitten toivon liikaa olevani sen painoinen :) nyt painan 49kg ja tuntuu että on liikaa.
kävin laskemassa tuolla sivustolla. milläköhän laskukaavalla laskee? ei ainakaan pituus metreinäx pituus metreinä jaettuna painolla kaavalla jolla olen itse laskenut.
paino jaettuna tuolla luvulla minkä saa kun kertoo metreinä pituutensa. sain tosiaan sen 20 myös omalla laskukaavalla :)
161cm ja 56kg... mut mä kyl haluan viel pari kolme kiloa pois... :)
tunnen oloni aivan normaaliksi ja miksi en olisi normaali?? Kysyn vaan. Pituuteni on 172 ja paino alle 96kg. Olen kuulkaa ihan normaali.
painoani ja laskella kaloreita :D
Mutta moni haluaa olla laihempi. Itse olen 170/58. Ja vieläkin tuntuu, että paksut reidet, ja mahassa löllöä. En välttämättä halua kiloja pois, mutta pitäis joistain kohdista saada useita senttejä pois;)
Jos olisin 65kg, tuntisin itseni paksuksi.
tunnen oloni aivan normaaliksi ja miksi en olisi normaali?? Kysyn vaan. Pituuteni on 172 ja paino alle 96kg. Olen kuulkaa ihan normaali.
Sinä olet: lihava.
Painoindeksin laskeminen
Pituus: 172 cm
Paino: 96 kg
Painoindeksi on: 32,4 - Merkittävä lihavuus
Nyt just sopiva ja muodokas eli 178cm ja 49-50kg.
Terveisin av-mamma ;)
Pituus: 178 cm
Paino: 49 kg
Painoindeksi on: 15,5 - Merkittävä alipaino
Olen normaalipainoinen, 170/69, mutta jos sen 4 kg saisin pois, vyötärö olisi hoikempi ja näyttäisin paremmalta.
Sellaisella, joka sanoo minun kokoisestani että painan liikaa, ei ole ihan terve käsitys ihmisen mitoista. Normaalit ihmiset ovat normaalipainoisia.
Toimii suunnilleen ehkä keskivertopituisella naisella, mutta kyllä se on ihan eri 155-senttisellä kuin 180-senttisellä. Voi laskee vaikka BMI:n ja huomaa, että eri pituisilla tulee ihan eri bmi.
laskenta kaava omapaino-40 pistettä? Minulla tuo ainakin antaa oikein vastauksen 36.
Mielestäni se oli aika passeli. Toki 70 kiloonkin asti olisi vielä ihan ok, mutta 75 on jo kohtalaisen paljon. Mutta saisin jumpata oikein olan takaa päästäkseni sinne. :D Kymmenen kiloa läskiäkään kun ei kuulosta kovin terveelliseltä. Vaikka kyllähän sitä vähän lisää voisi tuota pehmustettakin ottaa. :)
paino/pituus x pituus esim. meikäläisellä 53/(1,565 x 1,565)=21,6
Vaatekoko olisi silloin 38 ja 40 välillä, nyt vaatekoko on 36 (ja paino on pituus -111).
Vaatekoko olisi silloin 38 ja 40 välillä
38 oli kaksi kiloa kevyempänä, noin paljon en koskaan ole painanut. Nyt pituus -115.
En olisi todellakaan tyytyväinen noin isona. Varmaan toimii muodokkaalla tai isorakenteisemmalla, mutta minulle ihan liikaa. BMI kuitenkin olisi normaalin rajoissa (jotain 22+).
Olen kuullut joskus sanottavan, että paino -110 olisi hyvä. Sen hyväksyisin. :)
Itse painan 60kg ja pituutta 162. Olen erittäin sopusuhtainen ja mahdun poikkeuksetta kokoon 36. Kyllä aikuiselle naiselle koko 36 on aika vähän! Vielä 65-kiloisenakin olen ihan jees. 70kg selvästi jo pyöreä, mutta ihan siedettävä vielä.
pelkkää luuta ja nahkaa. Pituutta on 157cm, mutta ku paino menee alle 57kilon niin alkaa luut törröttään ja olo on heikko. Parhaimman näkönen olen painossa 58-60kg. Ja sillon olen vaatekoossa 36-38.
Teinille kylläkin - mutta teinejähän tämä palsta on täynnä