Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä se mies jolla on toinen nainen. Kysyttävää?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään mistä kohderyhmästä vaan, niin hyvän kumppanin, ystävän ja puolison ominaisuuksiin liitetään ensimmäisenä sana luotettava.

Ja sitä sinä et ole = paska jätkä.

Vierailija
82/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulit tänne palstalle kertomaan pettämisestäsi ja olet valmis vastaamaan kysymyksiin niin miksi et niin tee?

Eli kerro millainen itse olet aviomiehenä. Oletko pohtinut miksi vaimosi on muuttunut happamaksi?

olen aivan tavallinen aviomies, mutta

a)olen sitä tällaisessa ketjussa aivan jäävi analysoimaan

b)sinä nyt kysymykselläsi yrität nyhtää minulta jotain negatiivista johon kyökkipsykologina tarttuisit

mutta

c) olen hyvä mies. Tämän kai halusit kuulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulit tänne palstalle kertomaan pettämisestäsi ja olet valmis vastaamaan kysymyksiin niin miksi et niin tee?

Eli kerro millainen itse olet aviomiehenä. Oletko pohtinut miksi vaimosi on muuttunut happamaksi?

b)sinä nyt kysymykselläsi yrität nyhtää minulta jotain negatiivista johon kyökkipsykologina tarttuisit

mutta

ja haet asioille reaktioita kuin taapero, joka tiputtaa maljakon pöydältä. Eikö sinulla ole munaa kestää kritiikkiä?

Vitut sinä hyvä mies ole, hiiri sinä olet. Hyvällä miehellä on selkärankaa, tiesithän sen?

Vierailija
84/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kolkuuttako omatunto? Miksi haluat keskustella tästä aiheesta? Kysytään mistä kohderyhmästä vaan, niin hyvän kumppanin, ystävän ja puolison ominaisuuksiin liitetään ensimmäisenä sana luotettava.

Ja sitä sinä et ole = paska jätkä.

neutraalisti ja kiihkottomasti, analyyttisesti

Vierailija
85/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "akkojen palstalla" vietät aikaasi. Et uskalla jättää muijaas jne.

Onneton sä olet ja epärehellinen. Mä en mitenkään pysty kunnioittamaan sua, en missään määrin.

Vai muka mies..salli mun nauraa :D

Vierailija
86/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta

ja haet asioille reaktioita kuin taapero, joka tiputtaa maljakon pöydältä. Eikö sinulla ole munaa kestää kritiikkiä?

Vitut sinä hyvä mies ole, hiiri sinä olet. Hyvällä miehellä on selkärankaa, tiesithän sen?

enkö yrittänytkin siihen jo valmistaa.

Mä otan tässä muuten samalla jatkuvasti kritiikkiä vastaan, kiitos vaan.

Ktsos mutta sinä selkeästi odotat minulta jotain? Etkö?

Vierailija
87/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta

enkö yrittänytkin siihen jo valmistaa.

Mä otan tässä muuten samalla jatkuvasti kritiikkiä vastaan, kiitos vaan.

Ktsos mutta sinä selkeästi odotat minulta jotain? Etkö?

Taidat olla aika simppeli kaveri, joka opetellut vain pari fraasia ja jonkinlaisen oikeinkirjoituksen.

Kerrot että PETÄT vaimoasi ja salaat tältä asioita, mikä sinusta tekee hyvän miehen?

Vierailija
88/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "akkojen palstalla" vietät aikaasi. Et uskalla jättää muijaas jne.

Onneton sä olet ja epärehellinen. Mä en mitenkään pysty kunnioittamaan sua, en missään määrin.

Vai muka mies..salli mun nauraa :D

mutta kertooko tämä jotain sinusta?

Vierailija
89/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijä tai sit sulla ei ole kovin vaativa työ kun notkut täällä palstalla. Eikös sun pitänyt jo lähteä viemään sitä sutturaa syömään. toivottavasti sushi tai mitä nyt sitten syöttekin on pilaantunutta että saat kunnon ripulin ja sulla menee kurat housuun.

Kertoo susta tosi paljon miehenä kun oot hakemassa huomiota täältä vauva palstalta. Tosimiehet ei pyöri vauva palstalla ainakaan mun mielestä. Ja mitäs itse sillä yrität viestittää että tulet tänne lukuisten väsyneiden kotiäitien joukkoon kukkoilemaan. Yritätkö itse vaikuttaa meihin jotenkin psykologisesti.

Taidat olla työyhteisösi mätämuna ja epäluotettava tyyppi jota naureskellaan selän takana.

Onko sulla jotain vielä jotain sanottavaa.

Vierailija
90/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi mielestäsi ottaa nutraalisti ja kiihkottomasti?

Miten analyisoisit toisen ihmisen luottamuksen pettämisen, loukkaamisen, oman käyttäytymisesi suhteessa yleisesti paheksuttuihin tekoihin ja suhteesi tämän jälkeen sukulaisiin ja lapsiin?

Vierailija
91/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen perhe jo monta vuotta, josta kaikki tiesivät. Mutta erota ei voinut.

Vierailija
92/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika simppeli kaveri, joka opetellut vain pari fraasia ja jonkinlaisen oikeinkirjoituksen.

Kerrot että PETÄT vaimoasi ja salaat tältä asioita, mikä sinusta tekee hyvän miehen?

alunperin kysymyksesi oli "Eli kerro millainen itse olet aviomiehenä. Oletko pohtinut miksi vaimosi on muuttunut happamaksi?"

analysoin siis aikaa ennen kuin olin löytänyt uuden rakkaan. en väitä olevani hyvä mies pettäessäni.

muuten, oletko sitämieltä, että vaimoni olisi ehkä parempi vastaamaan siihen, millainen olen miehenä ja miksi hän muuttui happamaksi.

hän ei ole eroamassa.

ap

Vierailija
93/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran odotat etta "aika on valmis" niin koskakohan se aika sinun suunnitelmissasi ON valmis?

On tuo lapsille epareilua kun vanhemmat on yhdessa mutta ei kuitenkaan ole. Saavat vain huonon mallin hyvasta perhe-elamasta.

Ja kun selvastikaan et ole viitsinyt vaimosi kanssa keskustella, niin tuo teidan tilanne on "ihan hyva juuri noin" VAIN sinun kannaltasi. Muuta pois.

Vierailija
94/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja provota, jos et kestä sitä että muurahaiset hermostuvat kun sohit pesää?

En tiedä, mikä on motiivisi, on se kavereiden kesken naureskeleminen siitä "että akat suuttuivat kun vähän laitoin juttua sinne" vai oikeasti jonkilainen näpitysfantasia.

On mikä on, niin surkea takamuna sinä olet koko tyyppi, vaikka luuletkin olevasi naistenmies. Varmaan aika tasokas se sinun uusi ihan rakastettusi.

Englanninkielessä on hyvä sana kaltaisillesi: "wanker". Joku "cunt" on liian arvokas kuvaamaan kaltaistasi reppanaa.

Vierailija
95/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi sen vertaa kunnioittaa vaimoasi, jota kai joskus olet rakastanut, että kerrot tilanteesta ja muutat pyykkikasoinesi sen tyttöystävän luo? VAi pelkäätkö, että raaka arki tulee vastaan, kun pitäisi alkaa jakaa kotitöitä ja selvitä viikonloppuisänä ihan oikeasti niitä lapsia hoitaen? Vai onko uusi hoito sellainen, että ei niitä lapsia siedä ja paras tapa onkin pitää teidän yhteistä, salaista kotiorjaa, joka hoitaa teidän puolestanne ne lapset, ei ole tapaamisia, pyykkejä, harrastuksiin kuskaamista, likaisten nenien ja oksennusten pyyhkimistä, senhän hoitaa nyt se vaimoparka. Saat rauhassa käydä panosi kanssa sushilla ja leikkiä kypsää, aikuista suhdetta. Paitsi että ai niin, kypsä, aikuinen suhde perustuu luottamukseen, kunnioitukseen, jakamiseen, rehellisyyteen. No, onnea vaan tulevaisuuteen, kun yrität lapsillesi tätä selittää. Siinä sulla sitä sarkaa riittää, kun lapset tajuavat aika nopeasti, mistä ihan oikeasti on ollut kyse.

Ja kyllä, säälin syvästi vaimoasi. Hänellä ei ole mahdollisuutta siirtyä eteenpäin ja löytää onnea elämässään. Hän on se, joka mahdollistaa sinun onnesi. Voisit kyllä kasvattaa sen selkärangan ja elää onnellista elämää ilman että se täytyy repiä jonkun toisen selkänahasta.

Vierailija
96/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijä tai sit sulla ei ole kovin vaativa työ kun notkut täällä palstalla. Eikös sun pitänyt jo lähteä viemään sitä sutturaa syömään. toivottavasti sushi tai mitä nyt sitten syöttekin on pilaantunutta että saat kunnon ripulin ja sulla menee kurat housuun.

Kertoo susta tosi paljon miehenä kun oot hakemassa huomiota täältä vauva palstalta. Tosimiehet ei pyöri vauva palstalla ainakaan mun mielestä. Ja mitäs itse sillä yrität viestittää että tulet tänne lukuisten väsyneiden kotiäitien joukkoon kukkoilemaan. Yritätkö itse vaikuttaa meihin jotenkin psykologisesti.

Taidat olla työyhteisösi mätämuna ja epäluotettava tyyppi jota naureskellaan selän takana.

Onko sulla jotain vielä jotain sanottavaa.

hysteerinen kirkumisesi laantuu tavalliseksi huudoksi, niin ilmoitan, että lähden sushille nyt, 16.30

kapteeni Haddock osaa solvaukset paljon paremmin, googleta vaikka

Vierailija
97/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sä et ole.

Sussa ei oo munaa erota! Ei helvetti mikä pelle ja ihmisten tunteilla leikkijä sä olet ja vielä noi samat helkutin "syyt" miksi pettää ja miksi se on muka sallittua. Oksettavaa!

Vierailija
98/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain popcornit valmiiksi ja hyvän asennon :(

Vierailija
99/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tyhjentävää sanottavaa. Tais olla niin et meni jauhot suuhun ja oli parasta poistua takavasemmalle.

Ajatelkaa ihmiset mitähän ton pellen tyttöystäväkin tuumais jos tietäis että tyyppi kehuskelee täällä pettämisellä.

Ja kalastelee pisteitä joillan sushilla ja muilla pöperöillä. Luulee varmaan että kaikki muut täällä vetää vaan jotain makkaraperunoita.

Kannattais lennättää tyttöystävä japaniin ni sais edes tuoretta sushia.

Vierailija
100/160 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo sen verran henkilöstä/ luonteesta että voin kuvitella minkälainen hän on. En koskis tikullakaan. Enkä kyllä ikuna koskis varattuunkaan tai mihinkään väsyneeseen isäraakkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi