Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelu pienen lapsen kanssa?

Vierailija
05.06.2010 |

Varmaan vähän sama kuin tämä ikuinen juupas eipäs töihin menosta.

Mutta kuitenkin.

Olen vasta nyt lähempänä kolmeakymmentä alkanut hahmottamaan millaista työtä voisin jaksaa tehdä eläkeikään saakka ja ehkä jopa elää kohtuullisesti sillä, merkonomin koulutus ollut mielessä. Siis siistiä sisähommaa, saisin laittaa numeroita ja papereita järjestykseen mitä rakastan.

Aikanaan koulutin itseni käsityöalalle kun peruskoulun jälkeen ei lukio kiinnostanut ja tämän alan valitsin mutu-tuntumalla, niin kuin että tää vois olla kiva juttu. Valmistuttuani olen tehnyt kaikenlaista, matalapalkkaisia hanttihommia lähinnä monessa eri paikassa.

Oman yrityksen perustamista olen ajatellut mutta eipä taida meikäläisellä tulla mitään siitä. Käsityöbisnes mielestäni lisäksi aika epävakaata yrittäjälle jos nyt ei satu olemaan tosi hyvää ideaa ja lahkeenlyhentäjiä tuntuu olevan joka pitäjässä samaan malliin kuin parturi-kampaajia.

Siis. Kokemuksia opiskelusta kun lapset ovat pieniä? Omani nyt puolivuotias eikä opiskelujen aloittaminen kuitenkaan ole ajankohtaista kuin aikaisintaan ensi vuoden syksynä mutta onhan tuo pieni vielä silloinkin. Miten tulopuoli, miten jaksoitte? Pärjäisköhän mitenkään jos isä jäis lapsen kanssa kotiin kunnes vähintään kolmevuotias?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla